XXL Nutrition

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ook een tijdje met een gast van 55kg getraind.. die deed na 4-5 maanden ook 120 voor 3-5 reps. (Prachtige reps). In diezelfde tijd was hij ook richting de ~90kg voor een 1rm squat gegaan.

No supps, hij draaide op pure chocomelk.

Ik heb ook een tijdje met een gast van 55kg getraind.. die deed na 4-5 maanden ook 120 voor 3-5 reps. (Prachtige reps). In diezelfde tijd was hij ook richting de ~90kg voor een 1rm squat gegaan.

No supps, hij draaide op pure chocomelk.

Na een paar weken zelf 140kg met een BW van 70kg.
Blz. 87. Gaat goed. Heb je niet getraind sniper???

Ga lekker hardlopen icm wat oefeningen als pull-ups,push-ups,dips,sprints e.d. Daarna thuis wat medleys en het commentaar wordt zeker minder.;)

Waarom heb je Obeb niet beantwoord?

Sniper is veel te druk met alle "relletjes" op DBB zodat zijn log even vergeten word haha.

Laatst bewerkt:
Sniper is veel te druk met alle "rellentjes" op DBB zodat zijn log even vergeten word haha.
So true...

Zelf op dat Ellegirl forum wordt die nu geluld, jezus.
En ook daar gebruikt hij dezelfde argumenten voor zijn waardeloze 'progressie'.
Van harte gefeliciteerd. Ik heb toch niet meer gewicht ofwel dan. Anders zou ik wel 70 gaan deadliften.

Serieus Sniper, stop maar...Ga maar tricken, daar heb je tenminste wel aanleg voor.
Eerst was het nog wel grappig en had ik medelijden met je, maar nu ben je gewoon echt sneu bezig. Je noemt andere mensen hier in je topic e-warriors omdat ze je nogal vaak bashen, maar kijk eens hoe jij je gedraagd op EG forum en in dat topic.
Ga serieus maar gewoon tricken, daar wil ik je graag bij helpen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.726
Nee.

Ik ben op mijn 14e begonnen (in het begin wist ik niet wat ik deed, aanrommelen enzo), begonnen op 57Kg, nu 84Kg. Als je graag zou willen, sniperx, dan kan jij dat ook. Maar dat die mensen van 53Kg zo sterk zijn zal wel komen omdat ze een sport als judo of karate doen waardoor ze zo sterk zijn.

Ik ben op mijn 14e begonnen (in het begin wist ik niet wat ik deed, aanrommelen enzo), begonnen op 57Kg, nu 84Kg. Als je graag zou willen, sniperx, dan kan jij dat ook. Maar dat die mensen van 53Kg zo sterk zijn zal wel komen omdat ze een sport als judo of karate doen waardoor ze zo sterk zijn.

Die gast had idd wel jarenlang judo op een aardig niveau gedaan.

Judo'ers bouwen idd aardig wat kracht op.

Sniper waar ben je? Het is stil in je log..

snipe si aan t tricken.

Goed bezig sniperx.. harde training! Jij komt er wel.

Hoeveel weeg je vandaag?

"becoming a beast by bulking & hst"

Wat is tricken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven