Dat is leuk als het voor elk product even veel werk zou zijn.Naar het aantal coli of karren dat zij in het schap pakken.
Bij de groothandel wordt soms al met prestatie toeslagen gewerkt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is leuk als het voor elk product even veel werk zou zijn.Naar het aantal coli of karren dat zij in het schap pakken.
Bij de groothandel wordt soms al met prestatie toeslagen gewerkt.
Dan waren de Dutchbatters rijk geworden.
Dat is leuk als het voor elk product even veel werk zou zijn.
Eigenlijk weet jij niet zo goed waar jij een gefundeerde mening over hebt ? Klopt dat ?Dat is leuk als het voor elk product even veel werk zou zijn.
Het aantal collie zegt vrij weinig als de producten niet gelijksoortig zijn. Ik vulde op de broodafdeling gemakkelijk 100 collie per uur, moet je eens proberen op het Hak-pad.
Die zou ook gebaat moeten zijn bij efficient werk leverenAls het goed is zal dat op een werkweek middelen. Belangrijk is diegene die die lijsten uitgeeft.
Nee en nee.Eigenlijk weet jij niet zo goed waar jij een gefundeerde mening over hebt ? Klopt dat ?
Waarom, krijgt hij niet gewoon betaald per afgegeven lijst?Die zou ook gebaat moeten zijn bij efficient werk leveren
De ware is islam kent geen haat. Haat zit in de mens.
First of all ik ben je lieverd niet.
Second. Ik heb daadwerkelijk de Koran gelezen, ben in meerdere islamitische universiteiten geweest waaronder de oudste ter wereld in Fes. Ik ben in Moulay Idris geweest en in Saoedi Arabië. Ik heb geleerd surah al fatiha te bidden wat mij tot tranen geroerd heeft. De beste vriend van mijn man is imam ik ben en blijf katholiek maar vertel mij niet dat ik maar wat moet gaan lezen. Haat zit in de mensen niet in een godsdienst.
Ook de bijbel kent mindere passages. Ook de kerk heeft wat afgeslacht. Ben ik daarom als katholiek dan ook een varken? Nee totaal niet. De Koran en de bijbel zijn eeuwen geleden geschreven. Plaats het in de juiste context en snap dat het om liefde gaat.
Wat een walgelijke en volstrekt ongepaste vergelijking. Dat je zo iets er bij moet halen om je gelijk te willen halen in een discussie. Heel klein van je om dit te schrijven.
Klopt wel wat je zegt maar als je normaal denkend bent en je hart is goed dan kan je prima de teksten in de juiste context lezen. En ze naar modernere tijden vertalen. Als je dat niet kan ja dan krijg je dus ellende. Heb je wel een punt. Vandaar dat ik ook zeg haat zit in de mens. Domme mensen zonder hart.
Heb je ooit in een supermarkt gewerkt?Als het goed is zal dat op een werkweek middelen. Belangrijk is diegene die die lijsten uitgeeft.
Ik denk in de tijd dat alles nog met de hand geprijsd werd.
Misschien nog in de tijd vóór de zelfbediening.Ik denk in de tijd dat alles nog met de hand geprijsd werd.
voegers ook , heeft de voorman een hekel aan je laat hij je de verticale voegjes doen en verdien je net niksDan krijg jij een kar met bierkratten en een met cuppasoep. Als jouw leidinggevende je niet mag hang je. Dat is vervelend bij stukloon. Een metselaar heeft ook liever schoon metselwerk maar het is afwachten wat je krijgt.
Stukloon fuckloon.
nee man tot eind jaren 9o werd alles met een prijstang gedaan bij veel supermarkten
Daarbij komt ook nog eens dat de aanhangers van deze religie wereldwijd gemiddeld significant laag scoren op de IQ testen. Zij hebben er dus erg veel moeite mee deze passages in een modern en positieve context te interpreteren.

En je dan beseffen dat wij alles <85 als Licht Verstandelijk Beperkt beschouwen. Letterlijk te dom om zelfs het simpelste werk te verrichten.