Zo, dat zijn teksten, Peter!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand zin in een luchtig intermezzo?
Pindakaas is echt ranzig.
Kom maar op pindakaas lovers!
ik tel tot tienBeetje moeite met tellen blijkbaar?
Misschien telt ie tot 10 jaar of 10 millenia?
Hoeveel jaar is ie over de datum dat ie ranzig geworden is?Pindakaas is echt ranzig.
Kom maar op pindakaas lovers!
Alles is relatief.
Niks over datum, vies goedje die pindakaas.Hoeveel jaar is ie over de datum dat ie ranzig geworden is?
Weet je de definitie van ranzig?

Is toch het systeem waar we in leven.Waarom werken we allemaal zoveel, zeg 40 uur per week? Zijn er zoveel mensen die hun werk leuker vinden dan wat ze kunnen doen in hun vrije tijd, verdienen ze per uur zo weinig dat ze het wel moeten, of zijn we zo gefussed op luxe en status dat we een groot deel van ons leven daar aan opofferen?
Waarom werken we allemaal zoveel, zeg 40 uur per week? Zijn er zoveel mensen die hun werk leuker vinden dan wat ze kunnen doen in hun vrije tijd, verdienen ze per uur zo weinig dat ze het wel moeten, of zijn we zo gefussed op luxe en status dat we een groot deel van ons leven daar aan opofferen?
Er is mij rechtstreeks vanuit school een 32 uurs contract aangeboden wat ik nu al zo'n drie of vier jaar heb. Ik ben van plan om nooit meer dan vier dagen per week te werken, echt heerlijk. Behalve als het financieel echt zou moeten.Waarom werken we allemaal zoveel, zeg 40 uur per week? Zijn er zoveel mensen die hun werk leuker vinden dan wat ze kunnen doen in hun vrije tijd, verdienen ze per uur zo weinig dat ze het wel moeten, of zijn we zo gefussed op luxe en status dat we een groot deel van ons leven daar aan opofferen?
Ja, maar waarom accepteren we dat allemaal, kijk als je anders niet rond kan komen begrijp ik het, maar als je geld overhoudt, waarom zou je dan niet part-time gaan werken? Ik werk nu al flink wat jaren 85% van mijn contractuele uren door gebruik te maken van ouderschapsverlof en ik zit er sterk over na te denken om als dat afgelopen is part-time te gaan werken. Het enige wat me misschien tegen zou houden is dat ik dan wat minder makkelijk vroeger met pensioen kan.
Hoe bedoel je? Dat je bruto wel genoeg verdient om minder te werken, maar dat je netto te weinig overhoudt?of komt het doordat er zoveel belastinggeld verspeeld wordt?
Niet iedereen heeft die luxe. Zat mensen die 40 uur per week maken voor nog geen 1600 pm.Ja, maar waarom accepteren we dat allemaal, kijk als je anders niet rond kan komen begrijp ik het, maar als je geld overhoudt, waarom zou je dan niet part-time gaan werken? Ik werk nu al flink wat jaren 85% van mijn contractuele uren door gebruik te maken van ouderschapsverlof en ik zit er sterk over na te denken om als dat afgelopen is part-time te gaan werken. Het enige wat me misschien tegen zou houden is dat ik dan wat minder makkelijk vroeger met pensioen kan.
Dat snap ik en dan kan ik het ook begrijpen, maar als je het dubbele of meer bijgeschreven krijgt per maand waarom zou je dan 8 uur per dag werken 5 dagen in de week en misschien wel 55 tot 60 uur per week (incl reistijd) van huis weg zijn?Niet iedereen heeft die luxe. Zat mensen die 40 uur per week maken voor nog geen 1600 pm.