sniperx
Huge Freak
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inclusief een paar anderen.
Even een dialoogje over de basjers:
Vader:"Zo zoon, wat doe jij zoal?"
E-Hero:"Ik bash 14 jarigen op het internet, dan voel ik me sterker."
Vader:"Sterf."
ik vraag me af wat voor mensen jou ouders zijn sniper? hebben die wel wat bereikt in het leven>?

ik vraag me af wat voor mensen jou ouders zijn sniper? hebben die wel wat bereikt in het leven>?

Walking lunges 5x5x10kg
Bench Press 5x22.5kg
Deadlift 5x5x30kg
BB Curls 2x5x22.5kg PR
2x3x25kg PR
MP 1x31.5kg (Schouders ontlast wegens gisteren)
Power Clean 1x31.5kg
Bench Dips 5x5xBW
Sit-ups 5x5
Com: Heerlijk
2-3 plakken kaas.
Warm eten, wat de pot schaft.
Toetje (200 kcal, staat erop)
2 Appels + soms nog een banaan.
Regelmatig Chips.
Tja, Cola
Yoghi
En nog wel eens wat extra's die ik zo 1.2.3 niet weet..
Tussen de 6 pagina's bash en een paar goede tips zie ik je training en je voeding.
Je probeert er iets van te maken maar het is nog steeds een rommeltje, ik heb al eens eerder een paar tips gegeven over training. Je maakt nog steeds de zelfde fouten. Bv isolatie voor compounds zoals curls voor cleans.
Daarnaast slaat 1 rep training met jou stats nergens op. Eigenlijk zou je niet onder de 8 moeten gaan. Maar ja je kunt nou ook niet zeggen dat een 25 kg squat met 5 reps een te grote belasting is. 3x per week een full body is prima.
Waarbij je bv
Dag 1
Squat
chins
bench
en wat assistance:
raises
curls
crunch
Dag 2
Deads
Fr sq
mp
Assistance:
bent over raises
push down
leg raises
Dag 3
Powercleans
etc etc
Je snapt het wel.
Over je voeding wordt echt extreem veel gezegt. Aangenomen dat je een schamele 55 kg bent ofzo is het niet eens zo slecht. Dat je pr's maakt wekt de indruk dat er ook "hoe marginaal dan ook" wel enige vooruitgang is. Ik denk dat je gewoon net voor de pubertijd zit en je test levels nog heel laag zijn. Volgend jaar zal anders zijn.
Tussen de 6 pagina's bash en een paar goede tips zie ik je training en je voeding.
Je probeert er iets van te maken maar het is nog steeds een rommeltje, ik heb al eens eerder een paar tips gegeven over training. Je maakt nog steeds de zelfde fouten. Bv isolatie voor compounds zoals curls voor cleans.
Daarnaast slaat 1 rep training met jou stats nergens op. Eigenlijk zou je niet onder de 8 moeten gaan. Maar ja je kunt nou ook niet zeggen dat een 25 kg squat met 5 reps een te grote belasting is. 3x per week een full body is prima.
Waarbij je bv
Dag 1
Squat
chins
bench
en wat assistance:
raises
curls
crunch
Dag 2
Deads
Fr sq
mp
Assistance:
bent over raises
push down
leg raises
Dag 3
Powercleans
etc etc
Je snapt het wel.
Over je voeding wordt echt extreem veel gezegt. Aangenomen dat je een schamele 55 kg bent ofzo is het niet eens zo slecht. Dat je pr's maakt wekt de indruk dat er ook "hoe marginaal dan ook" wel enige vooruitgang is. Ik denk dat je gewoon net voor de pubertijd zit en je test levels nog heel laag zijn. Volgend jaar zal anders zijn.
sniper, wat voor een kuurtje ben je momenteel mee bezig?
Thanks, maar als ik het goed begrijp train je dan alles in principe 1x per week...?

Thanks, maar als ik het goed begrijp train je dan alles in principe 1x per week...?
maar ik zou zelfs die iso oefeningen eruit laten.