Fitness Seller

Contest Log (v) Contestlog Marina1975

Marina! Wat tof dat je meedoet zeg, je hebt al zoveel meegemaakt en je bent al zover gekomen, kun je trots op zijn :) Succes!

Succes!

Nog een logje om te volgen, succes Marina!

en de eerste twee vakantieweken alvast goed genoten??

In afwachting van een snel naderende update :p

• Topic Starter Topic Starter
Dank jullie wel allemaal! Vooral voor de support want ik had het echt even lastig na mijn vakantie om door te zetten.... maar beloofd is beloofd.
Ik heb de beginpost geupdate. Met pics nog op de valreep. Zijn niet bepaald goede foto's en ben er ook niet trots op of blij mee... maar het laat zien op wat voor een laag punt ik nu sta.
Mijn doel is dan ook bouwen! Vet en massa het maakt niet uit wat! Elk gewicht erbij is mooi meegenomen.

We hebben echt genoten en geen stress hebben doet wonderen. Maar al met al heb ik nog een flinke weg te gaan en is dit weer een nieuwe start.
Rust vasthouden en weer opbouwen en zien wat dit me brengt. Ik hoop morgen mijn eerste training weer te gaan oppakken. We waren vannacht door vertraging en veel filles pas om 01:00 thuis dus heb besloten vandaag een extra rustdag erbij te pakken en de zooi thuis op te ruimen. Die ene dag meer zal het niet om hangen. Morgen nog een dagje vrij en dan weer aan het werk.

Ik probeer deze week nog wat cm hier neer te gooien als startpunt.
Wat is handig eigenlijk om bij te houden als cm?

In ieder geval... Ik ben er weer en ik ga er voor! :)

Dank jullie wel allemaal! Vooral voor de support want ik had het echt even lastig na mijn vakantie om door te zetten.... maar beloofd is beloofd.
Ik heb de beginpost geupdate. Met pics nog op de valreep. Zijn niet bepaald goede foto's en ben er ook niet trots op of blij mee... maar het laat zien op wat voor een laag punt ik nu sta.
Mijn doel is dan ook bouwen! Vet en massa het maakt niet uit wat! Elk gewicht erbij is mooi meegenomen.

We hebben echt genoten en geen stress hebben doet wonderen. Maar al met al heb ik nog een flinke weg te gaan en is dit weer een nieuwe start.
Rust vasthouden en weer opbouwen en zien wat dit me brengt. Ik hoop morgen mijn eerste training weer te gaan oppakken. We waren vannacht door vertraging en veel filles pas om 01:00 thuis dus heb besloten vandaag een extra rustdag erbij te pakken en de zooi thuis op te ruimen. Die ene dag meer zal het niet om hangen. Morgen nog een dagje vrij en dan weer aan het werk.

Ik probeer deze week nog wat cm hier neer te gooien als startpunt.
Wat is handig eigenlijk om bij te houden als cm?

In ieder geval... Ik ben er weer en ik ga er voor! :)

Succes Marina !

Goede foto's, superieure definitie, wat jou betreft had het minder definitie mogen zijn (I know).
Vooral op de benen, chapeau !

Fijn dat je terug bent, hoe is het met je gewicht gegaan ?

Succes Marina !

Goede foto's, superieure definitie, wat jou betreft had het minder definitie mogen zijn (I know).
Vooral op de benen, chapeau !

Fijn dat je terug bent, hoe is het met je gewicht gegaan ?
Meer vet mag er zeker bij ja! Graag zelfs!
Staat ook in de beginpost met redenen erbij! ;) helaas wel afgevallen... :(
Nu dus zaak weer op te bouwen!

• Like
Waarderingen: Inb4
Oef, balen zeg dat je alsnog afgevallen bent, had zo gehoopt voor je dat dat niet zou gebeuren door voor het eerst echt rust te nemen. Blijft vreemd dat er nog niets gevonden is wat dit verklaart

Toch wel afgevallen dus, je had het eigenlijk al wel verwacht. Hopen dat je er weer wat bij kunt pakken.

Oef, balen zeg dat je alsnog afgevallen bent, had zo gehoopt voor je dat dat niet zou gebeuren door voor het eerst echt rust te nemen. Blijft vreemd dat er nog niets gevonden is wat dit verklaart

Toch wel afgevallen dus, je had het eigenlijk al wel verwacht. Hopen dat je er weer wat bij kunt pakken.
Ja helaas wel wat afgevallen... maar naar omstandigheden dat ik verre van al mijn kcal heb kunnen eten valt het me nog mee. Had ik wel alles gewoon kunnen eten dan had er misschien wel wat bijgezeten.... maar dat zullen we nooit weten....
In ieder geval nu de rust bewaren en voeding weer in de puntjes en dan zien wat deze rust me mogelijk nog wel kan opleveren. :)

mooi rustig beginnen 1x/wk
is dat FB? Frank Zane ik denk n splitje

mooi rustig beginnen 1x/wk
is dat FB? Frank Zane ik denk n splitje
staat ook in de begin post.. frank Zane split en alle spiergroepen 1 x per week... ook al zegt iedereen anders...
Ik moet gewoon eens een andere aanpak proberen. Mogelijk werkt het. We zullen zien. ;)

1x helemaal uit je dak gaan....doe maar in het weekend dan ok?

Yeeh you're back! En het valt mij ook nog best mee hoeveel aan gewicht je verloren bent. Vanaf nu weer lekker terug naar de gigantische ontbijttoetjesschalen met pitten en zaden:flexbiceps:

In hier!

Thanks allemaal. :)
Vanmorgen toch nog een weeg update en viel me bar tegen. Gisteren voeding weer goed op kunnen pakken en toch weer -0,3 kg :eek:
In ieder geval start ik dus nu op 40,4 kg.....
Eerste training na 3 weken volledige rust is een feit en viel me heel bar tegen.... 50%-75% van de gewichten van voor mijn vakantie voelden al mega zwaar... :( Conditie is ook aardig flut wat ook niet meewerkt... Maar goed.
Weg oude gewichten en nieuwe start. Ik ga rustig aan weer opbouwen en zal dus gewoon met lage gewichten starten en rustig aan opbouwen.
We zullen wel zien wat het me brengt.

Training 7 juni: legs
squat 8x20 kg 3x8x25kg
legpress heupbreedte 2x10x90 kg 10x100 kg
legpress voeten tegen elkaar 3x10x80 kg
SLDL 3x10x25 kg
staand leg curl 3x10x10 kg
calf raise zittend 3x15x20 kg
calf raise staand 3x12x70 kg

Ik heb gedaan wat ik op dit moment kan. Ondanks de extreem lage startgewichten na 3 weken niets doen ging ik toch naar huis met het gevoel van "Ik heb weer wat gedaan."

Terug
Naar boven