noans
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m96
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee noans, en het boeit me ook niet.
Bas, m'n ouders gaan een ex-fitness instructeur nu vragen of die nog spullen heeft, en zo ja, of ik bij hem mag trainen onder evt. begeleiding. Zo niet, dan maybe health city.
Dán kan ik BS gaan doen.

Bij een health center hebben ze geen squat rack en gaan ze zeiken als je gaat deadliften.
Waarom vraag je niks zelf en zeg je dat je ouders zich er niet mee moeten bemoeien?Nee noans, en het boeit me ook niet.
Bas, m'n ouders gaan een ex-fitness instructeur nu vragen of die nog spullen heeft, en zo ja, of ik bij hem mag trainen onder evt. begeleiding. Zo niet, dan maybe health city.
Dán kan ik BS gaan doen.
Naja ripped buik e.d. jullie boren hem alleen de grond in... ik weet niet wat kinderachtiger is. Ook al begrijp ik het wel
Ik vraag het hem omdat hij 100 redenen bedenkt om niet normaal te gaan trainen.
Als hij vandaag niet duidelijk antwoord geeft. dan gaat het over.
Dan ligt hij of in de schroothoop of ik vind in de buurt nog wel genoeg mensen.
verder is dit log gewoon geweldig
beste pre workout ever!

+12:dwaarom vraag je niks zelf en zeg je dat je ouders zich er niet mee moeten bemoeien?
Dit is dus ook bullshit heh
Weet je hoeveel tips die kerel gekregen heeft?
Deze ken je vast wel: "Wie niet horen wilt, moet maar voelen" Dat is een beetje wat er gaande is. Die jongen wilt graag succes hebben in bodybuilding. Naar achter elkaar goede tips genegeerd te hebben omdat hij daar te zelf ingenomen en eigenwijs voor is, wordt het een jongen als hem alleen duidelijk door direct en keihard te zijn.
Sniper: What ever it takes to make it hardcore.

Het laatste wat ik wil zeggen hierover is, dat ik zeg dat hij het binnen een dag moet beslissen, om te voorkomen dat het gaat van "jaa, misschien heb ik wel interesse ALS mijn ouders het goedvinden enz enz."
Naja ik heb nu al een andere "koper" die wel 90km wil rijden
Verder kan ik er moeilijk meer over inzitten dat een jongentje van 14 niet wil luisteren en normaal trainen. Ik bied die jongen gratis een degelijke bank aan waar hij jaren plezier van kan hebben. Hij doet er niks mee. Nou dan weet ik wel uit welk hout hij gesneden is.
Nu maar tijd steken in beginners die er wel voor willen knokken, zoals die andere ecto Yoshuba, die toont discipline en heeft in 3 maand meer bereikt dan jij in 2 jaar.

Verder kan ik er moeilijk meer over inzitten dat een jongentje van 14 niet wil luisteren en normaal trainen. Ik bied die jongen gratis een degelijke bank aan waar hij jaren plezier van kan hebben. Hij doet er niks mee. Nou dan weet ik wel uit welk hout hij gesneden is.
.

Goeie smilieOf Obeb wist bij voorhand al dat sniperx in zn broek zou plassen en zou weigeren als hij hem zei dat hij het bankje kon ophalen. Zo leek Obeb de behulpzame en zeer sociale DBB-member. Hij was echter uit op karma.
Verder trainingsspullen krijgen van een ex-fitnesstrainer? -Ga dan gewoon naar Obeb.
Bij hem thuis trainen onder begeleiding? -[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Serieus, ga voetballen ofzo... Als je geen ballen hebt om iets tegen je mammie en je pappie te zeggen of de moeite neemt om ze iets te vragen, is het toch hopeloos. Ook al kan je trainen, dan komt er nog veel meer bij kijken dan alleen beetje gewichten tillen. Daar haak je sowieso al af met je yoghi en chips dieet. Hou ook maar op met overal een weerwoord op te geven want dit slaat nergens op....

En terecht, deadliften is hartstikke slecht voor je rug.

Episch genoeg heb ik al 2 weken last van een geirriteerde zenuw door deadlifts![]()
Of Obeb wist bij voorhand al dat sniperx in zn broek zou plassen en zou weigeren als hij hem zei dat hij het bankje kon ophalen. Zo leek Obeb de behulpzame en zeer sociale DBB-member. Hij was echter uit op karma.
Verder trainingsspullen krijgen van een ex-fitnesstrainer? -Ga dan gewoon naar Obeb.
Bij hem thuis trainen onder begeleiding? -[Afbeelding niet meer beschikbaar]
.zo is het obeb, iig zeeeeeerr royaal van je dat jij het bankje hebt aangeboden, moge dat duidelijk zijn. Normaal moeten beginners veel kranten bezorgen om dat bankje bij elkaar te verdienen. Samen met de schijven van dumba had hij de komende 2 jaar niet naar een gym gehoeven, en hij heeft allebei de kansen laten schieten.
Over attitude gesproken![]()
.