MuscleMeat

Controversiele meningen en ideeen.

Bezoekers in dit topic

Powerlifters zijn geflopte bodybuilders.

giphy.gif
Kutgriep.
Kutchinezen.
Gewoon kut joh.
Hé China...

 
  • Haha
Waarderingen: BB_
Bepaalde groepen mensen moeten verplicht anticonceptie krijgen en/of zich laten steriliseren zodat het krijgen van kinderen voorkomen kunnen worden. Te denken valt aan mensen die o.a. sociaal emotioneel functioneren als een <4 jarige en een IQ van <60 hebben. Voorts niet in staat zijn zelfstandig te wonen, voor zichzelf te zorgen- laat staan voor anderen. Volledig afhankelijk zijn van anderen. Er is behoefte aan wetgeving en duidelijkere gerichte protocollen, waardoor voor mensen die hiermee te maken krijgen (o.a. zorg) makkelijker te bepalen is of ouders voldoende competent zijn.
 
We moeten natuurlijke selectie en survival of the fittest haar gang laten gaan en ons niet spastisch thuis opsluiten. Social distancing prima, 1.5 m afstand (daar waar mogelijk) prima, maar een complete lock down: nee.
 
Idd.

Daar al serieuze discussies over gehad :roflol:
Rare fanbois worden blind, vooral die nieuwste sjw films zijn tergend met de vrouwelijke hoofdrol, excuus neger en tjinees...
 
Dat zit tegenwoordig echt in veel films en series. Die geforceerde agenda trek ik echt zeer slecht. Ik vind een film dan meteen al minder leuk.

Ik heb het zelfde.

Netflix kan er ook een handje van.
Kan er slecht tegen als het geforceerde bullshit is of er disciminatie is, maar als het tegen blanke mannen is mag het.
 
Ik heb het zelfde.

Netflix kan er ook een handje van.
Kan er slecht tegen als het geforceerde bullshit is of er disciminatie is, maar als het tegen blanke mannen is mag het.
Ja want minderheden die geen institutionele macht hebben kunnen niet rasistisch zijn. En dicrimineren mogen ze ook.
 
Ik heb het zelfde.

Netflix kan er ook een handje van.
Kan er slecht tegen als het geforceerde bullshit is of er disciminatie is, maar als het tegen blanke mannen is mag het.

Net the letter for the king geprobeerd. Middeleeuwse setting met Aziaten en negers (uiteraard gediscrimineerd). En ik las op het internet dat er ook nog ergens een homoseksuele relatie in is gepropt. Ik heb het niet afgekeken, uiteraard.
 
Dat zit tegenwoordig echt in veel films en series. Die geforceerde agenda trek ik echt zeer slecht. Ik vind een film dan meteen al minder leuk.

Het ligt er dan ook zo dik bovenop dat je duidelijk ziet dat het eigenlijk geen film meer is maar een "SJW Propaganda Carrier".

Tegenwoordig ben ik al zo ver heen dat zodra ik ook maar enigszins merk, onmiddellijk stop met kijken en de video definitief verwijder uit mijn downloadlijsten en ze op een ban-lijst plaats zodat ik ze niet per ongeluk opnieuw later ga bekijken.
 
Dat zit tegenwoordig echt in veel films en series. Die geforceerde agenda trek ik echt zeer slecht. Ik vind een film dan meteen al minder leuk.
Probleem is dat het in praktisch ELKE film zit. Schijtziek word ik ervan. Ook die homorelaties/scènes die dan op totaal niet logische momenten er toch in worden gegooid en wat verder ook geen toevoeging heeft aan het verhaal of het karakter. Vreselijk. Zelfs geanimeerde films zitten er vol mee. Die SJW figuren waren ook al aan het zeiken dat Elsa van Frozen blijkbaar niet lesbisch was.

Helaas heeft het zich niet alleen beperkt tot films en series, maar is het ook volop terug te vinden in games. Nog even en dan kunnen we een zwarte transgender vrouw spelen die voor Duitsland vocht in een WW2 setting! Nu al zin in!
 
Probleem is dat het in praktisch ELKE film zit. Schijtziek word ik ervan. Ook die homorelaties/scènes die dan op totaal niet logische momenten er toch in worden gegooid en wat verder ook geen toevoeging heeft aan het verhaal of het karakter. Vreselijk. Zelfs geanimeerde films zitten er vol mee. Die SJW figuren waren ook al aan het zeiken dat Elsa van Frozen blijkbaar niet lesbisch was.

Helaas heeft het zich niet alleen beperkt tot films en series, maar is het ook volop terug te vinden in games. Nog even en dan kunnen we een zwarte transgender vrouw spelen die voor Duitsland vocht in een WW2 setting! Nu al zin in!

Links tuig op hun best.



Kijk hun reacties haha. En dan hun reactie


Kinders worden gebrainwashed.
 
Het ligt er dan ook zo dik bovenop dat je duidelijk ziet dat het eigenlijk geen film meer is maar een "SJW Propaganda Carrier".

Tegenwoordig ben ik al zo ver heen dat zodra ik ook maar enigszins merk, onmiddellijk stop met kijken en de video definitief verwijder uit mijn downloadlijsten en ze op een ban-lijst plaats zodat ik ze niet per ongeluk opnieuw later ga bekijken.
idd de nieuwe ghostbusters film was abortie waardig
 
Back
Naar boven