XXL Nutrition

Controversiele meningen en ideeen.

Dat is leuk als het voor elk product even veel werk zou zijn.

Dan krijg jij een kar met bierkratten en een met cuppasoep. Als jouw leidinggevende je niet mag hang je. Dat is vervelend bij stukloon. Een metselaar heeft ook liever schoon metselwerk maar het is afwachten wat je krijgt.
Stukloon fuckloon.

Wellicht is mn idee toch alleen geschikt voor b2b creatief werk.

Cannnabis toestaan in de farmaceutische industrie... geldtrekkers

Het aantal collie zegt vrij weinig als de producten niet gelijksoortig zijn. Ik vulde op de broodafdeling gemakkelijk 100 collie per uur, moet je eens proberen op het Hak-pad.

Als het goed is zal dat op een werkweek middelen. Belangrijk is diegene die die lijsten uitgeeft.

De ware is islam kent geen haat. Haat zit in de mens.
First of all ik ben je lieverd niet.

Second. Ik heb daadwerkelijk de Koran gelezen, ben in meerdere islamitische universiteiten geweest waaronder de oudste ter wereld in Fes. Ik ben in Moulay Idris geweest en in Saoedi Arabië. Ik heb geleerd surah al fatiha te bidden wat mij tot tranen geroerd heeft. De beste vriend van mijn man is imam ik ben en blijf katholiek maar vertel mij niet dat ik maar wat moet gaan lezen. Haat zit in de mensen niet in een godsdienst.

Ook de bijbel kent mindere passages. Ook de kerk heeft wat afgeslacht. Ben ik daarom als katholiek dan ook een varken? Nee totaal niet. De Koran en de bijbel zijn eeuwen geleden geschreven. Plaats het in de juiste context en snap dat het om liefde gaat.
Wat een walgelijke en volstrekt ongepaste vergelijking. Dat je zo iets er bij moet halen om je gelijk te willen halen in een discussie. Heel klein van je om dit te schrijven.
Klopt wel wat je zegt maar als je normaal denkend bent en je hart is goed dan kan je prima de teksten in de juiste context lezen. En ze naar modernere tijden vertalen. Als je dat niet kan ja dan krijg je dus ellende. Heb je wel een punt. Vandaar dat ik ook zeg haat zit in de mens. Domme mensen zonder hart.

Dit is allemaal leuk en aardig maar de praktijk wijst uit dat dit ver van de werkelijkheid staat.

Ik ken ook persoonlijk een moslim die van het type ‘happy-go-lucky’ is en deel is van de groep moslims die hun geloof gebruiken voor goede doeleinden. Ik kan oprecht zeggen dat hij een van de meest goedaardige personen is die ik ken en hij heeft er als het ware in zijn eentje voor gezorgd dat mijn beeld van moslims niet zo slecht is als het had kunnen zijn.

Maar zelf met hem zijn er situaties dat bv negatieve shit over de profeet echt niet kan. Uit respect heb ik ook geen enkele behoefte om hem een klote gevoel aan te praten. Maar je merkt wel dat er onderwerpen zijn waarover niet echt gesproken kan worden. Ik zie die kerel wel beetje als een vriend van me (was oud collega en beetje mijn maatje bij vorige werk, zie hem nog regelmatig voor bakje koffie enzo), dus dan ga je niet aan de principes van iemand morrelen.

Persoonlijk vind ik dat erg lastig want ik morrel graag aan de principes van iedereen, dat is meer mijn issue dan die van andere denk ik. Mijn feministische millennial vriendin wordt er ook gek van (dat is een heel ander onderwerp).

Dit type moslims zijn er dus ook:

Maaarrrrr, het hele interpretatieverhaal is natuurlijk beetje kul. Objectief kan je passages uit een heilig boek indelen in bepaalde categorieën: vredelievend, opruiend, haat, etc. Nou kan je beetje muggenziften dat bepaalde passages anders kunnen worden geïnterpreteerd maar daarvoor kan je eenvoudig statistisch compenseren. De koran is objectief een boek waarin intolerantie, haat en oproep tot geweld objectief significant meer aanwezig is dan in de andere heilige schriften.

Daarbij komt ook nog eens dat de aanhangers van deze religie wereldwijd gemiddeld significant laag scoren op de IQ testen. Zij hebben er dus erg veel moeite mee deze passages in een modern en positieve context te interpreteren.

Al met al levert dat dus een hoop ellende op. De statistieken liegen er niet om. Dus ja, ik ben wel van mening dat de Islam kanker is en zeker in onze westerse samenleving geen enkele plek heeft. Daarom zou ik ook graag zien dat alle moslims uit de westerse wereld zouden vertrekken, ik denk simpelweg dat dit een hoop ellende zal schelen.

Laatst bewerkt:
Een moslim die niet volledig in de koran geloofd is ook geen moslim.

Dan krijg jij een kar met bierkratten en een met cuppasoep. Als jouw leidinggevende je niet mag hang je. Dat is vervelend bij stukloon. Een metselaar heeft ook liever schoon metselwerk maar het is afwachten wat je krijgt.
Stukloon fuckloon.
voegers ook , heeft de voorman een hekel aan je laat hij je de verticale voegjes doen en verdien je net niks

Daarbij komt ook nog eens dat de aanhangers van deze religie wereldwijd gemiddeld significant laag scoren op de IQ testen. Zij hebben er dus erg veel moeite mee deze passages in een modern en positieve context te interpreteren.

Heb je hier een bron voor? :roflol:

Screenshot_20200211-142019_Chrome.jpg

Terug
Naar boven