Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tja..ben benieuwd..t punt is toch ook dat ik nooit echt van plan was om echt zwaar te cutten..kwam net uit die voorbereiding..dus ach wat droger en steeds meer massa..dan ben ik al blijNiet ziek worden, hoor!
En geen pukkel verschil... Ik denk dat je je daarin nog heel hard kan vergissen hoor! Je hebt hard getraind en zelf zie je het verschil vaak pas op foto's. (Spiegel werkte bij mij een stuk minder omdat veranderingen nu eenmaal heel geleidelijk gaan)
thnxxWij zullen vast wel veranderingen zien! dat komt je ziet jezelf altijd al en als het dan geleidelijk is gegaan, merk je het niet op, we zullen zien, voor mijn gevoel red ik het ook niet echt, die cardio doet mn buikvet niet de das om helaas.
komt goed..ik zeg het ook tegen mijzelf lol

en tja jullie allemaal fotoshoot etc..**** mijn foto toestel is gewoon kaput..pff even kijken of ik nog wat kan regelen..anders met de tel..hmzzz![]()
Ik kan wel even langskomen met m'n camera?
(Mooie training trouwens)

Haarlem..wanneer..ehh maandag of dinsdagavond..lol
Vandaag weer lekker getraind..
Chinnen 5x5 bw
lat pully 5x8 35,42,49,56,56
rowing 5x8 49kg
straigth arm pull down 5x8 35,40,45,50,50
biceps
bicep curl aan de multi 5x8 30,35,40,45,45
optrekken 5x6 bw
concentration curl 5x8 p arm 8,9kg
toen nog 25min staand gespind en morgen lekker naar de sauna+massage..lekker..tenminste dat neem ik aan van wel..
Dus morgen denk ik dat ik niet ga trainen..want na een suana dag ben je meestal helemaal verrot hahaha
Dus vrijdag weer trainen..

. Vraagje over je db press. Hoe krijg jij je dumbbells voor de eerste keer omhoog. Ik blijf namelijk echt steken op 17,5 kg omdat ik problemen heb met het ritueel: zitten op bankje,halters vastpakken, op mijn rug gaan liggen en dan in deze zelfde beweging db omhoog slingeren.
Hopelijk heb jij een goede tip.