AndroidHealthClinic

Controversiele meningen en ideeen.

Bezoekers in dit topic

Probleem is dat het in praktisch ELKE film zit. Schijtziek word ik ervan. Ook die homorelaties/scènes die dan op totaal niet logische momenten er toch in worden gegooid en wat verder ook geen toevoeging heeft aan het verhaal of het karakter. Vreselijk. Zelfs geanimeerde films zitten er vol mee. Die SJW figuren waren ook al aan het zeiken dat Elsa van Frozen blijkbaar niet lesbisch was.

Helaas heeft het zich niet alleen beperkt tot films en series, maar is het ook volop terug te vinden in games. Nog even en dan kunnen we een zwarte transgender vrouw spelen die voor Duitsland vocht in een WW2 setting! Nu al zin in!

Bij BF heeft dat toch aardig backlash veroorzaakt. Ik meen dat die BF de allerslechtste verkoopcijfers ooit heeft. Gamers houden daar in de regel niet van :)
 
De laatste Star Wars is retesaai.
De Star Wars franchise is overrated.

giphy.gif
 
  • Wow
Waarderingen: mat
Hmm, ik heb 1 t/m 8 gekeken en had gehoopt dat 9 toch wel de moeite waard zou zijn.
 
Hmm, ik heb 1 t/m 8 gekeken en had gehoopt dat 9 toch wel de moeite waard zou zijn.

Je bent verkeerd geïnformeerd, er bestaan namelijk maar 3 delen gemaakt binnen de periode 1977 -1983.
Daarna hebben ze nog 6x geprobeerd nieuwe delen te maken, maar dat is helaas niet gelukt.
 
Om degelijk aan bodybuilding te doen heb je echt geen karakter nodig.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Naar aanleiding van de huidige gang van zaken.

Media zou ten alle tijden verplicht gesteld moeten worden de leeftijd, ras en occupatie van mensen te benoemen, of te benoemen dat deze onbekend zijn.
Het selectief melden van rassen en beroepen om mensen aan te zetten tot haat en racisme loopt de laatste jaren enorm uit de hand.
 
Laatst bewerkt:
burgemeesters die massaprotesten waarbij de huidige corona voorschriften niet kunnen worden nageleefd toestaan moeten per direct afgezet worden.
 
Naar aanleiding van de huidige gang van zaken.

Media zou ten alle tijden verplicht gesteld moeten worden de leeftijd, ras en occupatie van mensen te benoemen, of te benoemen dat deze onbekend zijn.
Het selectief melden van rassen en beroepen om mensen aan te zetten tot haat tegen blanke mensen loopt de laatste jaren enorm uit de hand.
Eens. Ik las vandaag dat 7,2 van de miljoen mensen die overlijden door politiegeweld donkere mensen zijn en 2,9 van de miljoen zijn blank. Of in elk geval iets in die trend. Maar het is gewoon een feit dat donkere mensen meer in aanraking komen met de politie dan blanke mensen. Dus dan zijn deze cijfers niet zo gek meer. Maar daar hoor je geen hond over.
 
en tegen de anderen niet? je moet eens de boomers op facebook lezen op een krantenartikel... iedereen wordt gehaat
Omdat kampenvorming een logisch gevolg is.

Eens. Ik las vandaag dat 7,2 van de miljoen mensen die overlijden door politiegeweld donkere mensen zijn en 2,9 van de miljoen zijn blank. Of in elk geval iets in die trend. Maar het is gewoon een feit dat donkere mensen meer in aanraking komen met de politie dan blanke mensen. Dus dan zijn deze cijfers niet zo gek meer. Maar daar hoor je geen hond over.

Omdat als je feiten en statistiek toepast het racisme verhaal bijna volledig in het water valt.
Sterker nog, zwarte mensen plegen veel meer geweld tegen witte mensen.

1591134390299.png



Zal ook geen toeval zijn dat er niet genoemd wordt wat de afkomst is van de agent die in zijn hoofd is geschoten.
 
Back
Naar boven