- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
Als we het zo gaan spelen, zonder spieren kan ik dit niet typen. Zeg dan 'spiermassa'.![]()
Mijn god..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als we het zo gaan spelen, zonder spieren kan ik dit niet typen. Zeg dan 'spiermassa'.![]()

?So true. Ik word er soms gewoon verdrietig van

geleden inmiddels. (wat gaat de tijd hard)
) en zelf te groeien.
Jij bent echt bijdehand he, vaak maak je lompe opmerking op andere met je 0,0000000 levenservaring... en dan ook nog het lef hebben een log te openen over je zelf zonder echt goed te trainen en te eten. Sorry maar ik vind het om te lachen..genoeg tips hiero maar volgens mij doe je het lekker op je eigen manier, prima maar dan is het de vraag of jij je doel gaat behalen "massa, puur massa"![]()

+++
Wat een onzin weer de laatste pagina's. Enkele uren geleden ging je die bullshit attitude veranderen en een echt voedingsschema maken. Even later besluit je dat dat alweer niet nodig is en nog even later zit je alweer retarded reacties te geven op iedereen.![]()
Ik besloot idd. dat het niet nodig was een SCHEMA op te stellen, leer alsjeblieft lezen.
Vreten is wel nodig.
Ga trainen. Ga eten.Jongetje, jij hebt echt zo'n dikke plaat voor je kop. Ga nou eens ff wat anders doen dan alles proberen te weerleggen. Ga op zoek naar een baantjeGa trainen. Ga eten.
+++
Wat een onzin weer de laatste pagina's. Enkele uren geleden ging je die bullshit attitude veranderen en een echt voedingsschema maken. Even later besluit je dat dat alweer niet nodig is en nog even later zit je alweer retarded reacties te geven op iedereen.![]()
Ik besloot idd. dat het niet nodig was een SCHEMA op te stellen, leer alsjeblieft lezen.
Vreten is wel nodig.