XXL Nutrition

Controversiele meningen en ideeen.

Linkse mensen zijn egoïstische, zwakke, zachte heelmeesters die stinkende wonden maken. Vaak minder populair als tiener wegens ontbreken van sterk, consequent karakter en door het meewaaien met iedere wind om zo te proberen punten te scoren bij de coole kids die later als ze ouder zijn veelal libertarisch en/of conservatief rechts zijn.

Linkse mensen zijn per definitie hypocriet en willen hun zwakke karakter en gebrekkig zelfrespect compenseren door zich te ontfermen over anderen. Op deze manier plaatsen ze zichzelf als het ware boven anderen, maar doen ze dit op een manier waarop andere linkse zwakke mensen zonder karakter denken dat het motief goede bedoelingen zijn. Mogelijk maken ze zichzelf zelfs wijs dat ze goede bedoelingen hebben, maar de meeste van deze mensen lopen geen 100 meter om, om écht iets voor iemand te doen. Ze praten er vooral graag over en eens in de 4 jaar stemmen ze links om gebrek aan karakter af te kopen.

Als er problemen zijn zijn het vooral linkse mensen die wegkijken en doorlopen als ze de kans hebben, of luidruchtig roepen dat anderen hadden moeten ingrijpen. Linkse mensen zijn vooral goedhartig als ze door andere mensen uitgebuit worden en niets durven in te brengen. Maar zodra niemand kijkt en ze komen er mee weg is prio nummer een om hun eigen schaapjes op het droge te krijgen. Ze zullen ook altijd dat beleid prediken wat in hun eigen beste belang is. Zodra de levenssituatie veranderd, veranderd hun mening en perspectief direct mee.

Vooral consequent handelen en het grotere geheel van situaties inzien is lastig voor linkse mensen. Liever blijven ze hangen op kleine onbelangrijkere details. Veelal snappen ze de principes van de wet van de grote getallen niet. Over het algemeen ontbreekt het hen sowieso aan wiskundig en statistisch inzicht, vooral Baysiaanse principes zijn moeilijk voor ze.

Ik schrijf met links en fap met rechts :scratch:

Vrouwen horen niet thuis bij de politie (op straat) of het leger (gevechtsfuncties)

Ik als vrouw die vind dat vrouwen alles kunnen deel ten zeerste jou mening.

Vrouwen in het leger heb ik geen moeite mee. Khadaffi had een super tof sexy bizar en creepy vrouwen leger.

Nou, nee. Vrouwelijke agenten are the worst!

Mijn ervaring met de leden van het zwakkere geslacht is dat zij overcompenserend gedrag vertonen wanneer zij zich in een gezagspositie bevinden.
Er is genoeg beeldmateriaal te vinden waarin vrouwelijke agenten in belangrijke situaties het fysiek vermogen ontbreekt om goed te handelen. Leger idem. Stel een man raakt gewond, de vrouw gaat hem echt niet kunnen tillen. Zelfde situaties bij vrouwelijke brandweer. Voor sommige beroepen moet je gewoon fysiek heel sterk zijn en dat zijn vrouwen niet. Om dit te compenseren hebben ze voor vrouwen maar de toelatingseisen lager gemaakt. Kansloos.

Ik snap ook niet waarom we alles moeten verdelen.

Maar on ontopic. Controversiele meningen.

Ik ben van mening dat het goed zou zijn voor de wereld als er morgen een flinke meteoriet valt op Jeruzalem waardoor dat hele Israël/Palestina conflict in 1 flits is opgelost doordat alles in een straal van 200km tot glas wordt gereduceerd.

Er is genoeg beeldmateriaal te vinden waarin vrouwelijke agenten in belangrijke situaties het fysiek vermogen ontbreekt om goed te handelen. Leger idem. Stel een man raakt gewond, de vrouw gaat hem echt niet kunnen tillen. Zelfde situaties bij vrouwelijke brandweer. Voor sommige beroepen moet je gewoon fysiek heel sterk zijn en dat zijn vrouwen niet. Om dit te compenseren hebben ze voor vrouwen maar de toelatingseisen lager gemaakt. Kansloos.

Haha ja. Vrouwen horen thuis achter het fornuis of in de zorgsector. Ben en keer geboeid door een vrouwlijke agente. Vond het vrij neerbuigend en kinky tegelijkertijd. Volgens mij werd ze ook beetje nat.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter

Dat 'iedereen is en kan het zelfde' gejank is sws helemaal kut.
Mensen zijn niet het zelfde, dat is juist het hele punt.

Gewoon de eis gelijktrekken, wil je er als vrouw bij?prima, maar je moet het wel kunnen.

Maarja dan krijg je de moderne feministen achter je aan en die zijn in mijn ogen net zo slecht als de KKK.

Een aanzienlijk hoger loon, en respect, voor vuilnismannen. (en aanverwanten)

Het is sws bizar dat er in veel beroepen veel vraag is maar ze toch allemaal afgesproken hebben niet af te wijken van de minimumlonen.

Zorg en retail vallen hierin echt op.

Geen goed personeel te vinden, maar als ze er zijn kan je ze niks meer bieden dan een paar % boven minimumloon.

Maar on ontopic. Controversiele meningen.

Ik ben van mening dat het goed zou zijn voor de wereld als er morgen een flinke meteoriet valt op Jeruzalem waardoor dat hele Israël/Palestina conflict in 1 flits is opgelost doordat alles in een straal van 200km tot glas wordt gereduceerd.

Mijn mening is: die Palestijnen moeten gewoon hun verlies nemen. Hadden ze al lang moeten doen. Ja lullig iemand pakt je land. Als morgen de moslims het hier overnemen wil ik best even vechten voor vrijheid, maar geen tientallen jaren. Wanneer blijkt dat ze sterker en beter zijn dan pak ik mijn spullen en rot ik lekker op. Een van de buurlanden die mede geprobeerd heeft de moslims kapot te maken maar jammerlijk gefaald heeft zou me op moeten nemen. Anders zijn er voldoende andere opties. Zou iig zorgen dat ik eerst de taal spreek en nuttig ben en dan asiel aanvragen in een van de vele landen.

Mijn mening is: die Palestijnen moeten gewoon hun verlies nemen. Hadden ze al lang moeten doen. Ja lullig iemand pakt je land. Als morgen de moslims het hier overnemen wil ik best even vechten voor vrijheid, maar geen tientallen jaren. Wanneer blijkt dat ze sterker en beter zijn dan pak ik mijn spullen en rot ik lekker op. Een van de buurlanden die mede geprobeerd heeft de moslims kapot te maken maar jammerlijk gefaald heeft zou me op moeten nemen. Anders zijn er voldoende andere opties. Zou iig zorgen dat ik eerst de taal spreek en nuttig ben en dan asiel aanvragen in een van de vele landen.

Ik sterf liever dan dat ik geforceerd wordt om een religie aan te nemen.

Ik sterf liever dan dat ik geforceerd wordt om een religie aan te nemen.

Waarom vertrekken ze niet gewoon uit Israel? Waarom emigreren ze niet? Waarom zo krampachtig vast houden aan een stukje land? Ik snap dat persoonlijk echt niet. Er komt toch een punt waarop je denkt: ik ga lekker in mijn buurland zitten ipv in de gare enclave op de westbank.

Waarom vertrekken ze niet gewoon uit Israel? Waarom emigreren ze niet? Waarom zo krampachtig vast houden aan een stukje land? Ik snap dat persoonlijk echt niet. Er komt toch een punt waarop je denkt: ik ga lekker in mijn buurland zitten ipv in de gare enclave op de westbank.

Als je een Nederlander bent, heb je die vrijheid idd. Palestina is in feite een grote openluchtgevangenis. De meeste Palestijnen hebben onvoldoende geld om te emigreren en zijn bovendien nergens welkom. Ook niet in de islamitische buurlanden. Tja, dan zit je klem en dan is vechten voor je land je enige optie.

Als je een Nederlander bent, heb je die vrijheid idd. Palestina is in feite een grote openluchtgevangenis. De meeste Palestijnen hebben onvoldoende geld om te emigreren en zijn bovendien nergens welkom. Ook niet in de islamitische buurlanden. Tja, dan zit je klem en dan is vechten voor je land je enige optie.

Dat het een open lucht gevangenis is heeft vele redenen, die begrijpelijk zijn. Zo ver had het nooit hoeven komen als er niet zo veel (wederzijdse) aanslagen waren en werden gepleegd.

De buurlanden hebben samen oorlog gevoerd tegen Israel en zijn dus mede verantwoordelijk voor deze situatie. Zover ik weet zijn er initiatieven geweest vanuit Israel om de Palestijnen veilig te laten emigreren. Waarom wordt er internationaal geen druk op de buurlanden gezet om de Palestijnen op te vangen? Waarom zet Urgenda zich dan daar niet voor in? Er is toch voldoende geld naar de Palestijnen gegaan zo onderhand, voldoende om iedereen netjes te emigreren en onderdak te geven in de buurlanden.

Het is toch te zot voor woorden dat West-Europa vluchtelingen op neemt van over de hele wereld, maar dat de omringende landen geen gelijksoortig gelovigen op wilt nemen. Die nota bene mede door hun toedoen in die benarde situatie zitten.

Wat ik zie, maar ik heb er niet heel veel verstand van, is dat dit voor de Palestijnen een principe kwestie is. Maar laten we eerlijk zijn: als er iemand naast je staat die 3x zo groot en sterk is en volautomatische schietpistolen heeft, terwijl je zelf een hutje en een houten stok hebt, dan moet er toch een punt komen dat je een keer je verlies neemt?

Ondertussen is er een hele industrie ontstaan rondom dit conflict en zijn er veel NGO’s wiens bestaansrecht afhankelijk is van dit conflict. Verder is daar het eeuwige slachtofferschap en een eeuwig argument wat wereldwijd gebruikt kan worden door de moslim gemeenschap om over onrecht te spreken. Mijn ‘controversiële’ mening is dat de Palestijnen, de NGO’s en een grote groep belanghebbende en machtige moslims dit probleem het liefst zo lang mogelijk onopgelost ziet blijven.

Laatst bewerkt:
het land is altijd Palestina geweest , Israël is een hersen spinsel van de zionisten . geloof het of niet voor de etnische zuiveringen die plaats hebben gevonden in palestina woonden Joden en moslims gebroedelijk samen in Palestina

Iedereen noemt ze 'broeders' maar niemand wilt ze hebben.

Nuff said betreffende islamitische samenhorigheid.

Maar, gezien de altijd bestaande discussie betreffende dit onderwerp, ben ik van mening dat mijn stelling dus juist is. Als morgen een meteoriet alles in een straal van 200 km van Jeruzalem wegvaagt, dan zou de wereld beter af zijn. Dan kunnen we ons weer met nuttige dingen bezighouden.

Zoals bijvoorbeeld Trumps impeachment, climate change en genderfluïditeit.

Terug
Naar boven