AndroidHealthClinic

Contest Log (v) contestlog Miss H!

mooie training weer!!

Hoe is het met de spierpijn?

Lekkere training zeg! Die laatste twee sets met bankdrukken zijn negatives of...?

• Topic Starter Topic Starter
mooie training weer!!

Hoe is het met de spierpijn?

Spierpijn is behoorlijk vooral in mijn hams..voor t eerst dat ik ze zo voel..:D

Lekkere training zeg! Die laatste twee sets met bankdrukken zijn negatives of...?

Hmm niet echt negatief..ik haal t halter eruit probeer m zo langzaam mogelijk te laten zakken..en probeer dan zo goed als t kan m ook weer omhoog te krijgen..
t ging er meer om, om aan het gewicht te gaan wennen..je spieren even flink een opdonder geven..
En met allebei ondersteuning natuurlijk maar nog niet echt negatief hoor..

Spierpijn is behoorlijk vooral in mijn hams..voor t eerst dat ik ze zo voel..:D

Hmm niet echt negatief..ik haal t halter eruit probeer m zo langzaam mogelijk te laten zakken..en probeer dan zo goed als t kan m ook weer omhoog te krijgen..
t ging er meer om, om aan het gewicht te gaan wennen..je spieren even flink een opdonder geven..
En met allebei ondersteuning natuurlijk maar nog niet echt negatief hoor..
Miss H goes pro

Zozo toe maar! Strong lady ;)!
Dikke training hoor!!!! :cool:

Ja aan deze kant gaat het ook goed!Zie je al verbetering op je benen?

i wish..

Zozo toe maar! Strong lady ;)!
Dikke training hoor!!!! :cool:
thnkx..doe mijn best hahaha
Ja aan deze kant gaat het ook goed!Zie je al verbetering op je benen?

Nope..maar dat moet wel gaan komen...ik heb vanavond mijn % gemeten en daar werd ik niet blij van..maar erger kan het in elk geval niet worden..:D dus dat scheelt..t word alleen maar beter..

Hihi zo erg is het niet met je hoor!Maar zelf zie je dat misschien anders...Nog maar even volhouden dan, het resultaat komt nog wel! Heb je niet meer gemeten sinds april?

Hihi zo erg is het niet met je hoor!Maar zelf zie je dat misschien anders...Nog maar even volhouden dan, het resultaat komt nog wel! Heb je niet meer gemeten sinds april?

Nope niet gemeten..maar ik had al een vermoeden hoor..maar aangezien mijn gewicht niet echt zakt en ik toch heel strikt eet en ook nog eens een stuk meer cardio..is t beter dat ik even mijn % weet dus volgende week meet ik weer en hoop ik dat ik toch echt wel wat gezakt ben..:D

Sterke training!

Zelf kijk je toch anders naar je lichaam dan andere.
Ik ben nu ook ontevreden over me benen.;)
Vandaag zei een collega: Je wil toch niet nog meer afvallen en dan echt op zo'n toon alsof het raar is dat ik nog meer wil afvallen.
Jullie hier begrijpen me tenminste als ik zeg dat er nog meer af mag.:D

Dus het kan best zijn dat je nog wat hoger begon en deze week door je cardio en voeding al wat gezakt was..Je gaat het zeker zien volgende week!

---------- Toegevoegd om 00:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:16 ----------

Ja je kijkt zeker anders naar jezelf ,ik denk dat je zelf best kan bepalen wat je anders wilt zien.Ook al zien anderen het niet zo.Ik praat ook niet over mijn "dieet" want ik word voor gek verklaard...

Mwaaa je vet% zal denk ik wel mee vallen? Volgens mij lager dan wat ik heb :o?

Ben benieuwd hoeveel het is, ik heb me zelf ook nog nooit nauwkeurig laten meten, maar zit denk ik rond de 22%...mwa..nu wel lager...want begin echt met de dag meer definitie te zien :o...terwijl ik alleen maar meer aan het eten ben :rolleyes: :o (dat had ik een jaar geleden nooit gedacht :hahaha:)

Fijn weekend missss ;)!!

dat zijn weer beste trainingen.....sterke bench miss H!

Sterke training!

Zelf kijk je toch anders naar je lichaam dan andere.
Ik ben nu ook ontevreden over me benen.;)
Vandaag zei een collega: Je wil toch niet nog meer afvallen en dan echt op zo'n toon alsof het raar is dat ik nog meer wil afvallen.
Jullie hier begrijpen me tenminste als ik zeg dat er nog meer af mag.:D
Ja joh..mensen die niet in "het"wereldje zitten snappen er al snel weinig van hoor..gewoon doen waar je mee bezig betn Peetje en je word alleen maar steeds mooier!!

Dus het kan best zijn dat je nog wat hoger begon en deze week door je cardio en voeding al wat gezakt was..Je gaat het zeker zien volgende week!

---------- Toegevoegd om 00:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:16 ----------

Ja je kijkt zeker anders naar jezelf ,ik denk dat je zelf best kan bepalen wat je anders wilt zien.Ook al zien anderen het niet zo.Ik praat ook niet over mijn "dieet" want ik word voor gek verklaard...

Ja het zal wel moeten dat ik vorige week hoger zat in % want ben echt geen pukkel gezakt deze week in gewicht terwijl ik zo goed mijn best doe..:rolleyes:
Mwaaa je vet% zal denk ik wel mee vallen? Volgens mij lager dan wat ik heb :o?

Ben benieuwd hoeveel het is, ik heb me zelf ook nog nooit nauwkeurig laten meten, maar zit denk ik rond de 22%...mwa..nu wel lager...want begin echt met de dag meer definitie te zien :o...terwijl ik alleen maar meer aan het eten ben :rolleyes: :o (dat had ik een jaar geleden nooit gedacht :hahaha:)

Fijn weekend missss ;)!!
Nou dat denk ik niet! gisteravond op 22,6% :( ik had bijna zin om vanmorgen gewoon te ontbijten met brood en croissantjes..maar ok ik heb mij toch ingehouden en netjes mijn brinta op maar//pfff

dat zijn weer beste trainingen.....sterke bench miss H!

Thnkx Nightfly, ik doe mijn best..hopelijk word ik op deze manier wat sterker..

Ha, zo roepen een aantal van mijn collega's me telkens toe dat ik er toch goed uit zie en dat bepaalde rolletjes nou eenmaal bij m'n leeftijd horen en ik ze dus gewoon moet accepteren. Nou ehhh niet dus:D

Enne.....brinta is toch gewoon heel erg lekker?:p

Ha, zo roepen een aantal van mijn collega's me telkens toe dat ik er toch goed uit zie en dat bepaalde rolletjes nou eenmaal bij m'n leeftijd horen en ik ze dus gewoon moet accepteren. Nou ehhh niet dus:D

Enne.....brinta is toch gewoon heel erg lekker?:p

Ja brinta is lekker maar ik vind croissantje nog lekkerderrrrrr:D
En idd ja..ddie stomme uitspraken van..ja maar ik ben moeder en ja t hoort bij je leeftijd..wtf..gewoon werken met en voor je lijf..no excuses..goed hoor Alexannetje dat jij dus die instelling ook niet deeld..btw die delen we hier allemaal niet..:D

En idd ja..ddie stomme uitspraken van..ja maar ik ben moeder en ja t hoort bij je leeftijd..wtf..gewoon werken met en voor je lijf..no excuses..goed hoor Alexannetje dat jij dus die instelling ook niet deeld..btw die delen we hier allemaal niet..:D

Ikke ook gek op croissantjes:o wij hier alledrie, ik haal ze in het weekend dan ook voor vriend en dochter en moet dan echt wel moeite doen om er zelf vanaf te blijven:D

Gelukkig heeft niemand hier die instelling idd dat is echt super.
Realiseerde me trouwens net dat ik nu geloof ik wel de oudste ben die meedoet:eek:

Fijn weekend!!! :)

Dat zl toch ook dat spons effect zijn na zo'n wedstrijd... merk ik nu ook hoor, hoe moeilijk het is om dan weer om te schakelen, maar gelukkig heb jij die knop inmiddels gevonden! Hou vol he!!!
Wat zijn je plannen eigenlijk voor dit jaar? Zit je nog bij Liona ook?
Fijn weekend!

Allemaal smoesjes om niet te sporten of op je voeding.
Ik hoorde ook dat het met je bouw te maken heeft. yeahh right.
Dan vind ik het best knap dat ik van 78 naar 61 kg ben gedaald met een zogenaamde zware bouw. .:roflol:

Croissantjes heb ik lang niet op :( alleen van die ham kaas dingen begin dit jaar maar dat is anders.;)

Terug
Naar boven