- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha, zotte training. Gefeliciteerd Loo.
Maar toch een vraag: je doucht vóór je gaat trainen?

t*ring LooDat spul klinkt ook lekker hahah!
Die BOR ook echt, nice..
Haha mooi verhaal weer.. de training was ook weer nice![]()
Net iets te weinig eggwhites remember ---> eiwitten > god
Brute training Loo ! Damn die bor is sick.
Inderdaad..deze training was hells!
Je bent echt back on track!![]()
no explode is gewoon drugs xD!!! j/k
maare nette training en natuurlijk weer een leuk verhaal. beter kopiereen je al die stukjes uit je log naar een doc bestand. print die shit en verkoop het. ik zal het kopen![]()
goede training man! Deadlift en Bor zijn lekker, maar ook die pulldowns zijn bruut
goed verhaal ook trouwens![]()
Jezus Loo zo een BOR plaatsten na die brute deadlifts!![]()
Lekker
Gebruik je magnesium bij je deads? Dat maakt bij mij echt een wereld van verschil
En niet slecht van die rows![]()
whoow
Dat no explode gedoe klinkt te gek..
Is het vergelijkbaar met CRACk??
Flinke deads en borst neergezet..
Wat zou je 1rm DEAD zijn? Dat zal wel rond de 200 zijn denk ik?
haha, zotte training. Gefeliciteerd Loo.
Maar toch een vraag: je doucht vóór je gaat trainen?
De man moet er goed uit zien voor een training. Na de douche gelletje in, oorbelletjes, poefje poeder. En maar hopen dat je niet zweet.
Nette training man! En je max proberen past niet in je schema of zit het reppen in je bloed?

)Hoeveel scoops NO neem je baas? Ik had vandaag voor het eerst geprobeert, 2 scoops. Lekkere training wel, goede pomp, maar zo hyper was ik toch zeker niet.
Ik snap niet dat je zo blijft reageren op no- xplode, ik had het vorige week 2 weken niet gebruikt en nam een shitload. Effect was nihil, timing en voeding verder goed.. De eerste keer gaf het wel een heerlijke training en pomp btw![]()
Goede training ook! Mooie BOR's en deadlifts!
dude ik heb die shit dus met crack he, ik zeg dit soort shit niet snel maar ik word er bijna emotioneel van :S het is echt rare shit, zou dat door de cafaine komen?
As for the warning, my guess is that it is because of the possible emotional extremes that you feel while using it.
When I used NOXplode, it would give me big burst of energy. I felt a little jittery and a little euphoric, and then,
about a half-hour later, I would crash.
It felt like I ran out of gas. I would be dragging my feet around the gym and I had to force myself to finish a workout that began with lots of energy. Naturally, this would affect my mood. Was it depression?
I don't know, probably not. But I was definitely in the opposite mood that I was at the beginning of my workout.
So, people with sensitivity to up/down mood swings may be adversely affected to the effects of NOXplode.
Goeie training man met je gappie
Ik maakte me bijna ongerust over je plotselinge emotionele uitbarsting (die je overigens goed in de kiem smoort)
Al dat gedoe voor 180kg deadlift..Dikke BOR's, die ze niet na jonge.
![]()

Doe je dan altijd reppen met hetzelfde gewicht bij deadlift?
zo hé kerel, dat zijn aardige gewichten wat je plots uit je mouw schudt.