Fitness Seller

Controversiele meningen en ideeen.

EU wil zo veel mogelijk import dat uiteindelijk links stemt om zo hun anti cultuur agenda toe te passen.
Domhoofden/ja-knikkers/gemengde pot zonder ruggengraat zijn makkelijker controleerbaar.
Rijken worden rijker, armen worden armer.
Follow the herd

ScholarlyNewBlobfish-max-1mb.gif

2b7.jpg

refugee-germany-welcome.jpg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Afrikanen importeren om voor ons te werken? Geniaal idee, ze staan immers bekend om hun werkethiek.

1581582021796.jpg

Merk als leiddinggevende in Amsterdam dat het met vluchtelingen echt hit en miss is.

Sommige willen echt een nieuw leven opbouwen, doen hun best om kansen te krijgen. Vragen aan ons hulp met rekeningen, proberen actief Nederlands te leren, vragen voor extra diensten ect.

Anderen vinden een uitkering prima, stoppen met Nederlandse les, werken 16uur per week voor de uitkering en komen vaak niet opdagen vanwege vage shit en hebben 10x per jaar griep.

Merk als leiddinggevende in Amsterdam dat het met vluchtelingen echt hit en miss is.

Sommige willen echt een nieuw leven opbouwen, doen hun best om kansen te krijgen. Vragen aan ons hulp met rekeningen, proberen actief Nederlands te leren, vragen voor extra diensten ect.

Anderen vinden een uitkering prima, stoppen met Nederlandse les, werken 16uur per week voor de uitkering en komen vaak niet opdagen vanwege vage shit en hebben 10x per jaar griep.
Klopt, heb het zelf ook gezien. Sommige van die gasten zijn heel gemotiveerd en proberen er idd het beste van te maken.

En dan heb je nog het deel dat hard werkt maar er uiteindelijk achterkomt dat 40 uur werken voor minimumloon geen nut heeft als je ook gewoon een uitkering kan trekken.

Afrikanen importeren om voor ons te werken? Geniaal idee, ze staan immers bekend om hun werkethiek.

1581582021796.jpg

Ik heb ongeveer 20 jaar in Malawi en Zambia gewoond. Veel mensen lopen of joggen enorme afstanden naar hun werk. Eenmaal aan het werk zijn ze haast onvermoeibaar en pound for pound enorm sterk, ook vrouwen.

Probleem is denk ik ook dat de mensen met goede werkethiek al een redelijk leven hebben in Afrika, maar de mensen die f**k all doen niet.

Dus als een mogelijkheid is om naar een sociaal land te gaan, de mensen die f**k all doen sneller willen gaan want die hebben er meer aan.

Ik heb ongeveer 20 jaar in Malawi en Zambia gewoond. Veel mensen lopen of joggen enorme afstanden naar hun werk. Eenmaal aan het werk zijn ze haast onvermoeibaar en pound for pound enorm sterk, ook vrouwen.
Dat geloof ik best, ik ben nog nooit in Afrika geweest. Maar wat ik hoor van mensen die wel in Afrika zijn geweest, is dat Africa time wel een dingetje is daar en dat de bevolking nou niet bepaald bekend staat om hun harde werkethiek.

Laatst bewerkt:

Afronauts :roflol:

"For a few glorious seconds Upendo was airborne" :roflol:

"His inventions are remarkeble".

Je hebt gelijk, Wakanda is slechts een generatie van ons verwijdert.

Remarkeble? Verwijdert? Ik weet niet of jij in de positie bent om anderen uit te lachen vanwege hun gebrek aan intelligentie ;)

Dat geloof ik best, ik ben nog nooit in Afrika geweest. Maar wat ik hoor van mensen die wel in Afrika zijn geweest, is dat Africa time wel een dingetje is daar en dat de bevolking nou niet bepaald bekend staat om hun harde werkethiek.

Veel mensen denken dat onze aanpak de beste is terwijl we juist geen idee hebben wat we doen. In genoemde Afrikaanse landen, in de top 10 van armste van de wereld, werken veel regeringsinstellingen efficiënter dan hier. Op zijn minst is het meestal duidelijk, wie goed en wie slecht is.

Veel mensen denken dat onze aanpak de beste is terwijl we juist geen idee hebben wat we doen. In genoemde Afrikaanse landen, in de top 10 van armste van de wereld, werken veel regeringsinstellingen efficiënter dan hier. Op zijn minst is het meestal duidelijk, wie goed en wie slecht is.
Wat voor instellingen en werkzaamheden doel je op?

Een dictatuur is wel efficient ja....

Terug
Naar boven