XXL Nutrition

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je het bolletje er ook bij opgegeten? Een plakje kaas gaat geen zoden aan de dijk zetten.

Komaan, maak een serieus schema. Als je je daaraan houdt, weet je zeker dat je gaint.

0,25 ltr melk en plak kaas op? ga es even wegen?;)

Snipe, ik zal zo even mijn schema hier voor je posten, is erg behelpen met de dingen die ik heb, aangezien dat voor jou ook het geval is heb je er misschien iets aan.

Alcohol = Katabool = Afbraak spieren = Alcohol is bad mm'kay :p.

fl**ker toch een eind op man. Je hebt nog nooit bier gedronken, gezien of geroken. Ga dan ook niet over alcohol lopen ouwehoeren. Wacht maar tot jij de gouden combinatie ontdekt: Alcohol+vrouwen.

Je bent weer flink bijdehand. Meer eten, en trainen.

Hmm...4,5 uur gewerkt en 5 bladzijden erbij. Gaat goed hier denk ik.:)

je bent zwaar aant bulken...

maaltijd 1 = glas melk
maaltijd 2 = plak kaas

ghehehe

• Topic Starter Topic Starter
Ehe, 3 broodjes weggewerkt in 30 min. Normaal is dat in 3 uur of zo :p.

Hopen voor sniper dat het aantal pagina's bepaalt hoe hoog je eindigt bij de contest :D

Even 3 dingen, ik hoop dat je er wat mee doet,

1: Doe beleg op brood! Dat scheelt heel veel!
2: Stop met letten op hoeveel kcal alles wel neit is, gewoon zo veel mogelijk eten, dat zou voor jou nie moeilijk moeten zijn aangezien je zwaar ondervoed bent
3: Ga Bill Starr doen in plaats van HST.

Edit: Ik lees net wat posts van SniperX, volgens mij heb jij gewoon een eetstoornis :eek:

Laatst bewerkt:
2luy34.jpg
Alsjeblieft. Het is niet optimaal etc. Maar meer kan ik er op dit moment niet uit halen.
Gewoon dit volgen en stapje voor stapje verbeteren. Dit is wat ik minimaal eet op een dag. Meestal komt er nog veel meer bij.

Jammer van je training; moest ff terugbladeren. De vraag die ik nu stel is heel serieus bedoeld: heb je misschien moeite om veel eten op een dag weg te werken?
Ik was zelf toen ik 15 was 1,88m bij 70kg en ik kwam ook niets aan...kan ook komen door wat je eet idd. Probeer als variant anders 1x in de ochtend warm te eten en dan 's avonds nog een keer, zodat je maag went aan meer voedsel. Ik ben zelf 15kg in 5 maanden hiermee aangekomen.
Gewoon de prak van de vorige dag even opwarmen.:)
Chips/chocolade zijn heerlijk, maar worden vroemmmm zo wegverteerd en leveren geen kg. winst op.;)

Grote jongen hoor, plakje kaas opgegeten.

Kan je ook al poepen op een grote mensen wc?

Dude waar de **** ben je nou mee bezig? Al dat gelul ook over voeding en bier etc doet er helemaal niet toe als je niet eens fatsoenlijk kan trainen. Ik heb me nog nooit druk gemaakt over voeding en ben toch in een jaar voor mij doen een stuk sterker geworden.

Je kan eten wat je wilt maar als je geen fatsoenlijke barbell, schijven, bench en rack hebt kun je nog niks.

kom op sniper tijd om te vreten als een beest he,
plakjes kaas tellen niet, en melk moet je tellen in liters!
en elke keer als je melk drinkt, brinta erdoor.
eten eten eten eten
aint nothing to it, but to do it

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven