AndroidHealthClinic

Controversiele meningen en ideeen.

En je dan beseffen dat wij alles <85 als Licht Verstandelijk Beperkt beschouwen. Letterlijk te dom om zelfs het simpelste werk te verrichten.
Dát is het gevaar van de massa-integratie.
Ik heb soms het gevoel dat het merendeel van de Nederlandse bevolking al achterlijk is. Laat staan Afrika.

Maar misschien zijn ze wel beter in het berekenen van de mediaan, dat dan weer wel. :roflol:

Zoek de verschillen

d0c65f6cf43e813abf70c61ad6f3f608.png

2000px-World_religions_map_en.svg.png

Een moslim die niet volledig in de koran geloofd is ook geen moslim.

Het is alleen aan God om te bepalen of je het goed gedaan hebt in het leven of niet.

Niet aan meneer pastoor of imam of aan de dominee. Niet aan de bijbel of aan de Koran of Thora.

Als je in God gelooft en heb respect voor iedereen die niet geloofd. Maar stel dat he.

Is het aan God om je te beoordelen en aan niemand anders. En ik geloof niet dat hij daar zit en zegt joh jij hebt niet afdoende gelezen en geloofd wat er in de schriften stond.

Ik denk dat God het belangrijker vind dat je een oké mens bent geweest. En jood moslim of christenen boeit hem niet veel. En waarom dan toch naar de kerk gaan of lezen of Jezus als profeet zien of Mohammed.

Ik ben christenen en voel die verbinding heel goed. Maar zeker niet alles. Geloof niet in onbevlekte ontvangenis geloof er helemaal niets van ik geloof ook niet dat Jezus de zoon van God was. Geloof wel dat Jezus een profeet was en een brenger van Gods woord.

Het is alleen aan God om te bepalen of je het goed gedaan hebt in het leven of niet.

Niet aan meneer pastoor of imam of aan de dominee. Niet aan de bijbel of aan de Koran of Thora.

Als je in God gelooft en heb respect voor iedereen die niet geloofd. Maar stel dat he.

Is het aan God om je te beoordelen en aan niemand anders. En ik geloof niet dat hij daar zit en zegt joh jij hebt niet afdoende gelezen en geloofd wat er in de schriften stond.

Ik denk dat God het belangrijker vind dat je een oké mens bent geweest. En jood moslim of christenen boeit hem niet veel. En waarom dan toch naar de kerk gaan of lezen of Jezus als profeet zien of Mohammed.

Ik ben christenen en voel die verbinding heel goed. Maar zeker niet alles. Geloof niet in onbevlekte ontvangenis geloof er helemaal niets van ik geloof ook niet dat Jezus de zoon van God was. Geloof wel dat Jezus een profeet was en een brenger van Gods woord.
God bestaat niet lieve meid.

Ik heb soms het gevoel dat het merendeel van de Nederlandse bevolking al achterlijk is. Laat staan Afrika.

Maar misschien zijn ze wel beter in het berekenen van de mediaan, dat dan weer wel. :roflol:

Dit dus precies. Kijk gewoon eens om je heen in Nederland. Ga eens op vakantie naar Afrika, Zuid-Amerika, India. Serieus deze mensen, echt keer op keer zie je gewoon: er zit echt niets in, ze snappen het niet.

Afrika is wel echt het hoogtepunt waar je gewoon het gevoel hebt af en toe alsof je in een kliniek rond loopt. Serieus echt, dat continent is niet te redden.Voordeel is wel dat ze daar te lui en te dom zijn om echt veel moeite te doen om je te naaien. Daar mag je blij zijn als de som van de consumpties die je genuttigd hebt ergens in de buurt komt van wat je besteld hebt haha.

Sommige mensen (jonge blanke meisjes) komen helemaal geïnspireerd terug uit India, maar voor mij was het een constante bevestiging: deze mensen daar gaat niets van komen.

Daar komt dan nog bij dat ze zo corrupt als de t*ring zijn en geen kans onbenut laten om een westerling financieel te naaien. India, Zuid-Amerika, overal moet je het bonnetje controleren als je gegeten hebt en dan staat er weer een cola’tje op wat je niet hebt besteld, etc. Totaal geen lange termijn visie. Geen besef voor ‘repeat sales’, altijd proberen iemand een poot uit te draaien ipv gewoon goede service verlenen zodat je terug komt. Al zijn er natuurlijk uitzonderingen van de mensen die het principe achter internet reviews snappen etc.

Laatst bewerkt:
God bestaat niet lieve meid.

Lieve jongen... we gaan het zien :D

Als ik lekker zit te chillen in de hemel en jij staat ergens anders een beetje verderop in het helse vuur :D beteuterd te kijken ja dan kom je er nog wel op terug

Maar ik roggel dan wel wat met God voor je ;)

Als ik lekker zit te chillen in de hemel en jij staat ergens anders een beetje verderop in het helse vuur :D beteuterd te kijken ja dan kom je er nog wel op terug

No offense maar even een serieuze vraag. Geloof je echt wat je net geschreven hebt? Ik vraag dit serieus

Zit er hashish in die thee?
Nee even serieus. In haat niemand, zolang je mij niet wilt onthoofden vind ik het prima.

No offense maar even een serieuze vraag. Geloof je echt wat je net geschreven hebt? Ik vraag dit serieus

Nee dat onderste wat ik net tegen sausje zei niet nee.

Maar geloof zeker in God. En ik geloof ook dat er meer is naar de dood. Of dat de hemel is weet ik niet. Maar ik geloof

En ik ben niet christelijk opgevoed maar ik heb wat dingen ervaren waardoor ik er zo zeker van ben dat God bestaat.

Moet je nagaan, 1 van de slimste Orang-Oetans ooit, genaamd Chantek, had omgerekend ongeveer een menselijk IQ van tussen de 80 en 90. Deze mensaap kon 250 tekens gebarentaal, kon zelf naar de wc, zijn huis schoonmaken, wist de weg naar zijn favouriet restaurant etc.

Dan te bedenken dat zwart afrika een stuk minder intelligent is dan deze Orang-Oetan.. best bizar eigenlijk.

Laatst bewerkt:

Maar jij bent christelijk toch en je vriend is moslim? Dus je vriend gaat samen met @Kaassaus chillen?

Vind het sowieso bizar dat mensen in het huidige jaartal nog in een god geloven, als je die IQ kaart ziet maakt dat ook wel een hoop duidelijk.

Dan ben je toch eigenlijk geen christen.

Jawel want Jezus Christus is de profeet. Er zijn er veel binnen de katholieke kerk die dit niet geloven. Ik geloof dat iets als God geen zoon kan hebben waarom niet om dat een mens zich nooit kan meten aan zoiets krachtigs als God.

Terug
Naar boven