Ontzettend. Ik kan mij dan ook bijna niet bedwingen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee dat onderste wat ik net tegen sausje zei niet nee.
Maar geloof zeker in God. En ik geloof ook dat er meer is naar de dood. Of dat de hemel is weet ik niet. Maar ik geloof
En ik ben niet christelijk opgevoed maar ik heb wat dingen ervaren waardoor ik er zo zeker van ben dat God bestaat.
Maar als god geen zoon kan hebben is hij dan wel omnipotent?Jawel want Jezus Christus is de profeet. Er zijn er veel binnen de katholieke kerk die dit niet geloven. Ik geloof dat iets als God geen zoon kan hebben waarom niet om dat een mens zich nooit kan meten aan zoiets krachtigs als God.
Ik dacht dat de moslimjezusgod discussie voorbij was...
Eigenlijk blij dat de discussie voort gaat, zo'n beetje een guilty pleasure
Die IQ kaart made my day.![]()
Of het nu haat, liefde of een fetish is, voor mij allemaal gelijk hoor.Nee nu is de discussie anders... nu zit er geen haat meer achter.

Jij komt niet toevallig uit het rode gebied?IQ-test is gebaseerd op veelal westerse concepten. Logisch dus dat mensen zonder degelijke scholing daar lager scoren.
Je ontkracht bovendien je eigen stelling dat dit direct aan de islam te linken is. Immers scoort heel subsahara Afrika het laagst, terwijl de islam in subsahara Afrika helemaal niet dominant aanwezig is (op een paar landen na). Ook scoren regio's als zuid Amerika (streng katholiek) ook aanzienlijk lager. En Kazachstan scoort dan weer relatief hoog.
Niet dat ik per se zo'n voorstander ben van massa-immigratie of de islam, maar dit kaartje bewijst helemaal niet wat jij erin wil lezen.

Dat dacht mijn opa ook, 4 jaar kanker dacht daar anders over.@Red Pill
Ja ik ben zo niet, het zit denk ik meer in mijn hart. En ik geloof dat er door de eeuwen heen als een soort van propaganda heel veel BS verhalen in de bijbel en Koran terecht gekomen zijn. Ben gewoon modern en hip
Geloof alleen in God en Jezus. Ik geloof in liefde en goed doen en dat je dan beloont wordt in het leven.
En daarom maakte ik eerder het comment dat haat naar moslims en andere gelovige super kut is.
wel overwogen van dis van de heer @Pren incoming

Ja die international schools worden daar steeds beter.Nee, ik heb enkel een degelijke scholing met veelal westerse concepten genoten![]()

Waarom scoort het Oosten dan zo goed?IQ-test is gebaseerd op veelal westerse concepten. Logisch dus dat mensen zonder degelijke scholing daar lager scoren.

Logisch, als je lang genoeg westwaarts reist kom je vanzelf in het Oosten uit.
Geloof jij in een ronde aarde dan?Logisch, als je lang genoeg westwaarts reist kom je vanzelf in het Oosten uit.
Ja, ik ben een complottheorist.
Ik had als jochie een chinees vriendje , jonge kreeg straf als zijn punten onder de 9 gemiddeld kwamen en had cello les . nou pakweg 20 jaar later is hij afgestudeerd aan Tue geloof Natuurkunde .Daar is de wetenschap nog niet over uit. Een deel is erfelijk, maar dat is wss niet heel groot. Het westen heeft in de afgelopen decennia namelijk ook een grote sprong gemaakt, dus dat suggereert dat de genetische component niet heel sterk is.
Verder spelen onderwijs, voeding en opvoeding een grote rol. Met name dat laatste speelt vermoedelijk een grote rol in zuid-oost Azië. Neem bijv. Chinese kinderen die waar mogelijk naar een zaterdagschool gaan, instrumenten moeten leren spelen van hun ouders.
Ashkenazi-Joden scoren overigens nog hoger dan Chinezen.
Met religie An sich heeft het iig vermoedelijk niets te maken.