- Waardering
- 34.692
Weyoo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Linkse mensen zijn egoïstische, zwakke, zachte heelmeesters die stinkende wonden maken. Vaak minder populair als tiener wegens ontbreken van sterk, consequent karakter en door het meewaaien met iedere wind om zo te proberen punten te scoren bij de coole kids die later als ze ouder zijn veelal libertarisch en/of conservatief rechts zijn.
Linkse mensen zijn per definitie hypocriet en willen hun zwakke karakter en gebrekkig zelfrespect compenseren door zich te ontfermen over anderen. Op deze manier plaatsen ze zichzelf als het ware boven anderen, maar doen ze dit op een manier waarop andere linkse zwakke mensen zonder karakter denken dat het motief goede bedoelingen zijn. Mogelijk maken ze zichzelf zelfs wijs dat ze goede bedoelingen hebben, maar de meeste van deze mensen lopen geen 100 meter om, om écht iets voor iemand te doen. Ze praten er vooral graag over en eens in de 4 jaar stemmen ze links om gebrek aan karakter af te kopen.
Als er problemen zijn zijn het vooral linkse mensen die wegkijken en doorlopen als ze de kans hebben, of luidruchtig roepen dat anderen hadden moeten ingrijpen. Linkse mensen zijn vooral goedhartig als ze door andere mensen uitgebuit worden en niets durven in te brengen. Maar zodra niemand kijkt en ze komen er mee weg is prio nummer een om hun eigen schaapjes op het droge te krijgen. Ze zullen ook altijd dat beleid prediken wat in hun eigen beste belang is. Zodra de levenssituatie veranderd, veranderd hun mening en perspectief direct mee.
Vooral consequent handelen en het grotere geheel van situaties inzien is lastig voor linkse mensen. Liever blijven ze hangen op kleine onbelangrijkere details. Veelal snappen ze de principes van de wet van de grote getallen niet. Over het algemeen ontbreekt het hen sowieso aan wiskundig en statistisch inzicht, vooral Baysiaanse principes zijn moeilijk voor ze.

Misschien buiten die red pill ook een chillpil nemen?
Vrouwen horen niet thuis bij de politie (op straat) of het leger (gevechtsfuncties)
Goede advertorial voor beleggen![]()
Business Insider - Latest News in Tech, Markets, Economy & Innovation
Business Insider tells the global tech, finance, stock market, media, economy, lifestyle, real estate, AI and innovative stories you want to know.www.businessinsider.nl
Er is genoeg beeldmateriaal te vinden waarin vrouwelijke agenten in belangrijke situaties het fysiek vermogen ontbreekt om goed te handelen. Leger idem. Stel een man raakt gewond, de vrouw gaat hem echt niet kunnen tillen. Zelfde situaties bij vrouwelijke brandweer. Voor sommige beroepen moet je gewoon fysiek heel sterk zijn en dat zijn vrouwen niet. Om dit te compenseren hebben ze voor vrouwen maar de toelatingseisen lager gemaakt. Kansloos.Nou, nee. Vrouwelijke agenten are the worst!
Mijn ervaring met de leden van het zwakkere geslacht is dat zij overcompenserend gedrag vertonen wanneer zij zich in een gezagspositie bevinden.
Haha ja. Vrouwen horen thuis achter het fornuis of in de zorgsector. Ben en keer geboeid door een vrouwlijke agente. Vond het vrij neerbuigend en kinky tegelijkertijd. Volgens mij werd ze ook beetje nat.Er is genoeg beeldmateriaal te vinden waarin vrouwelijke agenten in belangrijke situaties het fysiek vermogen ontbreekt om goed te handelen. Leger idem. Stel een man raakt gewond, de vrouw gaat hem echt niet kunnen tillen. Zelfde situaties bij vrouwelijke brandweer. Voor sommige beroepen moet je gewoon fysiek heel sterk zijn en dat zijn vrouwen niet. Om dit te compenseren hebben ze voor vrouwen maar de toelatingseisen lager gemaakt. Kansloos.
Ik snap ook niet waarom we alles moeten verdelen.
Er is genoeg beeldmateriaal te vinden waarin vrouwelijke agenten in belangrijke situaties het fysiek vermogen ontbreekt om goed te handelen. Leger idem. Stel een man raakt gewond, de vrouw gaat hem echt niet kunnen tillen. Zelfde situaties bij vrouwelijke brandweer. Voor sommige beroepen moet je gewoon fysiek heel sterk zijn en dat zijn vrouwen niet. Om dit te compenseren hebben ze voor vrouwen maar de toelatingseisen lager gemaakt. Kansloos.
Ik snap ook niet waarom we alles moeten verdelen.
Een aanzienlijk hoger loon, en respect, voor vuilnismannen. (en aanverwanten)
Maar on ontopic. Controversiele meningen.
Ik ben van mening dat het goed zou zijn voor de wereld als er morgen een flinke meteoriet valt op Jeruzalem waardoor dat hele Israël/Palestina conflict in 1 flits is opgelost doordat alles in een straal van 200km tot glas wordt gereduceerd.
Mijn mening is: die Palestijnen moeten gewoon hun verlies nemen. Hadden ze al lang moeten doen. Ja lullig iemand pakt je land. Als morgen de moslims het hier overnemen wil ik best even vechten voor vrijheid, maar geen tientallen jaren. Wanneer blijkt dat ze sterker en beter zijn dan pak ik mijn spullen en rot ik lekker op. Een van de buurlanden die mede geprobeerd heeft de moslims kapot te maken maar jammerlijk gefaald heeft zou me op moeten nemen. Anders zijn er voldoende andere opties. Zou iig zorgen dat ik eerst de taal spreek en nuttig ben en dan asiel aanvragen in een van de vele landen.
Ik sterf liever dan dat ik geforceerd wordt om een religie aan te nemen.
Waarom vertrekken ze niet gewoon uit Israel? Waarom emigreren ze niet? Waarom zo krampachtig vast houden aan een stukje land? Ik snap dat persoonlijk echt niet. Er komt toch een punt waarop je denkt: ik ga lekker in mijn buurland zitten ipv in de gare enclave op de westbank.
Als je een Nederlander bent, heb je die vrijheid idd. Palestina is in feite een grote openluchtgevangenis. De meeste Palestijnen hebben onvoldoende geld om te emigreren en zijn bovendien nergens welkom. Ook niet in de islamitische buurlanden. Tja, dan zit je klem en dan is vechten voor je land je enige optie.
Iedereen noemt ze 'broeders' maar niemand wilt ze hebben.Als je een Nederlander bent, heb je die vrijheid idd. Palestina is in feite een grote openluchtgevangenis. De meeste Palestijnen hebben onvoldoende geld om te emigreren en zijn bovendien nergens welkom. Ook niet in de islamitische buurlanden. Tja, dan zit je klem en dan is vechten voor je land je enige optie.