MuscleMeat

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een k*ttopic

I said it before and i'll say it again:
:slotje:

*runs through thread naked*

fock it... wat maakt het ook allemaal uit

Nonsense.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

net als dit topic trouwens

Jij bent echt bijdehand he, vaak maak je lompe opmerking op andere met je 0,0000000 levenservaring... en dan ook nog het lef hebben een log te openen over je zelf zonder echt goed te trainen en te eten. Sorry maar ik vind het om te lachen..genoeg tips hiero maar volgens mij doe je het lekker op je eigen manier, prima maar dan is het de vraag of jij je doel gaat behalen "massa, puur massa" :roflol:

k*t! ben ik er weer ingetrapt en heb ik weer in dit k*ttopic gekeken:mad:

Heren en dames. Het is een goede kid, alleen stronteigenwijs. So what...was ik ook 24 jaar:mad: geleden inmiddels. (wat gaat de tijd hard)
Hij vindt vanzelf de goede weg nog wel en als hij die niet vindt...wtf.
Ik zou als ik jullie was de tijd die jullie nu spenderen om dit log te zieken besteden aan trainen,eten en rusten (en dan niet achter de PC:rolleyes:) en zelf te groeien.
Keep it up snipe. Niet je kop in de grond stoppen.:)

Jij bent echt bijdehand he, vaak maak je lompe opmerking op andere met je 0,0000000 levenservaring... en dan ook nog het lef hebben een log te openen over je zelf zonder echt goed te trainen en te eten. Sorry maar ik vind het om te lachen..genoeg tips hiero maar volgens mij doe je het lekker op je eigen manier, prima maar dan is het de vraag of jij je doel gaat behalen "massa, puur massa" :roflol:

+++

Wat een onzin weer de laatste pagina's. Enkele uren geleden ging je die bullshit attitude veranderen en een echt voedingsschema maken. Even later besluit je dat dat alweer niet nodig is en nog even later zit je alweer retarded reacties te geven op iedereen. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
+++

Wat een onzin weer de laatste pagina's. Enkele uren geleden ging je die bullshit attitude veranderen en een echt voedingsschema maken. Even later besluit je dat dat alweer niet nodig is en nog even later zit je alweer retarded reacties te geven op iedereen. :rolleyes:

Ik besloot idd. dat het niet nodig was een SCHEMA op te stellen, leer alsjeblieft lezen.
Vreten is wel nodig.

Ik besloot idd. dat het niet nodig was een SCHEMA op te stellen, leer alsjeblieft lezen.
Vreten is wel nodig.

Jongetje, jij hebt echt zo'n dikke plaat voor je kop. Ga nou eens ff wat anders doen dan alles proberen te weerleggen. Ga op zoek naar een baantje;) Ga trainen. Ga eten.

• Topic Starter Topic Starter
+++

Vreten is wel nodig.

Hoezo moet ik leren lezen? :roflol:

Vreten is nodig ja. Maar ik garandeer je dat je het nooit lang volhoudt zonder richtlijnen. Hoe beter je richtlijnen (adhv van een streng voedingsschema) hoe beter je je eraan kan houden.
Je kan jezelf en anderen proberen wijs te maken dat je het niet nodig vindt omdat je gewoon gaat vreten tegen de sterren op, maar we weten allemaal dat je na een paar dagen weer troep en te weinig gaat eten omdat je goede voornemens wegvallen en je geen duidelijke richtlijnen hebt.

Wat zei ik dan in die post? Juist ja, VRETEN.

Je kan nu heel stoer gaan doen, ga ff lekker nog een plakje kaas eten joh! Lekker glaasje melk er achter aan! Nog wat chips d'r bij en jij hebt vandaag weer ZIEKELIJK!!!!11!!1111 gebulkt BEEST!

ps. dat was weer een post. Al een halve liter melk op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven