XXL Nutrition

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.481
Morgen een rustdagje, ik heb de hele dag een excursie dus dan ben je sowieso al kapot, + ik mag sowieso al niet trainen van m'n ouders (begrijpelijk) vanwege m'n kuit.

Leuk nieuw doel gesteld: 1 Juli 10x31.5kg MP.

Morgen een rustdagje, ik heb de hele dag een excursie dus dan ben je sowieso al kapot, + ik mag sowieso al niet trainen van m'n ouders (begrijpelijk) vanwege m'n kuit.

Begrijpelijk ja.
10 x 31.5 is iets te optimistisch denk ik, dan heb je nog zo'n 1½ week op je pr met 8 reps te verbeteren!

je verzint weer excuses snipie. Je moet ongeacht alles ten alle tijden willen trainen.

dus jij vertelt elke training aan je ouders? d'r is toch wel een moment dat je een training kan doen zonder dat paps en mams erachter komen?

en als je een blesure aan je kuit hebt kan je toch wel andere onderdelen trainen... lijkt mij niet zo moeilijk om je ouders daarvan te overtuigen.

Focus je nou maar niet teveel op die ene oefening waar je wel relatief sterk in bent.

Focus je juist op de oefeningingen die wat minder gaan. Ook al zal je dat in het begin wat minder leuk vinden.

Ook al snap ik dat je je graag wil "bewijzen" tegenover de "haters".
Wat jij moet doen is gewoon een jaar gaan trainen. Verder je mond houden, en niet elke week nieuwe doelen stellen. Om het maar even bot te zeggen;)

• #1.490
Focus je nou maar niet teveel op die ene oefening waar je wel relatief sterk in bent.

Focus je juist op de oefeningingen die wat minder gaan. Ook al zal je dat in het begin wat minder leuk vinden.

Ook al snap ik dat je je graag wil "bewijzen" tegenover de "haters".
Wat jij moet doen is gewoon een jaar gaan trainen. Verder je mond houden, en niet elke week nieuwe doelen stellen. Om het maar even bot te zeggen;)

Het leuke is, ik stel normaal amper doelen.

Ik heb je wat tips gegeven hoe je je kuit gecontroleerd kan belasten, en de kramp wat kan laten verminderen.
Maar jammer geen reactie

10x31,5kg MP lijkt me ook wel erg optimistisch. :rolleyes:

Dan heb je wel vreemde ouders, mijn ouders zijn blij dat ik een keer van de bank af ga en in de schuur ga trainen. :)

Ik vind het wel raar dat je last hebt van je kuit.
Na mijn lessen zou je zo ongeveer al door de ramen moeten kunnen springen en over een poort kunnen flippen.
What happened young grasshopper?

• #1.496
@ Fransm: thnx.

@ Keranos: Ach ja, gewoon trainen met die handel, of het nou mag of niet. MAAR benen train ik niet. Ik hoop dat dáár wel begrip voor is. Die komen woensdag wel weer aan bod ;).

@ Mitchje: Haha, de tornado kick verloopt nu prima. Kan alleen beter even tot dinsdag o.i.d. niet meer tricken, en dan rustig beginnen. Het komt niet DOOR tricken/trainen, maar doordat ik keihard achter iemand aan rende zonder warming-up e.d.

@ Mitchje: Haha, de tornado kick verloopt nu prima. Kan alleen beter even tot dinsdag o.i.d. niet meer tricken, en dan rustig beginnen. Het komt niet DOOR tricken/trainen, maar doordat ik keihard achter iemand aan rende zonder warming-up e.d.

Hadden ze weer je broodtrommel gejat in de kantine? Goed dat je erachter aan bent gegaan want anders word je nooit een beest.

Je hebt de mentaliteit niet, sniperx. Dit zal nooit iets worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven