Het is voor hun veroverd.
Ja inderdaad. Ik weet zelf wel zo een beetje ‘vaag’ hoe het hele conflict ontstaan is, hoe de joden het land gekregen hebben door de ‘Allied forces’ als soort van goedmakertje en vanwege het schuldgevoel voor de zielige joden die overal weg gepest waren. En natuurlijk de holocaust. Daarover heb ik ook nog wel een controversiële mening:
Ik vind dat holocaust ontkenners platform moeten kunnen krijgen. Het is toch bizar dat niemand twijfels uit mag spreken over bijvoorbeeld het aantal slachtoffers en of de capaciteit van de strafkampen en de effectiviteit van de genocide wel dermate hoog wat dat is aantal mensen vermoord zou zijn.
Ik zeg niet dat ik er zelf veel over twijfel, maar iemand moet een zaak mogen maken om met gedegen bewijs te proberen aan te tonen dat de geschiedenis zoals wij die kennen mogelijk niet overal klopt.
Dennis Honing heeft een mooie rant over de joden en ik ben het hier wel mee eens:
De joden hebben een soort van speciale status vanwege zieligheid en ik heb er geen twijfels over dat ze dat uitbuiten en dat ze nare dingen doen. Feit dat die clip van Dennis Honing van Weltschmerz is verwijderd zegt natuurlijk al erg veel.
Maar, gezien de altijd bestaande discussie betreffende dit onderwerp, ben ik van mening dat mijn stelling dus juist is. Als morgen een meteoriet alles in een straal van 200 km van Jeruzalem wegvaagt, dan zou de wereld beter af zijn. Dan kunnen we ons weer met nuttige dingen bezighouden.
bijvoorbeeld Trumps impeachment, climate change en genderfluïditeit.
Er zijn veel mensen en landen waarvan ik denk dat de wereld beter af zou zijn zonder. Wederom een controversiële mening:
Ik denk dat de wereld beter af zou zijn als alle moslims weg zouden zijn. Ik zeg niet dat ze dood moeten. Maar ik denk dat de negatieve effecten die ze hebben niet gecompenseerd worden met positiviteit.
Even zo kan je je afvragen wat de toegevoegde waarde is van alles en iedereen wat uit Afrika komt. Specifiek de enorme hoeveelheid mensen die vanuit Afrika naar andere landen buiten
Waar kun je heen dat je veilig voor ze bent dan?
Het westen moet gewoon stelling nemen: als Palastijne geen veilig onderkomen krijgen van de omringen de landen, dan zal geen enkele burger vanuit die landen onderdak en/of toegang krijgen in het westen. Er moet druk worden uitgeoefend op deze landen om deze Palastijnen een veilig onderdak te geven, klaar.
Mag ik even zeggen dat ik moslim haat echt verschrikkelijk kut vind.
En alle andere haat naar afkomst of religie ook.
Moslim haat is gewoon zeer gegrond. Wij, in het veilige voorspoedige westen, hebben geen binding met die godsdienst. Wij moeten echter wel een groot percentage van mensen die dit geloof aanhangen opnemen in onze maatschappij, waarbij verwacht wordt dat wij alle waarden uit de Koran respecteren.
Moslims hebben helaas zeer negatieve effecten op het cultureel superieure westen. Dus de haat is een logisch gevolg.