Kaassaus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.532
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Afrikanen importeren om voor ons te werken? Geniaal idee, ze staan immers bekend om hun werkethiek.
![]()
Klopt, heb het zelf ook gezien. Sommige van die gasten zijn heel gemotiveerd en proberen er idd het beste van te maken.Merk als leiddinggevende in Amsterdam dat het met vluchtelingen echt hit en miss is.
Sommige willen echt een nieuw leven opbouwen, doen hun best om kansen te krijgen. Vragen aan ons hulp met rekeningen, proberen actief Nederlands te leren, vragen voor extra diensten ect.
Anderen vinden een uitkering prima, stoppen met Nederlandse les, werken 16uur per week voor de uitkering en komen vaak niet opdagen vanwege vage shit en hebben 10x per jaar griep.
Afrikanen importeren om voor ons te werken? Geniaal idee, ze staan immers bekend om hun werkethiek.
![]()
Dat geloof ik best, ik ben nog nooit in Afrika geweest. Maar wat ik hoor van mensen die wel in Afrika zijn geweest, is dat Africa time wel een dingetje is daar en dat de bevolking nou niet bepaald bekend staat om hun harde werkethiek.Ik heb ongeveer 20 jaar in Malawi en Zambia gewoond. Veel mensen lopen of joggen enorme afstanden naar hun werk. Eenmaal aan het werk zijn ze haast onvermoeibaar en pound for pound enorm sterk, ook vrouwen.
Afronauts
"For a few glorious seconds Upendo was airborne"
"His inventions are remarkeble".
Je hebt gelijk, Wakanda is slechts een generatie van ons verwijdert.

Inhoudloos zonder argumenten.Remarkeble? Verwijdert? Ik weet niet of jij in de positie bent om anderen uit te lachen vanwege hun gebrek aan intelligentie![]()

Dat geloof ik best, ik ben nog nooit in Afrika geweest. Maar wat ik hoor van mensen die wel in Afrika zijn geweest, is dat Africa time wel een dingetje is daar en dat de bevolking nou niet bepaald bekend staat om hun harde werkethiek.
Je hebt gelijk, stiekem is mijn IQ ook sub 70.Remarkeble? Verwijdert? Ik weet niet of jij in de positie bent om anderen uit te lachen vanwege hun gebrek aan intelligentie![]()
Wat voor instellingen en werkzaamheden doel je op?Veel mensen denken dat onze aanpak de beste is terwijl we juist geen idee hebben wat we doen. In genoemde Afrikaanse landen, in de top 10 van armste van de wereld, werken veel regeringsinstellingen efficiënter dan hier. Op zijn minst is het meestal duidelijk, wie goed en wie slecht is.
Ghana's space program schijnt nasa te rivaliserenJe hebt gelijk, stiekem is mijn IQ ook sub 70.
Ik ben dan ook sinds kort begonnen met de bouw van mijn eigen helikopter.
corruptie werkt idd efficiënt
Veel mensen denken dat onze aanpak de beste is terwijl we juist geen idee hebben wat we doen. In genoemde Afrikaanse landen, in de top 10 van armste van de wereld, werken veel regeringsinstellingen efficiënter dan hier. Op zijn minst is het meestal duidelijk, wie goed en wie slecht is.
Zimbabwe was anders best efficiënt in het veroorzaken van hongersnood.