Fitness Seller

Controversiele meningen en ideeen.

In de VS zijn moorden doorgaans binnen dezelfde etnische groep (wat dat ook wil zeggen). Alleen scoort de zwarte gemeenschap veel hoger. :o

In de VS zijn moorden doorgaans binnen dezelfde etnische groep (wat dat ook wil zeggen). Alleen scoort de zwarte gemeenschap veel hoger. :o
giphy.gif

Dat hele black lives matter gezeur boeit mij geen reet. Dat gezeik over racisme heeft mij nog nooit geïnteresseerd en gaat totaal langs me heen. Kreeg net een push bericht dat Johan Derksen weer wat had gezegd, ik snap echt niet dat mensen zich daar druk over kunnen maken.

Dat hele black lives matter gezeur boeit mij geen reet. Dat gezeik over racisme heeft mij nog nooit geïnteresseerd en gaat totaal langs me heen. Kreeg net een push bericht dat Johan Derksen weer wat had gezegd, ik snap echt niet dat mensen zich daar druk over kunnen maken.
De halve voetbalwereld boycot m nu. AH, Gilette en Zespri willen geen commercials meer rondom VI.

Ik vind de term Black Lives Matter zwaar racistisch. Alsof racisme enkel richting zwarten voorkomt .

De halve voetbalwereld boycot m nu. AH, Gilette en Zespri willen geen commercials meer rondom VI.
Geef het een paar weken en als er mensen blijven kijken, dan komen er we weer adverteerders.

Allemaal mediahype. Zeer binnenkort is er we weer iets anders. Vast iets met een Roelvink of een Hazes.

Geef het een paar weken en als er mensen blijven kijken, dan komen er we weer adverteerders.

Allemaal mediahype. Zeer binnenkort is er we weer iets anders. Vast iets met een Roelvink of een Hazes.
Ik kijk alweer uit naar 5 december. Black Piet Matters.

Ik kijk alweer uit naar 5 december. Black Piet Matters.
Oh, die discussie is dit jaar al gestart. Startschot werd gegeven op de Dam toen Akwasi zei dat hij een zwarte piet in november op z'n gezicht wilt stampen. Wat 'n feest!

Oh, die discussie is dit jaar al gestart. Startschot werd gegeven op de Dam toen Akwasi zei dat hij een zwarte piet in november op z'n gezicht wilt stampen. Wat 'n feest!

Discussie start eerder dan de reclame folders voor sinterklaas in de bus vallen, en dat wil wat zeggen..

Discussie start eerder dan de reclame folders voor sinterklaas in de bus vallen, en dat wil wat zeggen..
Hier op de boerenbuiten interesseert het niemand en bolt alles lekker verder :)
veelal mediasensatie van een kleine minderheid

Hier op de boerenbuiten interesseert het niemand en bolt alles lekker verder :)
veelal mediasensatie van een kleine minderheid

Zo is het ook, het leven gaat door en dit is natuurlijk zo vaak ter discussie gekomen

Toch vind ik het moeilijk te verteren, die tendens om de kleine -vaak drammende en misplaatst verongelijkte- minderheid hun zin te geven.
Hoe vaker dit gebeurt des te meer je een precedent creëert waardoor dit verder kan blijven gaan.

Tot hoever gaat het dan uiteindelijk, want er zijn vast allerlei redenen te bedenken waarom de sint ook fout is, sint maarten toch maar op moet krassen en kerstmis helemaal moet worden afgeschaft.

Dit soort heksenjachten staan mij helemaal niet aan, vooral de manier waarop niet en de hypocrisie die er maar al te vaak achter schuilt.

Pindakaas is echt ranzig.

Kom maar op pindakaas lovers!

Hij zegt eigenlijk doordat mensen werkloos zijn gaan ze elkaar vermoorden. Werkloosheid en zwarten zijn niet inherent aan elkaar, over racisme gesproken. Er is wereldwijd armoede en werkloosheid onder elk mogelijke huidskleur en die vermoorden elkaar niet allemaal. Die Peter r de Vries heeft altijd rare wereldvreemde opvattingen.

Hij zegt eigenlijk doordat mensen werkloos zijn gaan ze elkaar vermoorden. Werkloosheid en zwarten zijn niet inherent aan elkaar, over racisme gesproken. Er is wereldwijd armoede en werkloosheid onder elk mogelijke huidskleur en die vermoorden elkaar niet allemaal. Die Peter r de Vries heeft altijd rare wereldvreemde opvattingen.
Denk dat toch wel in de meeste arme “ghettos” en sloppenwijken de moorden/verkrachtingen bizar hoog zijn (zo ook in Indische achterstandwijken enz) dus dat er toch wel een duidelijk verband is tussen armoede en geweld. Het rare is echter dat veel donkergekleurden heel wat kansen krijgen om hieruit te geraken (zeker in Europa) maar het gewoon niet willen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven