AndroidHealthClinic

Controle uitwonende beurs?

tommetje1993

Freaky Bodybuilder
Waardering
362
Lengte
1m96
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
Hallo ik wil me bij een vriend laten inschrijven en daar een paar kleren neer leggen en een paar schoenen ofzo schooltas en wat schoolwerk ofzo?

Is dit genoeg om niet gepakt te worden of heb je echt strenge controles?
Want ik woon gewoon thuis natuurlijk.

oh lawd.

Heel mijn wijk doet het maar ze zeggen dat er strengere controles zijn ze kijken naar brieven etc en niet alleen naar schoenen, ze vragen waar je slaapt etc.

volgens mij moet je kunnen aantonen dat je daar bent ingeschreven waar je zegt te wonen, en als je op kamers woont de betalingsgegevens kunnen aantonen.

wat gebeurt er eigenlijk al komen ze hier achter, een boete?

Je moet het kunnen aantonen dmv inschrijving, huurcontract en maandelijkse afschrijvingen volgens mij.

• Topic Starter Topic Starter
tja fok it dan ik laat het wel bij eeen aanvullende beurs en studiefinanciering geen zin in gezijk.

Aanvullende beurs krijg je toch afhankelijk van het inkomen van je ouders toch?
Vanaf welk bruto inkomen is dit?

Op internet moet ik het direct aanvragen.

Aanvullende beurs krijg je toch afhankelijk van het inkomen van je ouders toch?
Vanaf welk bruto inkomen is dit?

Op internet moet ik het direct aanvragen.

Heb zelf gewoon aanvullende beurs aangevraagd, maar daar had ik toch geen recht op, omdat mijn ouders teveel verdienen. Als je de inkomens van je ouders invult zie je dat snel genoeg;)

Heb zelf gewoon aanvullende beurs aangevraagd, maar daar had ik toch geen recht op, omdat mijn ouders teveel verdienen. Als je de inkomens van je ouders invult zie je dat snel genoeg;)

Aye, net toevallig uitgekomen bij de berekening. Kon het maar niet gevonden krijgen.

Je ouders moeten wel erg weinig verdienen wil je daar recht op hebben. Of ze moeten zwart werken of alleen je vader/moeder moet werkzaam zijn.

vader heeft me niet erkend was simpel voor me om aanvullende beurs aan te vragen.

Je kan wel proberen om aanvullende beurs te krijgen als je geen contact heb met je vader en/of moeder dan kan je een van hun inkomens buiten beschouwing laten.

Aye, net toevallig uitgekomen bij de berekening. Kon het maar niet gevonden krijgen.

Je ouders moeten wel erg weinig verdienen wil je daar recht op hebben. Of ze moeten zwart werken of alleen je vader/moeder moet werkzaam zijn.

Ja het verschil is inderdaad belachelijk groot, je ouders kunnen beter wat minder verdienen, dan kan je tenminste van alle voordelen, kortingen en ander zooi genieten:o

Voor mij (helaas) niet van toepassing ;)

Ik zal dan maar met mijn schrale €95 moeten doen dan.

Je moet kunnen aantonen waar jij woont/slaapt a.d.h.v. je studie. Daarbij moet jij dan betalingsgegevens laten zien die jij moet kunnen verantwoorden. Kan jij dat niet? Dan heb je kans erop dat al je studiefinanciering moet terugbetalen + boete + geen studiefinanciering meer.

vader heeft me niet erkend was simpel voor me om aanvullende beurs aan te vragen.

Je kan wel proberen om aanvullende beurs te krijgen als je geen contact heb met je vader en/of moeder dan kan je een van hun inkomens buiten beschouwing laten.

Dus je krijgt al een aanvullende beurs van andermans belastingcenten en dan wil je ook nog uitwonende stufi terwijl je daar geen recht op hebt? Ga eens werken luie donder.

Dus je krijgt al een aanvullende beurs van andermans belastingcenten en dan wil je ook nog uitwonende stufi terwijl je daar geen recht op hebt? Ga eens werken luie donder.

In kazakstan is er momenteel werk tekort.

borat.jpg

Je moet kunnen aantonen waar jij woont/slaapt a.d.h.v. je studie. Daarbij moet jij dan betalingsgegevens laten zien die jij moet kunnen verantwoorden. Kan jij dat niet? Dan heb je kans erop dat al je studiefinanciering moet terugbetalen + boete + geen studiefinanciering meer.

Als je bij een vriend of familie woont heb je toch geen betalings gegevens ?

DOe normaal man kneus mijn moeder moet alle schoolkosten zelf betalen jij hebt een vader en een moeder dus rot snel op a.u.b >.<

Terug
Naar boven