XXL Nutrition

Controversiele meningen en ideeen.

Bezoekers in dit topic

Dat maakt na x aantal uur een jezelf laten vervangen als hoofdchirurg ook niet makkelijk. Zal denk ik dan eerder een pauze worden.
Misschien in de toekomst met 5G. Dat deze het mogelijk maakt om complexere operaties op afstand uit te voeren met robotarmen enz. Behalve dan bij mensen die zendmasten de fik in steken.
 
Herkenbaar. Ik heb 2 jaar full-time gewerkt (wel meer dan 40 per week) + een studie gedaan die enkel voltijd werd gegeven. Snap nog steeds niet hoe ik het op kon brengen iedere dag toch te kunnen sporten en 2 jaar lang ieder weekend, vrijdagavodn t/m zondagavond te sturen en m'n vakantie-uren hiervoor op te offeren en enkel voor sport dagelijks tijd vrij te maken (dat was mijn enige vrije tijd). Maar als je graag iets wilt bereiken, kun je best meer opbrengen dan je denkt, zeker als het tijdelijk is.

Maar volgens mij heb jij onder werktijd best veel tijd om kennis te vergaren, right? Zou je ook zo acties kennis opdoen en nieuws/wetenschap/politiek volgen als je dit niet kon op je werk? Hoeveel uur per week werk jij trouwens echt effectief (dan bedoel ik dus zonder pauze/reistijd en tijd dat je op je werk met andere dingen, zoals dit forum bezig bent) als ik zo vrij mag zijn dat te vragen?
Voordat ik kinderen had werkte in dezelfde diensten als nu en dan gemiddeld 35,6 uur per week naast een paar uurtjes sporten (gemiddeld 5 uur per week) had ik aan hobby die veel tijd koste en had ik ook nog een eigen bedrijfje waar wel zo'n 15 tot 20 uur per week in ging zitten en mijn vrouw werkte ook "gewoon" 40 uur per week. Dat is nu gewoon onmogelijk , ik werk ca 85%, dus kom je 30,3 uur per week, mijn vrouw werkt 32 uur per weeken dan komen we best vaak tijd te kort voor simpele dingen. Mijn kinderen zouden meer uren naar de opvang moeten als 1 van ons meer zou werken.

Ik heb wat werk betreft echt "geluk" al zal lang niet iedereen daar gelukkig van worden, houd het erop dat ik 2,5 uur per dag echt aan het werk ben (en dan maak ik echt geen grap), ik ben 8 uur aanwezig, dus 68,75% van de tijd op mijn werk kan ik besteden aan wat ik wil, dat is ruim 20 uur per week. Dat is echt absurd, ik weet het.
 
Ik denk ook dat je dingen anders ziet. Er is niet iemand die zegt wat ik moet doen of let op hoeveel uur ik maak. Ik pak zelf werk op en heb zelf m'n verantwoordelijkheden en interesses en ambities waarin ik mij verder veel verdiepen en kennis en ervaring opdoen. Met een halve werkweek, gaat dat niet werken. Ik kies bewust voor een vijfdaagse werkweek, ondanks dat vier ook zou kunnen als ik wil. Ik vind het gewoon rete-irritant dat je op je vrije dag dan weer dingen mist enzo, vergaderingen plannen is irritant, de telefoon neem ik toch wel op en als iemand anders wel werk over zou kunnen nemen, weet ik zeker dat het dan toch niet helemaal op de manier gaat hoe ik zou willen en er beslissingen genomen worden zonder dat ik daar inspraak in heb.
Ok, maar dan houd je met het aantal uur dat jij daarnaast sport dus mar heel weinig tijd over in een week.
 
Ok, maar dan houd je met het aantal uur dat jij daarnaast sport dus mar heel weinig tijd over in een week.
Valt wel mee, nu heb ik genoeg vrije tijd. Toen ik ook nog studeerde was het wel anders. Ik heb ook geen gezin hè, scheelt ook.
 
Ik ken het van naam verder niet.
 
Vrouwen die dit doen zijn in mijn ogen ongeschikt als ouders en moraal helemaal kapot.


Screenshot_20201020-124810_Facebook.jpg
 
Weinig controversieel denk ik. Als dit mij geflikt wordt ben ik in ieder geval gelijk weg.
Kennelijk zijn er veel mensen die hier sympathie voor hebben.

Je kan trouwens wel zeggen dan ben ik weg, maar de eerste 18 jaar kan dat niet bepaald.
 
Vrouwen die dit doen zijn in mijn ogen ongeschikt als ouders en moraal helemaal kapot.


Bekijk bijlage 509539
Als meneer makkelijke wip geen verantwoordelijkheid aan wil nemen dan maar zo. Die onnatuurlijke troep is sowieso niet goed voor d'r en ontwricht de maatschappij. Wel jammer dat ze het dan doorspoelt, krijgen wij die oestrogenen weer in ons drinkwater.
 
Als meneer makkelijke wip geen verantwoordelijkheid aan wil nemen dan maar zo. Die onnatuurlijke troep is sowieso niet goed voor d'r en ontwricht de maatschappij. Wel jammer dat ze het dan doorspoelt, krijgen wij die oestrogenen weer in ons drinkwater.
Ik vind echt dat je hier totaal fout zit. Meneer heeft gedurende een relatie van 20 jaar steevast aangegeven geen kinderen te willen.
"Ook al wilde Frank geen kinderen, hij had zich ook nooit willen laten steriliseren. Dat heb ik altijd raar gevonden en het gaf me hoop: hij was vast niet zo anti als hij zich voordeed. Anders zorg je toch dat je nul risico loopt?"
"Ik wilde nu ook vaker vrijen, maar ik wilde geen slapende honden wakker maken, dus wachtte ik geduldig tot Frank me verleidde. Wel rekende ik ongeveer uit wanneer mijn eisprong was en ‘toevallig’ droeg ik dan net een sexy lingeriesetje. Succes verzekerd."
"Frank heeft alleen maar zitten zuchten en geroepen dat hij dit zó niet wilde. Maar hij nam wel zijn verantwoordelijkheid: hij zei dat hij baalde dat ik zwanger was, maar dat hij ervoor zou zorgen dat het ons kind aan niets zou ontbreken. Fijn om te horen, maar het gaf me niet dat geluksgevoel waarop ik had gehoopt. Ik zag aan Frank dat hij doodongelukkig was."
Dat mens is echt psychisch niet in orde.
 
Kennelijk zijn er veel mensen die hier sympathie voor hebben.

Je kan trouwens wel zeggen dan ben ik weg, maar de eerste 18 jaar kan dat niet bepaald.
Oh zeker wel. Een verhuizing en het contact geheel verbreken is zo gebeurd. Zou wel op dat moment het hele verhaal en alles daaromheen vastleggen en bij een notaris deponeren, voor het geval moeders wil dat jij haar kinderdroom sponsort.
 
Als meneer makkelijke wip geen verantwoordelijkheid aan wil nemen dan maar zo. Die onnatuurlijke troep is sowieso niet goed voor d'r en ontwricht de maatschappij. Wel jammer dat ze het dan doorspoelt, krijgen wij die oestrogenen weer in ons drinkwater.
Dit kan je niet serieus menen?
 
Ik vind echt dat je hier totaal fout zit. Meneer heeft gedurende een relatie van 20 jaar steevast aangegeven geen kinderen te willen.



Dat mens is echt psychisch niet in orde.
Klopt. Wou ff dwars zitten want vind daar op maatschappelijk niveau ook wel wat voor te zeggen. Dat wat hij wil van nature helemaal niet mogelijk hoort te zijn. Vraag me af wat nu eigenlijk meer controversieel is; rond kunnen wippen zonder gevolgen of niet aan de pil doen.
 
Klopt. Wou ff dwars zitten want vind daar op maatschappelijk niveau ook wel wat voor te zeggen. Dat wat hij wil van nature helemaal niet mogelijk hoort te zijn. Vraag me af wat nu eigenlijk meer controversieel is; rond kunnen wippen zonder gevolgen of niet aan de pil doen.
Hoezo? Als je aan geeft geen kinderen te willen en beslist samen anticonceptie te gebruiken is dat toch prima?

Wat is rondwippen zonder gevolgen? Of wil je zeggen dat elke man die seks heeft moet accepteren dat je dan kinderen krijgt? Daar ben ik het echt extreem mee oneens.
 
Back
Naar boven