XXL Nutrition

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja, weet ik wel, maar niet iedereen is gelijk he, en we moeten sniper steunen ipv afschrikken ook he, als hij zich maar goed blijft inzetten
Als hij blijft volhouden en niet na een half jaartje stopt of met de pet er naar gooit, gaat het helemaal goedkomen met hem op deze manier.

• Topic Starter Topic Starter
Als hij blijft volhouden en niet na een half jaartje stopt of met de pet er naar gooit, gaat het helemaal goedkomen met hem op deze manier.

Ik stop niet, dit wil ik niet meer verliezen. Te mooie sport. Motivatie was maanden terug altijd 0 toen ik uit bed stapte (logisch, net uit bed wil ik niks), maar als ik nu uit bed stap: IK WIL TRAINEN :D.

Verder vanmiddag weer trainen :D Spierpijn is gering.

Dus je gaat dit schema aanhouden voor 8 weken, 3 keer in de week. dat zijn 24 trainingen x verhogen met 0.5 kg. Dan squat je op het einde dus 23 kg. Echt Snipey, je motivatie is erg goed, maar iets maar gewicht erop mag wel. Begin gewoon met 20, dan werk je tenminste al een beetje ergens naar toe. En zelfs dan squat je nog maar net iets meer dan de helft van je lichaamsgewicht aan het einde van je schema...

Verlies jezelf niet teveel in de theorie, maar ga je concentreren op het fysieke!

Misschien heeft ie het al zwaar genoeg met 23 kg...En nogmaals: ik vind het knap op zo'n jonge leeftijd.Ik was met heel andere dingen bezig.

Training vandaag:

Squat 2x15x11.5kg
Walking lunges 2x15x10kg

Bench Press 2x15x11.5kg

Deadlift 2x15x11.5kg

MP 1x15x11.5kg (Daarna pijntje in Bicep)

Tricep Dips 2x15xBW

Sit-ups 2x15

Gewichten kunnen meer maar dat heb je al gehoord! Wel goed oefeningen kerel!

No more p*ssy complaints: Vanaf Maandag elke training 1kg omhoog. Die 0.5kg schiet niet op :D.

Als je 15 keer BW kan dippen zou je toch zeker wel 40 moeten kunnen benchen lijkt me

Voeding: ~2900 kcals, net melk weggeslurpt. Nog een plak kaas te gaan á 50 kcals :D.

Idd! Probeer van die cashewnootjes! of gebakken eitjes :D

Squat 2x15x12kg
Walking lunges 2x15x10kg

Bench Press 2x15x12kg

Deadlift 2x15x25kg

MP 2x15x12kg

Tricep Dips 2x15xBW

Sit-ups 2x15

Com: Ging goed. Wou even lekker gewichtje aan DL doen. De rest zal vanaf maandag met 1 kilo per training worden verhoogd. (Barbell oefeningen dan he).
Lekker eten, maandag pas naar de tandarts...
Hij zit dicht, wat een gedoe.

Goed dat je even met wat extra kilo's deadlift!
Nu elke week even lekker verhogen met squats en deadlift;)

Goed dat je even met wat extra kilo's deadlift!
Nu elke week even lekker verhogen met squats en deadlift;)

Thanks Broeder Obeb. Ik verhoog alle barbell oefeningen, niet elke week, maar elke training met 1kg. Ain't nothing to it but to do it...

Nou alleen nog geen Kcal's tellen, maar gewoon alles eten wat je tegenkomt op een dag... Je lijf kan het echt goed gebruiken (zolang je BF% niet hoger komt dan de mijne is er niks aan de hand!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven