Fitness Seller

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Anti?
Mijn leven is sinds die prik fucked up.
Heb bijna een eigen parkeerplaats bij het ziekenhuis.
2 keer een ritje ambulance mogen meemaken.
Van sportieve brandweerman naar iemand die bijna niet meer van de bank komt. Waar 15 minuten wandelen met de hond lijkt op 5 km hardlopen terwijl ik voorheen Kennedy marsen liep.

Ja ik ben erg benieuwd naar alle informatie die naar buiten komt.
Wil weten of er ergens misschien iets komt waarmee ik verder kan, waarmee ik straks het gedeelte inkomen wat ik kwijt ben geraakt kan verhalen.
In Nederland geven ze voorlopig nog niet thuis.

Wil je weten wat ik al gedaan heb ondertussen?

Wie ik dus al, in een notendop, om hulp heb gevraagd zijn:
- Ministerie van VWS > u heeft vrijwillig gekozen voor vaccinatie, bijwerkingen kunt u melden bij het Lareb.
- RIVM > Vaccinatie is vrijwillig, u kunt beter contact opnemen met het ministerie van VWS.
- Lareb > wij registreren, maar doen geen onderzoek.
- GGD > wij zijn alleen uitvoerende partij, u kunt zich beter melden bij het RIVM.
- EMA > geen antwoord.
- Pfizer > geen antwoord.
- WHO > geen antwoord.
- Ombudsman > we kunnen alleen aan het VWS vragen of ze antwoord willen geven en dat hebben ze gedaan.
- Juridisch loket > wij kunnen u alleen helpen als u in de bijstand zit.
- Zorginstituut > wij zijn niet verantwoordelijk, je moet bij het VWS zijn.
- Doktoren > we zien de link maar dit is nieuw en we weten niet hoe we je kunnen helpen.
- Letselschade advocatenkantoor > geen antwoord.
Hoe triest jouw situatie ook is , in juridische zin is het waarschijnlijk helaas je eigen vrijwillige keuze geweest. Ik vrees dat jij nooit bevredigend antwoorden te horen zult krijgen.

Hoe triest jouw situatie ook is , in juridische zin is het waarschijnlijk helaas je eigen vrijwillige keuze geweest. Ik vrees dat jij nooit bevredigend antwoorden te horen zult krijgen.
Maar als uit data van Pfizer naar buitenkomt dat bepaalde ziektes getriggerd konden worden. Dat er informatie was over bijwerkingen wordt dit verhaal natuurlijk anders. Dan hadden velen waarschijnlijk een andere keus gemaakt.

Eigen keuze onder welke omstandigheden (Big Pharma, NCTV, Overheid, Media etc.), geef het wat tijd. Er zullen genoeg rechtszaken komen wereldwijd.

Is het trouwens niet Pfizer die alle documenten inzake de "preliminary trials" 75 jaar achter slot en grendel heeft gezet? :emo:

Dat het nu juridisch nog niet zal beklijven, wil niet zeggen dat dit voor altijd zo zal zijn, maar je gaat een lange adem nodig hebben en dat heeft @Dutchman nu juist niet (letterlijk en figuurlijk).

Overigens is Pfizer slechts een klein voorbeeld van een pluim rook.

En dan heb jij ineens weer vertrouwen in ons rechtssysteem.

Dat schrijf ik toch nergens? Ik schrijf wereldwijd. En wat vandaag niet is, kan morgen altijd komen. Je moet altijd hoop houden anders kun je net zo goed meteen van het hoogste flatgebouw springen dat je tegenkomt. Ze zeggen op die blauwwitte tegeltjes niet voor niets "hoop doet leven" toch?

Nee, families en vrienden zijn kapot gegaan omdat mensen moeite hebben met het respecteren van een andere mening. Bij veel mensen is alles zooo zwart wit

Je hebt zelf destijds dingen ontzegd omdat je geloofde dat het beter was. Good for you. Wil je nu een medaille, of wat?
De hele samenleving is gepolariseerd. Iedereen werd tegen elkaar opgezet. Het is schandalig wat er gebeurd is.

Laat je vaccineren, anders worden je opa en oma ziek, door jou.
Dat is next level fucked up en achteraf nog onwaar ook.

De hele samenleving is gepolariseerd. Iedereen werd tegen elkaar opgezet. Het is schandalig wat er gebeurd is.

Laat je vaccineren, anders worden je opa en oma ziek, door jou.
Dat is next level fucked up en achteraf nog onwaar ook.
Ja, dat is de samenleving ook. Er zijn nu eenmaal altijd meer mensen waar je het niet (helemaal) mee eens bent, dan mensen waarmee je het altijd volledig eens bent.

Vriendschappen gaan imo niet kapot door een andere mening an sich. Ze gaan kapot als je elkaar niet meer wil begrijpen.

Ja, dat is de samenleving ook. Er zijn nu eenmaal altijd meer mensen waar je het niet (helemaal) mee eens bent, dan mensen waarmee je het altijd volledig eens bent.

Vriendschappen gaan imo niet kapot door een andere mening an sich. Ze gaan kapot als je elkaar niet meer wil begrijpen.
Vriendschappen gaan kapot als ministers zeggen dat wie zich niet laat vaccineren een egoist is omdat hij anderen daarmee moedwillig ziek maakt. Dit allemaal gebaseerd op de wetenschap en wie het hier niet mee eens is is een wappie.

Mensen hebben geen flauw idee dus nemen dit maar aan voor waarheid. Er is een crisis en ze zijn bang.

Als iemand dan bijvoorbeeld astmapatiënt is, of een autoimmuun ziekte heeft, dan gaan vriendschappen heel snel stuk als een vriend zich dan niet laat vaccineren. En dat gebeurde ook. Vriendschappen gingen kapot, relaties gingen kapot, families gingen kapot.

• Like
Waarderingen: Boca
Vriendschappen gaan kapot als ministers zeggen dat wie zich niet laat vaccineren een egoist is omdat hij anderen daarmee moedwillig ziek maakt. Dit allemaal gebaseerd op de wetenschap en wie het hier niet mee eens is is een wappie.

Mensen hebben geen flauw idee dus nemen dit maar aan voor waarheid. Er is een crisis en ze zijn bang.
Tuurlijk, de minister maakt jouw vriendschappen kapot. Dat komt natuurlijk niet omdat je zelf een onuitstaanbaar persoon bent geworden.

Zaterdag is de nieuwe vrijdag?

Alsof er ruimte was voor een gezonde dialoog of discussie gebaseerd op feiten :emo:

Natuurlijk sneuvelen er onder de omstandigheden die men gecreëerd heeft, onnodig relaties, vriendschappen zelfs familiaire banden. Om te zeggen dat dit enkel komt doordat je niet bereid bent om elkaar te willen begrijpen is wat kort door de bocht en ligt in veel gevallen veel genuanceerder.

Alsook om te zeggen dat het door 1 bepaalde groep (ministers bijvoorbeeld) komt. Het was en is nog steeds een perfect storm qua information warfare. Alleen zijn het nu andere onderwerpen (Oekraïne, Klimaatreligie en Wokeisme). Enige verschil is dat vooral die laatste twee minder op de directe angst in de directe omgeving inspelen, tenzij je natuurlijk een fluïde kutkind hebt gebaard, of nu 800,00 per maand aan je energieboer mag aftikken.

Terug
Naar boven