apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meeste journalisten zijn echt bloedzuigers eerste klas.Zo'n irritante interviewer zou je het liefst toch op z'n bek slaan.
Hoezo?Zo'n irritante interviewer zou je het liefst toch op z'n bek slaan.
Journalist die zijn werk doet. Houden sommige mensen niet van mogelijk te confronterend ofzo
Blijkt in deze nog waar te zijn ookJournalist die zijn werk doet. Houden sommige mensen niet van mogelijk te confronterend ofzo
Zou me niet verbazen dat de mensen die het vervelend vinden ook de mensen zijn die elk 'crisis' naratief van onze overheid volgen. Pandemie...klimaat...dreiging uit het oosten enz.

Het is toch van de zotte dat een volksvertegenwoordiger zich moet verantwoorden aan het volk.Journalist die zijn werk doet. Houden sommige mensen niet van mogelijk te confronterend ofzo
Zou me niet verbazen dat de mensen die het vervelend vinden ook de mensen zijn die elk 'crisis' naratief van onze overheid volgen. Pandemie...klimaat...dreiging uit het oosten enz.
Mwuah wat ik van hugo vind zal ik me openbaar maar niet over uit laten maar heb over de hele lijn geen positieve kijk op de meeste journalisten. Het zijn bloedzuigers die alles schrijven om maar een verhaal te hebben dat centen harkt en hun naamsbekendheid ten goed komt. Ongeacht of het de volledige waardheid is of uberhaupt waar.Journalist die zijn werk doet. Houden sommige mensen niet van mogelijk te confronterend ofzo
Allebei is er ook gewoon.Wacht maar tot er bekend wordt gemaakt dat ze 'vrije engergie' hebben ontdekt en\of dat er er niet menselijke inteligentie actief is op onze planeet.
Ga jij hem halen?Vanaf vandaag kan er weer een afspraak worden gemaakt voor een coronavaccinatie, voor wie dat wil.
https://www.rivm.nl/corona/coronaprik/najaarsronde-2025
Ja. Gisteren direct een afspraak ingepland.
Ik van hem wel