Mikeh18
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie ik voor 2040 nog niet gebeuren.
Dat zijn mijn stats.Zie ik voor 2040 nog niet gebeuren.
![]()

Jij bent echt gek. Zou toch maar eens naar de dokter gaan welk buitenlands virus je hebt opgelopen.Waar ergens woont sniperx? Ik heb nog vakantie, een leasebak en de bereidheid een paar kilometer voor 'm te rijden. Kan ik meteen z'n ouders m'n biceps showen
(Nou alleen Obeb nog onder ogen durven te komen...)
Waar in Friesland woont meneer Obeb eigenlijk?

Jij bent echt gek. Zou toch maar eens naar de dokter gaan wel buitenlands virus je hebt opgelopen.![]()
Snipe woont in Almelo dacht ik. 

haha zoveel mensen die hem blijven helpen... btw echt chill van jullie hoor, maar deze jongen wilt helemaal geen hulp.

Het laatste wat ik wil zeggen hierover is, dat ik zeg dat hij het binnen een dag moet beslissen, om te voorkomen dat het gaat van "jaa, misschien heb ik wel interesse ALS mijn ouders het goedvinden enz enz."
Naja ik heb nu al een andere "koper" die wel 90km wil rijden![]()
Volgens mij schatte je de kans bijzonder klein in.. wss de rede waarom je het aanbood.

Waar ergens woont sniperx? Ik heb nog vakantie, een leasebak en de bereidheid een paar kilometer voor 'm te rijden. Kan ik meteen z'n ouders m'n biceps showen
(Nou alleen Obeb nog onder ogen durven te komen...)
Waar in Friesland woont meneer Obeb eigenlijk?
hey , vraagje sniperx ..
hoe lang ben je nou al met deze log bezig ?
zotezien aan je stats deadlift je maar 45 Kg .. ( waar ik nou NIET mee lach )
maar euhm ik heb nog een 14 jarige met me laten meetrainen 1M72 53 kg ... een ONGELOOFLIJKE ecto , en na 4 maand deadlifte die 105kg ( natuurlijk getrained )
het enige supplement dat ik die jongen OOIT gegeven heb was euhm Ultimate Nox Pump .
hoe kan het dan dat je zo weinig vooruitgang maakt ? of heb je gwn je stats al hele tijd niet meer gepost ?
Mvg
Gregory