Fitness Seller

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede training, ga zo door beest!

Sniperx, ik denk dat je gewoon niet al teveel moet nadenken over je schema's enzo, je steekt daar veel tijd in maar dat lijkt me een beetje onnodig.. Gewoon eten en trainen en als je 15 bent zien we wel weer verder..

Waar ergens woont sniperx? Ik heb nog vakantie, een leasebak en de bereidheid een paar kilometer voor 'm te rijden. Kan ik meteen z'n ouders m'n biceps showen ;)
(Nou alleen Obeb nog onder ogen durven te komen...)

Waar in Friesland woont meneer Obeb eigenlijk?

Laatst bewerkt:
Waar ergens woont sniperx? Ik heb nog vakantie, een leasebak en de bereidheid een paar kilometer voor 'm te rijden. Kan ik meteen z'n ouders m'n biceps showen ;)

Jij bent echt gek. Zou toch maar eens naar de dokter gaan welk buitenlands virus je hebt opgelopen. :D

Laatst bewerkt:
haha zoveel mensen die hem blijven helpen... btw echt chill van jullie hoor, maar deze jongen wilt helemaal geen hulp.

Idd. Zonde van alle moeite. Hij doet graag interessant en hij doet graag alsof hij hardcore wilt trainen. In werkelijkheid heeft hij er helemaal geen zin in.

Het laatste wat ik wil zeggen hierover is, dat ik zeg dat hij het binnen een dag moet beslissen, om te voorkomen dat het gaat van "jaa, misschien heb ik wel interesse ALS mijn ouders het goedvinden enz enz."
Naja ik heb nu al een andere "koper" die wel 90km wil rijden ;)

Ik Quote mezelf maar even....

Hij zal over 3 dagen en 12 pagina's in dit log verderop wel een keer reageren van nee het mag niet ;)

Laten we het er op houden dat ik sniperx op weg wil helpen, zoals velen meer (of een poging gedaan hebben). Die kilometers doen me niet zoveel, de auto kost me niks meer dan wanneer 'ie stil voor de deur staat en ik probeer ook gewoon aardig te doen...

En misschien ben ik ook wel knettergek :rolleyes:

Ja wat denk je, dat obeb ****in sinterklaar is?

Als ik hem was dacht ik allang krijg maar lekker aids ofzo, het is graag of niet.

Ik moest ook de auto van mn ouders lenen toen ik naar zeeland moest rijden om mn powerrack op te halen. Als je iets wilt regel je het gewoon, daarmee klaar.

Meer woorden maak ik er niet aan vuil.

hey , vraagje sniperx ..

hoe lang ben je nou al met deze log bezig ?
zotezien aan je stats deadlift je maar 45 Kg .. ( waar ik nou NIET mee lach )
maar euhm ik heb nog een 14 jarige met me laten meetrainen 1M72 53 kg ... een ONGELOOFLIJKE ecto , en na 4 maand deadlifte die 105kg ( natuurlijk getrained )

het enige supplement dat ik die jongen OOIT gegeven heb was euhm Ultimate Nox Pump .
hoe kan het dan dat je zo weinig vooruitgang maakt ? of heb je gwn je stats al hele tijd niet meer gepost ?

Mvg
Gregory

hey , vraagje sniperx ..

hoe lang ben je nou al met deze log bezig ?
zotezien aan je stats deadlift je maar 45 Kg .. ( waar ik nou NIET mee lach )
maar euhm ik heb nog een 14 jarige met me laten meetrainen 1M72 53 kg ... een ONGELOOFLIJKE ecto , en na 4 maand deadlifte die 105kg ( natuurlijk getrained )

het enige supplement dat ik die jongen OOIT gegeven heb was euhm Ultimate Nox Pump .
hoe kan het dan dat je zo weinig vooruitgang maakt ? of heb je gwn je stats al hele tijd niet meer gepost ?

Mvg
Gregory

2x bodyweight deadliften naar 4 maanden. WTF heb je met dat arme jongetje gedaan:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven