XXL Nutrition

Controversiele meningen en ideeen.

Er is nog wel een verschil tussen een huisjesmelker en iemand die veel panden verhuurt. Als je dat gewoon netjes doet, heb ik er niks op tegen. Ik koop zelf ook zsm een woning die ik op de lange termijn wil gaan verhuren. Als dat mogelijk is tenminste. Passief inkomen realiseren :)
Wat is het verschil in huurprijs tussen een huisjesmelkert en iemand die netjes passief inkomen wil genereren? Is het de moeite van onderhoud, huurders en huurwet dan wel waard? En het risico wanneer je moet verkopen als prijzen zijn geknapt

Wat is het verschil in huurprijs tussen een huisjesmelkert en iemand die netjes passief inkomen wil genereren? Is het de moeite van onderhoud, huurders en huurwet dan wel waard? En het risico wanneer je moet verkopen als prijzen zijn geknapt

Ik zou wel een marktconforme prijs vragen. Al is het maar om tuig er zoveel mogelijk uit te houden. Dat is dan zeker de moeite waard. Op zo'n 20-30 jaar heb je je investering terugverdiend. Nog los van de te verwachten waardestijging van de woning.

In alle sporten alle PED's verbieden.

Soms kan je beter een vrouw hebben dan sommige mannen hoor. Helemaal bij de politie.

Nou, nee. Vrouwelijke agenten are the worst!

Mijn ervaring met de leden van het zwakkere geslacht is dat zij overcompenserend gedrag vertonen wanneer zij zich in een gezagspositie bevinden.

Linkse mensen zijn egoïstische, zwakke, zachte heelmeesters die stinkende wonden maken. Vaak minder populair als tiener wegens ontbreken van sterk, consequent karakter en door het meewaaien met iedere wind om zo te proberen punten te scoren bij de coole kids die later als ze ouder zijn veelal libertarisch en/of conservatief rechts zijn.

Linkse mensen zijn per definitie hypocriet en willen hun zwakke karakter en gebrekkig zelfrespect compenseren door zich te ontfermen over anderen. Op deze manier plaatsen ze zichzelf als het ware boven anderen, maar doen ze dit op een manier waarop andere linkse zwakke mensen zonder karakter denken dat het motief goede bedoelingen zijn. Mogelijk maken ze zichzelf zelfs wijs dat ze goede bedoelingen hebben, maar de meeste van deze mensen lopen geen 100 meter om, om écht iets voor iemand te doen. Ze praten er vooral graag over en eens in de 4 jaar stemmen ze links om gebrek aan karakter af te kopen.

Als er problemen zijn zijn het vooral linkse mensen die wegkijken en doorlopen als ze de kans hebben, of luidruchtig roepen dat anderen hadden moeten ingrijpen. Linkse mensen zijn vooral goedhartig als ze door andere mensen uitgebuit worden en niets durven in te brengen. Maar zodra niemand kijkt en ze komen er mee weg is prio nummer een om hun eigen schaapjes op het droge te krijgen. Ze zullen ook altijd dat beleid prediken wat in hun eigen beste belang is. Zodra de levenssituatie veranderd, veranderd hun mening en perspectief direct mee.

Vooral consequent handelen en het grotere geheel van situaties inzien is lastig voor linkse mensen. Liever blijven ze hangen op kleine onbelangrijkere details. Veelal snappen ze de principes van de wet van de grote getallen niet. Over het algemeen ontbreekt het hen sowieso aan wiskundig en statistisch inzicht, vooral Bayesiaanse principes zijn moeilijk voor ze.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Misschien buiten die red pill ook een chillpil nemen?

• Topic Starter Topic Starter
Vrouwen horen niet thuis bij de politie (op straat) of het leger (gevechtsfuncties)

Mwa, daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Heb vrouwen gezien op de opleiding bij defensie, die heb ik liever naast me in een oorlog dan de meeste mannen.

Waar ik wel heel erg tegen ben is dat ze een andere fysieke eis krijgen.

Een crimineel gaat zich niet opeens minder verzetten tegen een vrouw of minder hard rennen.
En een oorlogssituatie past zich ook niet aan naar geslscht.

Linkse mensen zijn egoïstische, zwakke, zachte heelmeesters die stinkende wonden maken. Vaak minder populair als tiener wegens ontbreken van sterk, consequent karakter en door het meewaaien met iedere wind om zo te proberen punten te scoren bij de coole kids die later als ze ouder zijn veelal libertarisch en/of conservatief rechts zijn.

Linkse mensen zijn per definitie hypocriet en willen hun zwakke karakter en gebrekkig zelfrespect compenseren door zich te ontfermen over anderen. Op deze manier plaatsen ze zichzelf als het ware boven anderen, maar doen ze dit op een manier waarop andere linkse zwakke mensen zonder karakter denken dat het motief goede bedoelingen zijn. Mogelijk maken ze zichzelf zelfs wijs dat ze goede bedoelingen hebben, maar de meeste van deze mensen lopen geen 100 meter om, om écht iets voor iemand te doen. Ze praten er vooral graag over en eens in de 4 jaar stemmen ze links om gebrek aan karakter af te kopen.

Als er problemen zijn zijn het vooral linkse mensen die wegkijken en doorlopen als ze de kans hebben, of luidruchtig roepen dat anderen hadden moeten ingrijpen. Linkse mensen zijn vooral goedhartig als ze door andere mensen uitgebuit worden en niets durven in te brengen. Maar zodra niemand kijkt en ze komen er mee weg is prio nummer een om hun eigen schaapjes op het droge te krijgen. Ze zullen ook altijd dat beleid prediken wat in hun eigen beste belang is. Zodra de levenssituatie veranderd, veranderd hun mening en perspectief direct mee.
Linkse mensen hebben ontzettend veel zelfkennis.

Terug
Naar boven