XXL Nutrition

Contest Log (v) Contestlog Marina1975

Heel veel succes Marina, ik vind het knap hoe je altijd doorzet, maar ik vind het ook bizar dat er nog steeds niets is gevonden wat je helpt om aan te komen. Ik hoop voor je dat er toch gauw eens wat uitsluitsel voor je komt.

Oh en lage startgewichten? :O :(

Je pakt het allemaal zwaarder dan mij.. en dat zijn dan niet eens mijn startgewichten :(

Kijk, weer een nieuwe start gemaakt. Ook al valt het nu wat tegen.

Het kan alleen maar beter vanaf hier, moet je maar denken.

Een best volume, je zult morgen wel wat spierpijn hebben :D

Fijn dat je weer hebt kunnen trainen! Met een paar weken zit je weer op je oude gewichten :)

Welkom terug en heel veel succes.
Jammer van het afvallen maar goed doorzetten. Je kunt het! :kiss:

Zo is dat, je bent een doorzetter dus ik weet zeker dat iedere training stukje bij beetje die getalletjes weer omhoog gaan!:):)

Heel veel succes, geweldig dat je weer hebt kunnen trainen. Zolang je maar goed blijft eten, zeker rondom je training, ga je zeker weer progressie boeken! Zet 'm op.:thumb:

Heel veel succes Marina, goed dat je er weer bent!

Ik volg hier ook, succes en hopelijk ben je toch wat uitgerust! :D

Hoi Marina, hier uiteraard in! Ik wens je veel succes met je doelen, of het nu vet of massa is wat je aankomt. Waar jij je happy bij voelt. Ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad, ondanks het weer. Zo te lezen heb je je wel vermaakt :thumb:

Succes Marina! (weet niet meer of ik je al succes gewenst heb :roflol:), ik volg je alleszins!

• Topic Starter Topic Starter
Even een mega quote....

Heel veel succes Marina, ik vind het knap hoe je altijd doorzet, maar ik vind het ook bizar dat er nog steeds niets is gevonden wat je helpt om aan te komen. Ik hoop voor je dat er toch gauw eens wat uitsluitsel voor je komt.
Oh en lage startgewichten? :O :(
Je pakt het allemaal zwaarder dan mij.. en dat zijn dan niet eens mijn startgewichten :(
Dank je. :)
Ik baal er ook van en weet dus ook niet goed wat ik van deze komende weken kan verwachten. In ieder geval ga ik gewoon door en we zien wel wat het brengt. Inmiddels eindelijk een nieuwe afspraak bij de internist... de eindafspraak waarin hij zal zeggen niets voor me te kunnen doen. Maar ja.... in ieder geval heb ik dan nog 1 x bloed geprikt en zien wat er uit de leverwaardes nu komt (gisteren geprikt... )

Ik zat even bij jou te lezen... maar jouw gewichten zijn echt niet lager! Jij doet supersets he! Ik niet en pak soms nogal lang pauze tussen sets. Dat scheelt ook! ;)

Kijk, weer een nieuwe start gemaakt. Ook al valt het nu wat tegen.
Het kan alleen maar beter vanaf hier, moet je maar denken.
Daar doen we het voor he! :)

Een best volume, je zult morgen wel wat spierpijn hebben :D
Hoe gaat het met de spierpijn ?
Ik heb inderdaad wel wat spierpijn. Voelt stiekum ook wel fijn. :D maar het valt mee. Heb het ooit wel erger gehad. Heb geen moeite met trappen lopen dus het is echt niet dat ik zeg oei... ik heb spierpijn. Meer een beetje van ja ik voel het.
Fijn dat je weer hebt kunnen trainen! Met een paar weken zit je weer op je oude gewichten :)
Ik weet niet of het zo snel gaat. Ik heb liever meer lichaamsgewicht dan dat de trainingsgewichten snel omoog gaan zeg maar. Je moet tenslotte trainen met de gewichten die je kan hebben om een oefening goed uit te voeren. Geen ego hebben en rustig doorgaan. We zien wel wanneer ik weer op mijn oude gewichten zit. Ik kan er eigenlijk niet meer mee zitten. Het gaat om het uiteindelijke resultaat. Groeien en steker worden waarbij voor mij nu echt de nadruk liggt op groeien! Op alle fronten. :)

Welkom terug en heel veel succes.
Jammer van het afvallen maar goed doorzetten. Je kunt het! :kiss:
We gaan gewoon stug door. Niet te hard van stapel lopen maar doen wat mogelijk is.

Zo is dat, je bent een doorzetter dus ik weet zeker dat iedere training stukje bij beetje die getalletjes weer omhoog gaan!:):)
Daar doen we het voor! Het hoeft niet snel te gaan als het maar vooruitgaat! :)

Heel veel succes, geweldig dat je weer hebt kunnen trainen. Zolang je maar goed blijft eten, zeker rondom je training, ga je zeker weer progressie boeken! Zet 'm op.:thumb:
Ik hoop het. Dat eten is ook nooit het probleem... alleen moet mijn lijf het wel opnemen... daar zit het probleem in helaas :(
Maar ik ga ervoor hoor!
Heel veel succes Marina, goed dat je er weer bent!
Thanks! :) Blij terug te zijn!
Hoi Marina, ik ben trots op je! Heeeel veeeel succes!:clap:
Heeeee leuk dat je ook even komt buurten! Dank je! :)
Ik volg hier ook, succes en hopelijk ben je toch wat uitgerust! :D
Wel iets uitgruster.... maar stress van jaren is niet in ene in 3 weken weg. Maar ik heb weer wat jus in de accu! Dus rustig aan weer oppakken! :)
Hoi Marina, hier uiteraard in! Ik wens je veel succes met je doelen, of het nu vet of massa is wat je aankomt. Waar jij je happy bij voelt. Ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad, ondanks het weer. Zo te lezen heb je je wel vermaakt :thumb:
Dank je. Ik ka zeker wel wat vet gebruiken. Dan zal het opbouwen van spieren ook beter gaan. Laat ik zeggen we gaan gewoon voo rbouwen!
We hebben ons zeker wel vermaakt. Ik vind het erg jammer dat het voorbij is. Maar een beetje regelmaat is ook wel weer lekker :o
Succes Marina! (weet niet meer of ik je al succes gewenst heb :roflol:), ik volg je alleszins!
Dank je. :)

Vandaag eerste dag weer gewerkt.... wekker weer op 5:00 ... maar kon niet slapen dus was weer een spooknacht en had gedroomd dat alles zo een beetje fout zou gaan vandaag.... enalles wat fout kon gaan vandaag ging ook fout. :roflol: Dag startte dus niet bepaald goed maar heb hem afgesloten met wat trainen om even de kop leeg te maken. Geen focus op gewichten. Alleen op uitvoering maar het voelde evengoed zwaar.
Gekke is wel dat ik als ik klaar ben en me omgekleed heb ik weer alle energie heb en zo weer door zou kunnen gaan.... hmm.... apart... :dunno:

Training 8 juni rug - biceps
beetje opwarmen met pull downs op 18 kg
BOR 3x10x30 kg
Pull down wijde grip 3x10x25 kg goed focus op aanspannen lats
one arm cable row 3x10x14 kg
biceps DB alternating curl 3x10x6 kg
DB row 3x10x12 kg
EZ bar curl 3x10x15 kg

Hoe ging het slapen op vakantie?
Moet zeggen dat het nog niet optimaal was en ik er elke dag wel om 6:00-7:00 uit was... maar te korte en smalle harde bedden in een stacaravan zijn ook niet alles :rolleyes: . Maar over het algemeen gezien ging het wel beter. Dat zei mijn man ook.

Rust alsjeblieft en beetje uit, ga 's avonds trainen (dan ben je moe), laat je man je masseren voor slapengaan, drink warme melk, tel schaapjes, doe ff alles om een goede nachtrust te krijgen, volgens mij is dat de ontbrekende schakel, jij doet er alles aan volgens mij moet voldoende nachtrust de rest doen! Hopelijk niet teveel open deur,maar nachtrust is key.:cool:

Terug
Naar boven