Fitness Seller

Controle uitwonende beurs?

Gok eens hoeveel het je kost als je gepakt wordt en of je dan uberhaubt nog iets krijgt. De enige vraag die ze hoeven te stellen is aan de buurvrouw te vragen of jij er woont. Of jij dan per maand een bedrag overmaakt dat je vervolgens contact weer terugkrijgt zegt niets.

Gok eens hoeveel het je kost als je gepakt wordt en of je dan uberhaubt nog iets krijgt. De enige vraag die ze hoeven te stellen is aan de buurvrouw te vragen of jij er woont. Of jij dan per maand een bedrag overmaakt dat je vervolgens contact weer terugkrijgt zegt niets.
Sinds wanneer is dat wettelijk bewijs of iemand ergens woont?

Sinds wanneer is dat wettelijk bewijs of iemand ergens woont?

Slimme vraag bobby, daarom zal je ook wel bobby heten. Ze gaan niet observeren of iemand ergens woont als ze niet vooraf een check doen in welke vorm dan ook. De conclusie is daaruit al te trekken, bewijs is een volgende stap.

Slimme vraag bobby, daarom zal je ook wel bobby heten. Ze gaan niet observeren of iemand ergens woont als ze niet vooraf een check doen in welke vorm dan ook. De conclusie is daaruit al te trekken, bewijs is een volgende stap.
Dankje, en de echte naam van ondergetekende is geen Bobby :)

• Topic Starter Topic Starter
Als je gepakt word moet je alles terugbetalen + 100% eroverheen als je pech hebt.

EN het moet in 1x afbetaald worden.
En je krijgt natuurlijk geen cent meer.

In dit geval is OP daadwerkelijk een phaggot.

kerel doe wat aan je uitgave, het boeit mij niet als iemand het systeem saboteert die echt het geld gebruikt om te studeren of het studeren iets dragelijker te maken. Maar wat jij doet is pure onzin.

Uitwonend inschrijven om je auto te onderhouden is imo wel triest.

• Topic Starter Topic Starter
In dit geval is OP daadwerkelijk een phaggot.

kerel doe wat aan je uitgave, het boeit mij niet als iemand het systeem saboteert die echt het geld gebruikt om te studeren of het studeren iets dragelijker te maken. Maar wat jij doet is pure onzin.

Uitwonend inschrijven om je auto te onderhouden is imo wel triest.

Voor de 5e x ik ga die shit ook niet aanvragen.

Ik werk elke dag 2,5 uur wat neerkomt op 12,5 uur per week, vind ik zat want heb ook genoeg school en moet ook nog naar de sportschool kunnen..
met een beeeetje baan is dat toch op zichzelf al genoeg om rond te komen in de maand? :/ ook nog basisbeurs en aanvullende beurs erbij.. dan ben je gewoon een gier als je ook nog uitwonende wilt.. (niet direct aan jou je zei al dat je t niet ging doen) right?

Omg, wat een topic. Ga is snel maar school en leer is Nederlands

Terug
Naar boven