XXL Nutrition

Contest Log (v) Contestlog Marina1975

• Topic Starter Topic Starter
Vind dat toch beste db rows hoor!
Hmmm... Toen ik nog wat zwaarder was kon ik 18 kg pakken.... Dus ja ...

Ik denk dat alles hier al gezegd is over je foto's Marina. Het gros van de mensen hier kent je fysiek en als er mensen tussen zitten die ervan "schrikken"...f**k them! :fu: Jij doet deze competitie en al het harde werken niet voor hen, maar voor jezelf. Als jij geen foto's wilt plaatsen, is dat jouw goed recht. We weten hoe hard je ervoor werkt, welke tegenslagen je hebt en hoe je je er doorheen vecht! Er zijn veel mensen trots op je hoor, waaronder ik! :bow2:

Keep it up topper! :thumb:
Dank je :o
Thanks... Maar.... Zie boven .... Zo voelt T niet ...
Je mag me ook wel een template opsturen....verras me maar....:p
Surprise in T vorige bericht :p

Nou ik pak ze echt niet zwaarder dan jouw dacht ik. Niet teveel richten op voorheen maar meer wat je nu kunt. :)

Bijlagen

je moet wel op die link klikken. "rekenen"dat zijn geen lege blaadjes.
Maar wat bedoel je dan? De sheet voor berekeningen voeding? Deze?

Deze sheet had ik al een keer van je gebietst...lang geleden

Nee het ging om de trainings-layout van FREAK

Lekker langs elkaar heen lullen zo....:hahaha:

hahaha,... die heeft hij nooit hier gepost hoor. :D ik zal eens zoeken in zijn logje .... als ik tijd heb

edit.. zie dat je hem al hebt in Freak zijn log :roflol:

heerlijk dit!

hahaha,... die heeft hij nooit hier gepost hoor. :D ik zal eens zoeken in zijn logje .... als ik tijd heb

edit.. zie dat je hem al hebt in Freak zijn log :roflol:

heerlijk dit!

Begin ik nu te dementeren of whaaat!! ??? :D

Tijd om met de pootjes op tafel, lekker chillen...ben n beetje brak...:yawn:

Niet echt lekker geslapen en merkte al dat de fut en kracht er niet inzat....
Training overal gewoon even 10% van de gewichten afgehaald ... was een slappe training en gaf niet echt een voldaan gevoel. Maar ach.. ik ben geweest.
Denk dat het ook te maken heeft met mijn gewicht... zit weer net onder de 40 kg.. :( Dus ja.. ook niet zo gek dat het niet zo wil.

In ieder geval vanaf nu is de gym bij mijn werk alleen op ma-woe-vrij om 7:00 open (24 juli -31 aug). Dus heb niet echt meer keuze in dagen. We zullen wel zien. Misschien dat even op een laag pitje wel beter is en dan focus wat meer op aankomen.
Morgen wat fotootjes proberen te laten maken en eindelijk iemand meeten waar ik al een tijd naar uitkijk. :)
Of ik ze durf te posten zie ik daarna wel....

Borst/schouders/beetje tri

BP 3x8x25kg
Incline DB press 3x10x10kg
Cable cross over high 3x10x40kg
Rear bent over Side delt raise cable 3x10x20kg
uni lateral DB shoulder press 3x8x7kg
Upright row 3x10x15kg
Triceps push down straigth bar 3x10x15kg
lying leg raises 3x10

fin..... rest van het weekend is rust.

Niet echt lekker geslapen en merkte al dat de fut en kracht er niet inzat....
Training overal gewoon even 10% van de gewichten afgehaald ... was een slappe training en gaf niet echt een voldaan gevoel. Maar ach.. ik ben geweest.
Denk dat het ook te maken heeft met mijn gewicht... zit weer net onder de 40 kg.. :( Dus ja.. ook niet zo gek dat het niet zo wil.

In ieder geval vanaf nu is de gym bij mijn werk alleen op ma-woe-vrij om 7:00 open (24 juli -31 aug). Dus heb niet echt meer keuze in dagen. We zullen wel zien. Misschien dat even op een laag pitje wel beter is en dan focus wat meer op aankomen.
Morgen wat fotootjes proberen te laten maken en eindelijk iemand meeten waar ik al een tijd naar uitkijk. :)
Of ik ze durf te posten zie ik daarna wel....

Borst/schouders/beetje tri

BP 3x8x25kg
Incline DB press 3x10x10kg
Cable cross over high 3x10x40kg
Rear bent over Side delt raise cable 3x10x20kg
uni lateral DB shoulder press 3x8x7kg
Upright row 3x10x15kg
Triceps push down straigth bar 3x10x15kg
lying leg raises 3x10

fin..... rest van het weekend is rust.
Mooie training en goed bezig! Even lekker rusten en goed blijven eten doet je lichaam goed! :thumb:
Als ik kijk wat jij hebt doorgemaakt, heb ik respect en ontzag voor de wijze waarop je ervoor blijft gaan, dat geeft ook mij inspiratie!

-10% geen enkel probleem ..moet je vaker doen en beschouw dat als een onderhouds-treen
Je kunt niet elke treen 100% gaan...
Je lichaam krijgt ff wat extra rust een soort van deload en dan de volgende keer weer vol aan de bak..dat werkt echt

Ik ga ook niet elke week op dezelfde (compound) oefening maxen maar varieer veel met een cary over oefening
bv wk 1 max BP, en wk 2 max CGBP, en dan een week later weer max BP of Floor Press steeds maar wisselen en het is ook niet zo saai elke week dezelfde oefening

Mooie training en goed bezig! Even lekker rusten en goed blijven eten doet je lichaam goed! :thumb:
Als ik kijk wat jij hebt doorgemaakt, heb ik respect en ontzag voor de wijze waarop je ervoor blijft gaan, dat geeft ook mij inspiratie!
Dank je. :o Voel me in ene een rooie kop krijgen. :D

-10% geen enkel probleem ..moet je vaker doen en beschouw dat als een onderhouds-treen
Je kunt niet elke treen 100% gaan...
Je lichaam krijgt ff wat extra rust een soort van deload en dan de volgende keer weer vol aan de bak..dat werkt echt

Ik ga ook niet elke week op dezelfde (compound) oefening maxen maar varieer veel met een cary over oefening
bv wk 1 max BP, en wk 2 max CGBP, en dan een week later weer max BP of Floor Press steeds maar wisselen en het is ook niet zo saai elke week dezelfde oefening
Ik denk ook dat het voor nu gewoon beter is. Per training aankijken wat erin zit. Even meer op onderhoud trainen.

:thinking: Misschien een sportieve look-a-like :D :flexbiceps:

Wat je ook beslist met je foto's, het is al mooi geweest om jouw contestlog hier te volgen. En het is een valkuil voor je om te veel te willen met je lastige gezondheid, dus doe vooral niet te gek Marina! :aai:

Om de dag trainen kan idd wel goed zijn.

Toch mooi getraind. Ga je morgen elders trainen of krijg je bezoek?

Wat je ook beslist met je foto's, het is al mooi geweest om jouw contestlog hier te volgen. En het is een valkuil voor je om te veel te willen met je lastige gezondheid, dus doe vooral niet te gek Marina! :aai:
Tja.... ook een stukje perfectionisme... te graag willen ... maar ik heb sowieso al veel geleerd... grenzen aangeven aan mezelf is daar ook een van. :) Dank je.

Om de dag trainen kan idd wel goed zijn.

Toch mooi getraind. Ga je morgen elders trainen of krijg je bezoek?
Morgen geen training he.. zondag is altijd yoga... en ik krijg inderdaad bezoek. :)

• Like
Waarderingen: BB_
Wel gek die openingsdagen van je sportschool. Snap dat het zomervakantie is, maar toch... Opzich zijn het wel prima dagen om te trainen als het met je dagelijks leven ook goed uitkomt.

Geniet in ieder geval van het foto's maken!

Wel gek die openingsdagen van je sportschool. Snap dat het zomervakantie is, maar toch... Opzich zijn het wel prima dagen om te trainen als het met je dagelijks leven ook goed uitkomt.

Geniet in ieder geval van het foto's maken!
Normaal zijn ze elke dag om 7:00 open.... dan kan ik het een beetje indelen welke dagen ik pak in combi met werk enzo... Maar nu dus 6 weken op di-do pas om 9 uur helaas... Maar goed het is maar voor 6 weken.

Dank je. :)

Misschien dat even op een laag pitje wel beter is en dan focus wat meer op aankomen.

Zo is dat, wie weet wat voor moois die paar weekjes kunnen opleveren met het even een tandje terug doen:)

Heeeel veel plezier met het maken van de foto's en met diegene ontmoeten natuurlijk:) Spannend, maar leuk!!:)

Zo is dat, wie weet wat voor moois die paar weekjes kunnen opleveren met het even een tandje terug doen:)

Heeeel veel plezier met het maken van de foto's en met diegene ontmoeten natuurlijk:) Spannend, maar leuk!!:)
We shall see....
Meeten is zeker leuk en veel zin in. Of de foto's willen lukken geen idee... Zullen koud geschoten worden dus voor hetzelfde geld zie je niets .... :o

Ben skinny as F*ck... :sad: maar toch... heb wel het idee dat lats een beetje breder zijn. Al zie je dat niet echt van voren... en zijn het typische slechte telefoon pica's....dit was overigens 15 min na een training weer thuis... Maar ik dacht moet toch ook maar eens meedoen met de rest van de dames....
panorama.jpg

Terug
Naar boven