XXL Nutrition

Controversiele meningen en ideeen.

het land is altijd Palestina geweest , Israël is een hersen spinsel van de zionisten . geloof het of niet voor de etnische zuiveringen die plaats hebben gevonden in palestina woonden Joden en moslims gebroedelijk samen in Palestina
Wanneer in de geschiedenis heeft ooit de staat Palestina bestaan? Juist dat is een hersenspinsel van de lokale machthebbers om te voorkomen dat de Joden daar aan de macht bleven.

Allemaal leuk en aardig, maar ruim daarvoor (12,000 to 9,500 BC[2][3] or 13,050 to 7,550 BC ) leefde daar de Natufian culture. Dus technisch gezien zouden beide partijen moeten opzouten voor de Natufians.

Free Natufia!

Al die basic-fits voor 'women only' gewoon terug gemengd maken. De oorspronkelijk reden was dat sommige vrouwen zich geïntimideerd voelden door de mannen.
Dat zijn dan ook diezelfde vrouwen die al 5 jaar op hetzelfde cardio toestel zitten, zumba of BBB les doen en niets anders dan dat.
Ook kan je ze herkennen aan het vies bekijken van iedereen die slanker dan hun is of iemand die ook maar te luid durft te ademen tijdens zijn/haar lift.

Dus: een men's only basic fit misschien? zonder groepslessen uiteraard, die ruimte wordt omgedoopt tot een posing ruimte.
Vrouwen mogen er ook wel in, maar geen insta-fit girls. Vanaf dat er een foto voor instagram genomen word abbo blokkeren.

het land is altijd Palestina geweest , Israël is een hersen spinsel van de zionisten . geloof het of niet voor de etnische zuiveringen die plaats hebben gevonden in palestina woonden Joden en moslims gebroedelijk samen in Palestina
Wanneer in de geschiedenis heeft ooit de staat Palestina bestaan? Juist dat is een hersenspinsel van de lokale machthebbers om te voorkomen dat de Joden daar aan de macht bleven.

Ik vind dat niet meer relevant. De joden hebben het land veroverd, klaar. Ja heel slecht enzo maar laten we eerlijk zijn, de landsgrenzen zullen altijd blijven veranderen.

Ik snap dat we in moderne tijden proberen te voorkomen dat dit soort onrecht voorkomt, maar anderzijds moeten we ook niet naïef zijn en denken dat de landsgrenzen die er in 2020 zijn voor altijd zo zullen blijven. De kaart zal altijd zo dynamisch blijven als bovenstaand en het zal ongetwijfeld nog voorkomen dat er oorlog uitbreekt en bepaalde gebieden bezet worden door indringers.

Het is toch survival of the fittest en laten we eerlijk zijn, het is niet alsof niet geprobeerd is de joden weg te jagen uit Israel. De arabieren hebben gefaald in 1948 en dat is jammer voor hen, nu moeten ze hun verlies nemen.

Ik vind dat niet meer relevant. De joden hebben het land veroverd, klaar. Ja heel slecht enzo maar laten we eerlijk zijn, de landsgrenzen zullen altijd blijven veranderen.

Ik snap dat we in moderne tijden proberen te voorkomen dat dit soort onrecht voorkomt, maar anderzijds moeten we ook niet naïef zijn en denken dat de landsgrenzen die er in 2020 zijn voor altijd zo zullen blijven. De kaart zal altijd zo dynamisch blijven als bovenstaand en het zal ongetwijfeld nog voorkomen dat er oorlog uitbreekt en bepaalde gebieden bezet worden door indringers.

Het is toch survival of the fittest en laten we eerlijk zijn, het is niet alsof niet geprobeerd is de joden weg te jagen uit Israel. De arabieren hebben gefaald in 1948 en dat is jammer voor hen, nu moeten ze hun verlies nemen.

De arabieren hebben wel vaker gefaald om ze daar weg te krijgen.

Ja lullig iemand pakt je land. Als morgen de moslims het hier overnemen wil ik best even vechten voor vrijheid, maar geen tientallen jaren. Wanneer blijkt dat ze sterker en beter zijn dan pak ik mijn spullen en rot ik lekker op.
Waar kun je heen dat je veilig voor ze bent dan?

Ondertussen is er een hele industrie ontstaan rondom dit conflict en zijn er veel NGO’s wiens bestaansrecht afhankelijk is van dit conflict. Verder is daar het eeuwige slachtofferschap en een eeuwig argument wat wereldwijd gebruikt kan worden door de moslim gemeenschap om over onrecht te spreken. Mijn ‘controversiële’ mening is dat de Palestijnen, de NGO’s en een grote groep belanghebbende en machtige moslims dit probleem het liefst zo lang mogelijk onopgelost ziet blijven.
Wat betreft je laatste punt heeft Tegenlicht nog een aflevering gemaakt waarin de wapenindustrie in Israël onder de loep wordt genomen:

De V.S. en ook Europese bedrijven/landen hebben een belang bij conflict daar. Door middel van geld donaties en wapendonaties richting Israël kunnen ze het daar in de praktijk testen.

Maar, gezien de altijd bestaande discussie betreffende dit onderwerp, ben ik van mening dat mijn stelling dus juist is. Als morgen een meteoriet alles in een straal van 200 km van Jeruzalem wegvaagt, dan zou de wereld beter af zijn. Dan kunnen we ons weer met nuttige dingen bezighouden.

Zoals bijvoorbeeld Trumps impeachment, climate change en genderfluïditeit.
Dan heb je nog genoeg moslim haat... Iets met Iran en Saudi Arabië? En hadden Irak en Iran ook niet ooit oorlog? En al die omringende instabiele landen?

Mag ik even zeggen dat ik moslim haat echt verschrikkelijk kut vind.

En alle andere haat naar afkomst of religie ook.

Ja inderdaad. Ik weet zelf wel zo een beetje ‘vaag’ hoe het hele conflict ontstaan is, hoe de joden het land gekregen hebben door de ‘Allied forces’ als soort van goedmakertje en vanwege het schuldgevoel voor de zielige joden die overal weg gepest waren. En natuurlijk de holocaust. Daarover heb ik ook nog wel een controversiële mening:

Ik vind dat holocaust ontkenners platform moeten kunnen krijgen. Het is toch bizar dat niemand twijfels uit mag spreken over bijvoorbeeld het aantal slachtoffers en of de capaciteit van de strafkampen en de effectiviteit van de genocide wel dermate hoog wat dat is aantal mensen vermoord zou zijn.

Ik zeg niet dat ik er zelf veel over twijfel, maar iemand moet een zaak mogen maken om met gedegen bewijs te proberen aan te tonen dat de geschiedenis zoals wij die kennen mogelijk niet overal klopt.

Dennis Honing heeft een mooie rant over de joden en ik ben het hier wel mee eens:

De joden hebben een soort van speciale status vanwege zieligheid en ik heb er geen twijfels over dat ze dat uitbuiten en dat ze nare dingen doen. Feit dat die clip van Dennis Honing van Weltschmerz is verwijderd zegt natuurlijk al erg veel.

Maar, gezien de altijd bestaande discussie betreffende dit onderwerp, ben ik van mening dat mijn stelling dus juist is. Als morgen een meteoriet alles in een straal van 200 km van Jeruzalem wegvaagt, dan zou de wereld beter af zijn. Dan kunnen we ons weer met nuttige dingen bezighouden.

bijvoorbeeld Trumps impeachment, climate change en genderfluïditeit.

Er zijn veel mensen en landen waarvan ik denk dat de wereld beter af zou zijn zonder. Wederom een controversiële mening:

Ik denk dat de wereld beter af zou zijn als alle moslims weg zouden zijn. Ik zeg niet dat ze dood moeten. Maar ik denk dat de negatieve effecten die ze hebben niet gecompenseerd worden met positiviteit.

Even zo kan je je afvragen wat de toegevoegde waarde is van alles en iedereen wat uit Afrika komt. Specifiek de enorme hoeveelheid mensen die vanuit Afrika naar andere landen buiten

Waar kun je heen dat je veilig voor ze bent dan?

Het westen moet gewoon stelling nemen: als Palastijne geen veilig onderkomen krijgen van de omringen de landen, dan zal geen enkele burger vanuit die landen onderdak en/of toegang krijgen in het westen. Er moet druk worden uitgeoefend op deze landen om deze Palastijnen een veilig onderdak te geven, klaar.

Mag ik even zeggen dat ik moslim haat echt verschrikkelijk kut vind.

En alle andere haat naar afkomst of religie ook.

Moslim haat is gewoon zeer gegrond. Wij, in het veilige voorspoedige westen, hebben geen binding met die godsdienst. Wij moeten echter wel een groot percentage van mensen die dit geloof aanhangen opnemen in onze maatschappij, waarbij verwacht wordt dat wij alle waarden uit de Koran respecteren.

Moslims hebben helaas zeer negatieve effecten op het cultureel superieure westen. Dus de haat is een logisch gevolg.

Dennis Honing heeft een mooie rant over de joden en ik ben het hier wel mee eens:

De joden hebben een soort van speciale status vanwege zieligheid en ik heb er geen twijfels over dat ze dat uitbuiten en dat ze nare dingen doen. Feit dat die clip van Dennis Honing van Weltschmerz is verwijderd zegt natuurlijk al erg veel.

Deed me direct hier aan denken :D
Drugsjoden

Moslim haat is gewoon zeer gegrond. Wij, in het veilige voorspoedige westen, hebben geen binding met die godsdienst. Wij moeten echter wel een groot percentage van mensen die dit geloof aanhangen opnemen in onze maatschappij, waarbij verwacht wordt dat wij alle waarden uit de Koran respecteren.

Moslims hebben helaas zeer negatieve effecten op het cultureel superieure westen. Dus de haat is een logisch gevolg.

De ware is islam kent geen haat. Haat zit in de mens.

Terug
Naar boven