AndroidHealthClinic

Controle uitwonende beurs?

• Topic Starter Topic Starter
Wow wat toevalig nog een tom die 18 is...

Jezus wat zijn sommige mensen toch simpel:o

Maar zoals ik al zij ga die gozer maar lastigvallen :)

Kan er geen DBB detective kijken of hij in someren o.i.d. woont of in zijn post geschiedenis daar iets uithalen?

Zoek me de pl**ris hier.

Tuurlijk is hij het, kijk op alle zoekresultaten op Tommetje1993 dat is hij allemaal, op DBB , Computerforum en Youtube en een lekker geil coïtusafspraken forum hmmmmmmmmm

:roflol:

ja hij komt uit 1994 en noemt zichzelf Tommetje1993

seems legit

"Tom de Ronde"

Lol grappig hoe diep mensen achter me gaan zoeken, doe je best maar ik vind het wel leuk hoe sommige mensen hun tijd verspillen aan dat soort ongein:o

Ik zij al dat ik het niet ging doen en verder kan ik nergens mee gepakt worden want ik heb gewoon het recht op een aanvullende beurs, ik zou wel dom zijn om die aanvullende beurs niet aan zou vragen.

Het gaat hier om een uitwonende beurs, niet een aanvullende. Als jij recht hebt op een aanvullende beurs, moet je die gewoon aanvragen.

Rot toch eens op kneus en ga werken. Vies tuig.

De mensen die hier nog serieus op in gaan en tips gaan geven zijn nog erger. Waar gaat dit heen zeg. We lopen allemaal te zeiken op de toenemende criminaliteit en verpaupering van de jeugd/staat, wordt dit gewoon toegejuicht omdat het 'gratis geld van de staat is'. Onrechtmatig geld verkrijgen van de staat of van een persoon, ik zie het verschil niet.

Laatst bewerkt:
Je bent gewoon dom om geen gratis geld aan te nemen van de staat:o

Wie is hier nou de domme pauper :o

Met zo'n instelling kan je beter maar gelijk stoppen met studeren, want je wil later ook geen belasting betalen zeker omdat het toch in bodemloze putten verdwijnt :rolleyes:

studeren is leuk :)

Je kan ook vragen of je bij die rijpe vrouw mag gaan slapen.

Say whut?
Ook al was ie niet tegen mij gericht maar euhm...

Volgens mij heb jij in dit perspectief toch echt het voordeel hier qua betalingen waar jij recht op hebt.

Ik moet al mijn schoolgeld/schoolspullen/boeken/schoolbijdrage uit eigen zak betalen en ik moet het doen met een schrale €95,-
Terwijl jij de prestatiebeurs + aanvullende basis ''gratis'' krijgt.

Maargoed, om 't OT te houden... Als ik jou was zou ik het risico niet gaan lopen.
Als je extra geld nodig hebt ga je beter of werken of extra lenen.

Dat ligt aan jouw ouders, niet aan hem.

Als je ouders of moeder of whatever maar net kunnen rondkomen is het meer dan logisch dat je een aanvullende beurs krijgt. Als je ouders genoeg verdienen en jou van die 95 euro ook nog je eigen schoolkosten etc. laat betalen heb je gierige ouders vind ik, ik zou mijn kinderen nooit naast hun studie zich de pl**ris laten werken om hun studie te bekostigen terwijl ik zelf genoeg verdien. Ik heb liever dat ze dan niet werken zodat zij zich volledig op hun studie kunnen richten.

En Tommetje, doe wat aan je spelfouten aub, dit zijn basisschool fouten die je maakt.

na het doorbladeren van dit topic heb ik eigenlijk maar 1 vraag:
hoe kan jij ooit gaan studeren?

om maar wat dingen aan te halen: ik zij....ik heb gezegt

Rot toch eens op kneus en ga werken. Vies tuig.

De mensen die hier nog serieus op in gaan en tips gaan geven zijn nog erger. Waar gaat dit heen zeg. We lopen allemaal te zeiken op de toenemende criminaliteit en verpaupering van de jeugd/staat, wordt dit gewoon toegejuicht omdat het 'gratis geld van de staat is'. Onrechtmatig geld verkrijgen van de staat of van een persoon, ik zie het verschil niet.

Normaal gesproken hoor je 40 uur per week te besteden aan je studie. Dit is mij tenminste verteld door de leraren. En mijn studie is ook niet extreem moeilijk ofzo. Jammer genoeg schijnt het vrij normaal te zijn dat je naast je studie minimaal 20 uur werkt en genoegen neemt met een 5.5 of 6. Ik vraag mij regelmatig af wat voor potentie de Nederlandse studenten daadwerkelijk zouden hebben als ze die 40 uur wel zouden besteden aan studeren. Volgens mij zou de staat en de maatschappij daar op de lange termijn veel meer aan hebben dan van die semi afgestudeerde studenten.

Nou zeg ik niet dat het goed is om misbruik te nemen van de staat, maar je kan het ook overdrijven. Uiteindelijk betaalt dat zich echt wel terug en zeker als iemand zijn studie 100% serieus neemt. Nogmaals, ik moedig het NIET aan maar ik vind die "studenten moeten maar meer werken" mentaliteit ook een beetje triest aan het worden. Vooral als het geld wat ze verdienen ook daadwerkelijk naar de studie gaat.

Wat weet jij daar nou van? Aan je spelling te zien heb je er weinig ervaring mee.

---------- Post toegevoegd Mon 13 Feb 2012 om 11:23 ----------

Normaal gesproken hoor je 40 uur per week te besteden aan je studie. Dit is mij tenminste verteld door de leraren. En mijn studie is ook niet extreem moeilijk ofzo. Jammer genoeg schijnt het vrij normaal te zijn dat je naast je studie minimaal 20 uur werkt en genoegen neemt met een 5.5 of 6. Ik vraag mij regelmatig af wat voor potentie de Nederlandse studenten daadwerkelijk zouden hebben als ze die 40 uur wel zouden besteden aan studeren. Volgens mij zou de staat en de maatschappij daar op de lange termijn veel meer aan hebben dan van die semi afgestudeerde studenten.

Nou zeg ik niet dat het goed is om misbruik te nemen van de staat, maar je kan het ook overdrijven. Uiteindelijk betaalt dat zich echt wel terug en zeker als iemand zijn studie 100% serieus neemt. Nogmaals, ik moedig het NIET aan maar ik vind die "studenten moeten maar meer werken" mentaliteit ook een beetje triest aan het worden. Vooral als het geld wat ze verdienen ook daadwerkelijk naar de studie gaat.

Een week heeft 168 uur. Als je 40 uur besteedt aan je studie dan heb je nog 128 uur over. Daarvan kun je niet 20 uur gaan werken?
Tijdens mijn opleiding werkte ik standaard 34 uur per week en als ik vakantie had meer dan 60 uur per week. Wat een k*tgeneratie zijn jullie ook.

Wat weet jij daar nou van? Aan je spelling te zien heb je er weinig ervaring mee.

---------- Post toegevoegd Mon 13 Feb 2012 om 11:23 ----------

Een week heeft 168 uur. Als je 40 uur besteedt aan je studie dan heb je nog 128 uur over. Daarvan kun je niet 20 uur gaan werken?
Tijdens mijn opleiding werkte ik standaard 34 uur per week en als ik vakantie had meer dan 60 uur per week. Wat een k*tgeneratie zijn jullie ook.

trek daar maar minimaal 56 uur vanaf voor slaap, en dan moet je af en toe ook nog is leuke dingen doen.

20 uur werken naast je studie vind ik veel veel imo, 12 is echt het max.

Terug
Naar boven