AndroidHealthClinic

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Leuk, maar de 95% gaan we nooit halen. Met mij zijn er genoeg die zich nooit en te nimmer zullen laten dwingen om zich te laten vaccineren. Dus blijven we eeuwig in dit circus? 95% gaat em dus niet worden en dat weten zij ook.
Een andere kijk op de zaak is als volgt. Wat als er daadwerkelijk zo’n hoge vaccinatiegraad nodig is om (de gevolgen van) dit virus onder controle te houden. Hoe gaan we dan om met een volgend nieuw virus dat is de basis al zo besmettelijk is al de Delta variant?

Ik snap niet goed waar je op wijst; waar worden gevaccineerden als gevaar voor ongevaccineerden neergezet? Ik heb dat nog nergens gezien, tenzij op far-right nutter sites waar ze" hun vrijheid willen afnemen".
Het was laat, bedoel uiteraard andersom. Waarom zijn die een gevaar als niemand op de ic beland?

+-70% Alpha variant
+-85% Britse variant
+-9x% Delta-variant

Hoe besmettelijker en hoe minder beschermd je bent met een vaccin(de aangepaste vaccins hoor ik veel te weinig over spijtig genoeg, terwijl dat met mRNA toch niet zo moeilijk zou moeten zijn), hoe hoger de vaccinatiegraad moet zijn voor groepsimmuniteit. Toch redelijk voor de hand liggend?
Nu is gelukkig het effect van vaccinatie al te merken voor groepsimmuniteit.
Van de originele Wuhan variant werd ook al op 70% gewezen, volgens mij doelen ze nu op 95% van de volwassenen wat gewoon nog steeds 70% van de totale populatie is. Oftewel er is niks veranderd oftewel al die onzin over varianten scheelt misschien een procentje hier en daar maar is vooral om mensen bang te houden.

Een andere kijk op de zaak is als volgt. Wat als er daadwerkelijk zo’n hoge vaccinatiegraad nodig is om (de gevolgen van) dit virus onder controle te houden. Hoe gaan we dan om met een volgend nieuw virus dat is de basis al zo besmettelijk is al de Delta variant?
Simpel. De zwakkeren vaccineren, de hypochonders blijven thuis en de rest gaat weer verder met zijn leven.

Of wil je bij elke nieuwe variant het land weer op slot gooien?

De ic capaciteit verhogen lijkt me niet onverstandig.

Ik bedoel gewoon een nieuw virus, hoeft niet eens een coronavirus te zijn, die direct minstens zo besmettelijk en gevaarlijk is als de Delta variant.

Ik bedoel gewoon een nieuw virus, hoeft niet eens een coronavirus te zijn, die direct minstens zo besmettelijk en gevaarlijk is als de Delta variant.
Dus besmettelijk maar niet heel gevaarlijk.

Gewoon laten woekeren zoals we vroeger deden. Dat of we komen nooit meer van deze test/mondkapjes/QR maatschappij af.

Waarvoor? Als dit een biowapen van Amerika voor China was, dan was het aardig backfired. Dit is niet te controleren als biowapen.
Tuurlijk wel. China kan makkelijk zijn miljoenensteden in lockdown gooien. De Westerse wereld niet. Prima wapens als China het express los heeft gelaten op de wereld.

Hele landen wereldwijd in quarantaine voor een vrijwel niet dodelijke ziekte?

Vertel
Ah op die fiets, dan niet nee.
Tuurlijk wel. China kan makkelijk zijn miljoenensteden in lockdown gooien. De Westerse wereld niet. Prima wapens als China het express los heeft gelaten op de wereld.
Lijkt mij sterk. Ze hebben er zelf ook onder geleden, en als zoiets betrapt wordt dan ben je als land al helemaal de lul tegen de rest van de wereld.

Ah op die fiets, dan niet nee.

Lijkt mij sterk. Ze hebben er zelf ook onder geleden, en als zoiets betrapt wordt dan ben je als land al helemaal de lul tegen de rest van de wereld.
Mwa. De wereld is afhankelijk van China. Wat willen ze doen? Daarnaast laten ze ook geen onderzoeken toe in het wuhan lab.

Geen paniek jongens Koopmans is een heel weekend in Wuhan geweest en heeft geen bewijs gevonden.

Kijk in de link vooral naar die foto :roflol:

Terug
Naar boven