Fitness Seller

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.461
Maandag:

Squat 3 sets
Bench Press 3 sets
MP 3 sets
Power Cleans 3 sets
Bench Dips 3 sets
Sit-ups 3 sets

Woensdag:

Deadlift 3 sets
Front Squat 3 sets
BB Curls 3 sets
MP 3 sets
Bench Dips 3 sets
Sit-ups 3 sets

Vrijdag:

Squat 3 sets
Bench Press 3 sets
MP 3 sets
BOR 3 sets
Bench Dips 3 sets
Sit-ups 3 sets

Goed, nu definitief. Anders kan ik blijven doorgaan. Imo lijkt het mij zo prima in orde.

Laatst bewerkt:
Je bent wel verdomd eigenwijs, ik snap niet dat ik jou nog tips geef maar goed.

laat die topset achterwege. Die heeft 0,0 meerwaarde.
Dit is jou al 100x verteld btw.

En als je m toch doet, mag jij mij haarfijn jou motivatie daar voor gaan uitleggen

Ik denk dat je sowiso beter af bent met een standaard bill starr schema of rippetoe, dan kan je er tenminste op vertrouwen dat het goed is.

• #1.464
Iedereen zei dat dit een prima schema is, so be it.

@ seagal: Waarom ik die topset van 31.5 kg doe? Doe eens een gok? Als ik nu 2x31.5kg kan, en ik wil 10x31.5 kg kunnen, tja, dan moet ik toch die 31.5 kg trainen he?

@ seagal: Waarom ik die topset van 31.5 kg doe? Doe eens een gok? Als ik nu 2x31.5kg kan, en ik wil 10x31.5 kg kunnen, tja, dan moet ik toch die 31.5 kg trainen he?

Nou niet zo bijdehand lopen doen snipert. Je motivatie slaat nergens op.

Wat jij zegt komt overeen met het volgende:

Ik deadlift 1x200. Maar wil 10 reps kunnen doen.
Dus nu zou ik elke week moeten gaan PR en. Oftewel 1 rm s draaien.

Hier zul je je czs mee overbelasten, wat onnodig is. Als jij gewoon 8 reps gaat draaien word je vanzelf sterker.

• #1.466
Ok mij best, topsets eruit.

je moet het allemaal zelf weten snipert. Ik zal er niet wakker van liggen als jij topsets gaat draaien.

Waarom ik die topset van 31.5 kg doe? Doe eens een gok? Als ik nu 2x31.5kg kan, en ik wil 10x31.5 kg kunnen, tja, dan moet ik toch die 31.5 kg trainen he?

dat doe je zo niet,
als je 10x31.5 wil kunnen, dan moet je zo opbouwen

10x20
10x22.5
10x25
10x27.5
10x30

Ik denk dat je sowiso beter af bent met een standaard bill starr schema of rippetoe, dan kan je er tenminste op vertrouwen dat het goed is.

Snipert. In 3 weken heb ik 4CM aan m'n benen geplakt, door middel van Rippetoe. Het is echt, echt de moeite waard. M'n meetlint is the living proof. ;)

En ik weet wel dat je als een 'bodybuilder' traint, of in ieder geval wilt trainen, maar, kracht zorgt voor massa.

Waarom doe je nu 3x MP?

Schouders is maar eeen kleine spiergroep, en je doet ook nog eens 3 oefeningen voor de voorkant.

• #1.475
morgen rustig rekken. Je kuit.
Als je weinig pijn/last ondervindt kun je een lichte squat best doen.
Anders rust en maandag opnieuw kijken.
Eventueel morgen een stuk fietsen.

Waarom doe je nu 3x MP?

Schouders is maar eeen kleine spiergroep, en je doet ook nog eens 3 oefeningen voor de voorkant.

Als je denkt dat een MP alleen voor de voorste kop is, en te vervangen is voor een andere schouderoefening.. dan moet je toch ´s aan je voorhoofd gaan voelen!:rolleyes:

Als je denkt dat een MP alleen voor de voorste kop is, en te vervangen is voor een andere schouderoefening.. dan moet je toch ´s aan je voorhoofd gaan voelen!:rolleyes:

Ik zou maar eens aan je eigen voorhoofd gaan voelen.

Met bost gebruik je al je voorkant, dan ook nog eens 3x een oefening doen die bijna alleen puur de voorste kop belast... is gewoon teveel imo.

Kan je beter 1 dag wat setjes side raises en face pulls (in zijn geval niet mogelijk dus rear raises) toevoegen.

:dunno: wanneer ga je je eens aanmelden bij een sportschool?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven