MuscleMeat

Contest Log (v) contestlog Miss H!

Ik weet zeker van wel hoor maar was inderdaad leuk zo samen!

Ben je dan niet bijna dood als ie zo hoog is?

• Topic Starter Topic Starter
hahaha ik had mijn meter niet om..maar had het id dat ie hoog was aangezien ik m lekker voelde bonken hahaha
Van de week nog mijn bloeddruk gemeten en was 128 om 78 dus geen worries had ik bedacht.. nu aan t werk..joepie..:(

Niet ziek worden, hoor!

En geen pukkel verschil... Ik denk dat je je daarin nog heel hard kan vergissen hoor! Je hebt hard getraind en zelf zie je het verschil vaak pas op foto's. (Spiegel werkte bij mij een stuk minder omdat veranderingen nu eenmaal heel geleidelijk gaan :))

Wij zullen vast wel veranderingen zien! dat komt je ziet jezelf altijd al en als het dan geleidelijk is gegaan, merk je het niet op, we zullen zien, voor mijn gevoel red ik het ook niet echt, die cardio doet mn buikvet niet de das om helaas.

Niet ziek worden, hoor!

En geen pukkel verschil... Ik denk dat je je daarin nog heel hard kan vergissen hoor! Je hebt hard getraind en zelf zie je het verschil vaak pas op foto's. (Spiegel werkte bij mij een stuk minder omdat veranderingen nu eenmaal heel geleidelijk gaan :))
tja..ben benieuwd..t punt is toch ook dat ik nooit echt van plan was om echt zwaar te cutten..kwam net uit die voorbereiding..dus ach wat droger en steeds meer massa..dan ben ik al blij:) thnxx

Wij zullen vast wel veranderingen zien! dat komt je ziet jezelf altijd al en als het dan geleidelijk is gegaan, merk je het niet op, we zullen zien, voor mijn gevoel red ik het ook niet echt, die cardio doet mn buikvet niet de das om helaas.

Tja of die cardio doet wel je buikvet de das om maar zie jij het niet:p komt goed..ik zeg het ook tegen mijzelf lol

Vandaag lekker benen gedaan

Full squat 5x8 40kg auw wat is ie toch zwaar,als je dus echt zo goed als op de grond zit..

SLDL 5x8 30,40,50,55,55 t brandde

leg press 5x8 70,77,84,91,98

leg extension 5x8 35,42,49,56,63

leg curl 5x8 35,42,49,56,56

ab en adductie 5x15 rond de 60kg

Nog 5x25 crunch gedaan

en op z'n apparaat met een halve bal erop(geen id wat de benaming is, iemand wel??)

3x10 toen trilde mijn spiertjes wel dus van de week mogen ze weer

toen weer 10 min met een touwtje in de weer geweest en nog 15min gespind maar toen stond mijn mannetje voor de deur dus vond ik dat t mooi was geweest.

Morgen borst-tri op programma..loopt een vriendin van me mee..die turnt heel langzaam over naar de kt! Joehoe:D

en tja jullie allemaal fotoshoot etc..**** mijn foto toestel is gewoon kaput..pff even kijken of ik nog wat kan regelen..anders met de tel..hmzzz:rolleyes:

Ik ook !Na 17.oo u zei je? Haha...

Haha

Mag ik uh... nou laat maar:grumble:

ja hoor mag allemaal..gezellig!!:)

eum... durf het bijna niet te vragen... :D:D:D Wanneer? Waar?

Haarlem..wanneer..ehh maandag of dinsdagavond..lol
Vandaag weer lekker getraind..

Chinnen 5x5 bw
lat pully 5x8 35,42,49,56,56
rowing 5x8 49kg
straigth arm pull down 5x8 35,40,45,50,50

biceps

bicep curl aan de multi 5x8 30,35,40,45,45
optrekken 5x6 bw
concentration curl 5x8 p arm 8,9kg

toen nog 25min staand gespind en morgen lekker naar de sauna+massage..lekker..tenminste dat neem ik aan van wel..
Dus morgen denk ik dat ik niet ga trainen..want na een suana dag ben je meestal helemaal verrot hahaha
Dus vrijdag weer trainen..

Haarlem..wanneer..ehh maandag of dinsdagavond..lol
Vandaag weer lekker getraind..

Chinnen 5x5 bw
lat pully 5x8 35,42,49,56,56
rowing 5x8 49kg
straigth arm pull down 5x8 35,40,45,50,50

biceps

bicep curl aan de multi 5x8 30,35,40,45,45
optrekken 5x6 bw
concentration curl 5x8 p arm 8,9kg

toen nog 25min staand gespind en morgen lekker naar de sauna+massage..lekker..tenminste dat neem ik aan van wel..
Dus morgen denk ik dat ik niet ga trainen..want na een suana dag ben je meestal helemaal verrot hahaha
Dus vrijdag weer trainen..

NETJES!!!! lekker zeg... geniet er van!;)

Miss H zit lekker in de saunaaaaahhhh!!!!

Flinke training weer...

ohh en wat was de sauna lekkerr...vandaag moet er weer getraind worden..dus dat word waarschijnlijk vanavond..
Straks even boodschappen doen en smiddags visite..
Vanavond benen..ik heb er weer zin in..ben al een paar weken bezig met full squat maar dat verschil merk je goed..auw wat doet dat zeer..hahaha
oh enne fijn weekend allemaal

Succes met de fullsquat!!! Dat wordt lekker zitten dit weekend :p

Jij ook goed weekend!

Mooie trainingen blijf je toch neerzetten:):). Vraagje over je db press. Hoe krijg jij je dumbbells voor de eerste keer omhoog. Ik blijf namelijk echt steken op 17,5 kg omdat ik problemen heb met het ritueel: zitten op bankje,halters vastpakken, op mijn rug gaan liggen en dan in deze zelfde beweging db omhoog slingeren.:( Hopelijk heb jij een goede tip.

Terug
Naar boven