tommetje1993
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 362
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 9%
valt idd mee, ik betaal iig stuk minder aan verzekering en wegenbelasting.
Uit welk bj komt die 318?
1998 oudje dus
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
valt idd mee, ik betaal iig stuk minder aan verzekering en wegenbelasting.
Uit welk bj komt die 318?
Sinds wanneer is dat wettelijk bewijs of iemand ergens woont?Gok eens hoeveel het je kost als je gepakt wordt en of je dan uberhaubt nog iets krijgt. De enige vraag die ze hoeven te stellen is aan de buurvrouw te vragen of jij er woont. Of jij dan per maand een bedrag overmaakt dat je vervolgens contact weer terugkrijgt zegt niets.
Sinds wanneer is dat wettelijk bewijs of iemand ergens woont?
Dankje, en de echte naam van ondergetekende is geen BobbySlimme vraag bobby, daarom zal je ook wel bobby heten. Ze gaan niet observeren of iemand ergens woont als ze niet vooraf een check doen in welke vorm dan ook. De conclusie is daaruit al te trekken, bewijs is een volgende stap.

Als je gepakt word moet je alles terugbetalen + 100% eroverheen als je pech hebt.Gok eens hoeveel het je kost als je gepakt wordt en of je dan uberhaubt nog iets krijgt. De enige vraag die ze hoeven te stellen is aan de buurvrouw te vragen of jij er woont. Of jij dan per maand een bedrag overmaakt dat je vervolgens contact weer terugkrijgt zegt niets.
In dit geval is OP daadwerkelijk een phaggot.
kerel doe wat aan je uitgave, het boeit mij niet als iemand het systeem saboteert die echt het geld gebruikt om te studeren of het studeren iets dragelijker te maken. Maar wat jij doet is pure onzin.
Uitwonend inschrijven om je auto te onderhouden is imo wel triest.
met een beeeetje baan is dat toch op zichzelf al genoeg om rond te komen in de maand? :/ ook nog basisbeurs en aanvullende beurs erbij.. dan ben je gewoon een gier als je ook nog uitwonende wilt.. (niet direct aan jou je zei al dat je t niet ging doen) right?Ik werk elke dag 2,5 uur wat neerkomt op 12,5 uur per week, vind ik zat want heb ook genoeg school en moet ook nog naar de sportschool kunnen..
Stop met bodybuilden en word Nederlands leraar.Omg, wat een topic. Ga is snel maar school en leer is Nederlands

Omg, wat een topic. Ga is snel maar school en leer is Nederlands