XXL Nutrition

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
succes!!! :)

• Topic Starter Topic Starter
`Thanks :D

Sniper jij ook suc6!:D

Thanks marvin :cool:

Training Maandag 11 Mei :D

Volgens HST principe beginnen met laag gewicht en elke training opbouwen voor microplasma. Dus de gewichten zullen élke training omhoog moeten en ook gaan! (Assistence oefeningen blijven wel hetzelfde in gewicht).

Squat 2x15x11kg
Walking lunges 2x15x10kg

Bench Press 2x15x11kg

Deadlift 2x15x11kg

MP 2x15x11kg

Tricep Dips 2x15xBW (Voor het eerst, bevielen me TOP! Ik voel eindelijk dat ik m'n triceps train, kon bijna m'n armen niet meer optillen)

Sit-ups 2x15

Hoe doe je squats en deadlifts en al die oefeningen met zo laag gewicht? (11kg) Want een stang alleen al weegt toch al meer? Ik schrik echt van die gewichten.
Maar ok, succes.

Hoe doe je squats en deadlifts en al die oefeningen met zo laag gewicht? (11kg) Want een stang alleen al weegt toch al meer? Ik schrik echt van die gewichten.
Maar ok, succes.

HST, dus elke training opbouwen. Lege stang á 1.20m - 11kg.

Niet bang zijn en er wat gewicht op leggen - iets zwaarder is ook weer goed voor je techniek (proefondervindelijk ondervonden).

Je hoeft toch niet bij het absolute minimum te beginnen. Als je echt HST zou doen begin je bij 70% van je 15RM

flink bulken dan gaat het helemaal goed komen!!!heel veel suc6!!!

Je hoeft toch niet bij het absolute minimum te beginnen. Als je echt HST zou doen begin je bij 70% van je 15RM

Precies, ik ga er volgende week ook mee beginnen en heb me dus ingelezen, maar ik snap niet waarom je zo afwijkt van het principe. Weinig setjes doen, op 70% beginnen en voor je begint een a twee weken niets doen. Zo moeilijk is het toch niet?

Ik doe 2 setjes hoor ???.
Thnx masters.

Die dips zijn nog eens wat anders dan je standaard kickbacks eh ;)

Goeie training snipe, maar ik ben toch weleens benieuwd naar de 1RM's

het mag gezegd worden dat sniper wel zijn best begint te doen, maar ik begrijp toch ook niet gboed die erg lichte gewichten op de grote 3, als je het dan vergelijkt wat hij met DB doet.... ik weet nog toen ik begon was mijn zoontje 10j , woog toen goed 30kg, en drukte als probatie 10x15kg

zoals anderen hier ook al gezegd hebben, ik geloof er ook ik dat we van sniperke zullen verschieten als hij eens een jaar of 18 is, hij doet hier soms wel es onstuimig, maar eht valt me op dat hij hier toch ook wel zit om veel bij te leren, qua kennis staat hij idd wel ver voor een 14-jarige denk ik, wordt gewoon opbouwen vanaf nu he kerel, en net zoals ik ( late beginner) de gewichten traag maar gestadig opbouwen.
je zal er nu van verscheiten, maar ik denk dat je binnen een jaar toch wel sets zou moeten kunnen hebben van : bench : 40kg ongeveer
squat : 60/70kg
deadlift : ook 60/70kg ( zou niet te hoog gaan in deadlift op jouw leeftijd voor de ruggegraat he)
dat zouden dan goei stats al zijn op 15j, en dan met schema's a la bill starr of rippetoe nog verder opbouwen qua kracht
met de ideeen die ik hier nu geef wil ik zeggen dat we rekening moeten houden dat de meeste jongens op 15/16j beginnen, dus als sniper op die leeftijd qua krachtstats gelijk staat,is dat goed, zijn trainingservaring zal dan ook ertoe bijhelpen dat hij snel zal groeien vanaf die leeftijd, en je voeding goed houden, kerel!

Der zitten hier jongens van 15/16 die qua krachtstats veel en veel sterker zijn van wat jij zojuist vermeldt..

ja, weet ik wel, maar niet iedereen is gelijk he, en we moeten sniper steunen ipv afschrikken ook he, als hij zich maar goed blijft inzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven