- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Een revolutionele uitvinding om het grootste probleem op onze aarde, overbevolking, tegen te gaan. De ekte MVP's die afrikanen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan ook nog eens met een voorkeur voor homo's, precies zoals God het wenst.Een revolutionele uitvinding om het grootste probleem op onze aarde, overbevolking, tegen te gaan. De ekte MVP's die afrikanen.
En dan ook nog eens met een voorkeur voor homo's, precies zoals God het wenst.

Abstract denkvermogen is iets dat je in het westen al vroeg traint op school, door bijv. te leren lezen, schrijven en wiskunde. Dat is geen voorkennis maar gewoon leren om op een bepaalde manier te denken. Die manier van denken, is wat je meet met een IQ-test. Zonder onderwijs oefen je dit niet en scoor je natuurlijk ook lager. Dat Afrikanen slechter scoren betekent dus vooral dat ze hier niet in geoefend zijn en niet per se minder slim zijn. Ik denk dat wij onder dezelfde leefomstandigheden net zo slecht zouden scoren.
Wat betreft Koran en domme mensen. Religie doet het bij uitstek goed onder domme mensen. Dat geldt niet enkel voor de Koran.
Donker Afrika durf ik niet te stellen. Maar het Midden-Oosten, India en China liepen nog niet zo gek lang geleden voor op het huidige westen (China kon pas na de industriële revolutie bedwongen worden).
Maar om een voorbeelden te noemen van die door jou zo verfoeide regio: in Mesopotamië is de landbouw ontstaan en veel graanproducten hebben hier hun oorsprong. Zo ook een vroege voorvader van bier.
Als direct gevolg van landbouw konden steden ontstaan. Ook heeft men in Mesopotamië voor het eerst bronzen en ijzeren voorwerpen weten te fabriceren. En ik meen dat men hier ook voor het eerst op het idee kwam om wetten op te schrijven, zodat de vorst die niet zomaar uit zijn duim kon zuigen.
Er zijn er vast wel meer, maar vroege geschiedenis is niet per se mijn expertise. Voor de geschiedenisnerds die dit interessant vinden kan ik het boek the human web aanraden. Gaat over hoe verschillende samenlevingen met elkaar in contact kwamen en wat ze allemaal uitwisselden.
De Europeanen hebben deze ontdekkingen veelal gekopieerd van de Mesopotamiërs. Ik denk dat hun IQ gewoon nog lager was dan dat van oerang oetangs![]()
Dat dachten ze in Iran ook.Dat de Westerse wereld volledig zal islamiseren geloof ik niet. Dat een klein deel extremisten gefrustreerd blijven en zichzelf opblazen, dat zullen we er nog een tijd bij moeten nemen. Binnen pakweg 100-150 jaar, wanneer ze hun verlichting hebben gehad, kunnen we allemaal hand in hand dansend door het leven.
Dus jij denkt dat Afrikanen hetzelfde gemiddelde intellect hebben als westerliechtkomt dit niet naar voren in de IQ test zoals deze wordt afgenomen door westerlingen omdat de test op hun scholing is gebasseerd?
De veronderstelling dat abstract denken enkel via scholing aangeleerd kan worden vind ik ook twijfelachtig. Verder kan je je afvragen waarom het Afrikanen blijkbaar niet lijkt te lukken een systeem van scholing op te zetten die in deze kernkwaliteiten voorziet.
Welk gedeelte van IQ is aangeboren en wat is aangeleerd?
Religie doet het ook prima bij de joden en Aziaten, zijn scoren echter wel hoog op de IQ tests.
De gemiddelde Chinees leeft ook in armoede. Zeker 25 jaar geleden. Waarom scoren zij wel hoog op de IQ tests?
Waar ligt het aan dat de Afrikaanse cultuur dit niet waardeert? Wat is de rol van cultuur in IQ? Scoren Afrikanen slecht omdat abstract denken geen aanzien heeft in hun cultuur?
De regio is niet zo zeer door mij verfoeid, het zijn de huidige inwoners en de Islam waar ik problem mee heb. Dat 12.000 jaar geleden de regio een bron van inspiratie was geloof ik direct. Het waren destijds geen moslims.
Moslims wijzen vaker terug naar de geschiedenis en niemand probeert te ontkennen dat Egypte geen goede tijden heeft gekend. Maar dat is verleden tijd.
Over 500 jaar kijkt men terug op Eurabië en zegt men: hier is de moderne beschaving ontstaan. Maar als tegen de tijd de moslims de boel overgenomen hebben vrees ik dat die gloriedagen achter ons zullen liggen.
Het zou helpen als je mijn posts wat nauwkeuriger zou lezen. Je legt mij in bovenstaande post woorden in de mond en je stelt vragen waarvan ik eerder al aangaf dat de wetenschap er nog geen antwoord op heeft.
Abstract denkvermogen is iets dat je in het westen al vroeg traint op school, door bijv. te leren lezen, schrijven en wiskunde. Dat is geen voorkennis maar gewoon leren om op een bepaalde manier te denken. Die manier van denken, is wat je meet met een IQ-test. Zonder onderwijs oefen je dit niet en scoor je natuurlijk ook lager. Dat Afrikanen slechter scoren betekent dus vooral dat ze hier niet in geoefend zijn en niet per se minder slim zijn. Ik denk dat wij onder dezelfde leefomstandigheden net zo slecht zouden scoren.
Wat betreft Koran en domme mensen. Religie doet het bij uitstek goed onder domme mensen. Dat geldt niet enkel voor de Koran.
Het lijkt me niet meer onwaarschijnlijk op lange termijn. Frankrijk, België, Nederland en Duitsland lijken me samen met de Scandinavische landen, behalve Finland natuurlijk, de voornaamste kandidaten.Dat de Westerse wereld volledig zal islamiseren geloof ik niet.
EU beleid. De eigen krimpende bevolking aanvullen met Afrikanen om het verzorgingsstelsel intact te houden.Ik zag dat D66 afrikanen wil ophalen uit Afrika om hier te komen werken. NOS app.
Dat vind ik een heel dom idee. Misschien moet D66 eerst eens zorgen dat de afrikanen die hier nu zijn, aan het werk gaan.
Waarom zouden die nieuwe afrikanen anders aan het werk gaan, ze gaan het niets doen vast afkijken. Monkey see monkey do
Democratie is sowieso behelpen, maar draai het maar eens om.
Ik zag dat D66 afrikanen wil ophalen uit Afrika om hier te komen werken. NOS app.
Dat vind ik een heel dom idee. Misschien moet D66 eerst eens zorgen dat de afrikanen die hier nu zijn, aan het werk gaan.
Waarom zouden die nieuwe afrikanen anders aan het werk gaan, ze gaan het niets doen vast afkijken. Monkey see monkey do
Democratie is sowieso behelpen, maar draai het maar eens om.
Nog meer vrouwen op krukken na een nachtje met een zwoele Afrikaan.
Ik stel idd dat er geen genetisch verschil in potentieel intellect is tussen Afrikanen en Europeanen.

Niet alleen het verzorgingsstelsel maar ook om de huizenbubbel en consumptiemarkt verder op te blazen. Waarde van arbeid omlaag. Belasting en monopoliegeld rondpompen naar de big boys.EU beleid. De eigen krimpende bevolking aanvullen met Afrikanen om het verzorgingsstelsel intact te houden.
Dat dat niet gaat werken kunnen ze door hun deugbril niet zien.
Ik zag dat D66 afrikanen wil ophalen uit Afrika om hier te komen werken
Wat vinden Sylvana en die demonstratiedichter hiervan?Al die potentie is ze afgenomen door de kolonisten die met hun culturele en socio-economisch onderdrukkende verschillen het abstract denkvermogen meerdere standaarddeviaties hebben doen afnemen.
EU beleid. De eigen krimpende bevolking aanvullen met Afrikanen om het verzorgingsstelsel intact te houden.
Dat dat niet gaat werken kunnen ze door hun deugbril niet zien.