Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hoeveel scoops NO neem je baas? Ik had vandaag voor het eerst geprobeert, 2 scoops. Lekkere training wel, goede pomp, maar zo hyper was ik toch zeker niet.

Goeie training man met je gappie ;)

Ik maakte me bijna ongerust over je plotselinge emotionele uitbarsting (die je overigens goed in de kiem smoort :D)

Ik snap niet dat je zo blijft reageren op no- xplode, ik had het vorige week 2 weken niet gebruikt en nam een shitload. Effect was nihil, timing en voeding verder goed.. De eerste keer gaf het wel een heerlijke training en pomp btw :D

Goede training ook! Mooie BOR's en deadlifts!

t*ring Loo :eek: Dat spul klinkt ook lekker hahah!

Die BOR ook echt, nice..

haha, zotte training. Gefeliciteerd Loo.
Maar toch een vraag: je doucht vóór je gaat trainen?

De man moet er goed uit zien voor een training. Na de douche gelletje in, oorbelletjes, poefje poeder. En maar hopen dat je niet zweet.

:jk:

Nette training man! En je max proberen past niet in je schema of zit het reppen in je bloed?

dude ik heb die shit dus met crack he, ik zeg dit soort shit niet snel maar ik word er bijna emotioneel van :S het is echt rare shit, zou dat door de cafaine komen?

Haha mooi verhaal weer.. de training was ook weer nice :D

Net iets te weinig eggwhites remember ---> eiwitten > god

Brute training Loo ! Damn die bor is sick.

Inderdaad..deze training was hells!:evil2:

Je bent echt back on track!:D

goede training man! Deadlift en Bor zijn lekker, maar ook die pulldowns zijn bruut

goed verhaal ook trouwens :P

Jezus Loo zo een BOR plaatsten na die brute deadlifts!:eek::eek:

Al dat gedoe voor 180kg deadlift.. ;) Dikke BOR's, die ze niet na jonge. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.133

t*ring Loo :eek: Dat spul klinkt ook lekker hahah!

Die BOR ook echt, nice..

Haha mooi verhaal weer.. de training was ook weer nice :D

Net iets te weinig eggwhites remember ---> eiwitten > god

Brute training Loo ! Damn die bor is sick.

Inderdaad..deze training was hells!:evil2:

Je bent echt back on track!:D

no explode is gewoon drugs xD!!! j/k
maare nette training en natuurlijk weer een leuk verhaal. beter kopiereen je al die stukjes uit je log naar een doc bestand. print die shit en verkoop het. ik zal het kopen :D

goede training man! Deadlift en Bor zijn lekker, maar ook die pulldowns zijn bruut

goed verhaal ook trouwens :P

Jezus Loo zo een BOR plaatsten na die brute deadlifts!:eek::eek:

thanks bro's.:thumb:

Lekker :D

Gebruik je magnesium bij je deads? Dat maakt bij mij echt een wereld van verschil :)

En niet slecht van die rows :eek:

Nee, ik heb straps (pronated grip) maar ik was me zo aan het opfokken voor die 180 dat ik vergat die straps echt strak aan te trekken dus het was m'n eigen domme schuld. Maakt niet zoveel uit eigenlijk; die laatste twee reps waren toch lelijk geworden.

whoow
Dat no explode gedoe klinkt te gek..
Is het vergelijkbaar met CRACk??

Flinke deads en borst neergezet..

Wat zou je 1rm DEAD zijn? Dat zal wel rond de 200 zijn denk ik?

Ik denk rond de 200 ja, meer niet hoor.

haha, zotte training. Gefeliciteerd Loo.
Maar toch een vraag: je doucht vóór je gaat trainen?

De man moet er goed uit zien voor een training. Na de douche gelletje in, oorbelletjes, poefje poeder. En maar hopen dat je niet zweet.

:jk:

Nette training man! En je max proberen past niet in je schema of zit het reppen in je bloed?

hahaha nee normaal douch ik niet voor het trainen (vrij nutteloos), maar omdat ik misselijk was dacht ik dat een hete douche me wel goed zou doen.
WRONG; :kots:

1rm's passen inderdaad niet in m'n schema; ik zie het nut er niet echt van in behalve ego-strelerij. (en reppies maken vind ik veel lekkerder :D)

Hoeveel scoops NO neem je baas? Ik had vandaag voor het eerst geprobeert, 2 scoops. Lekkere training wel, goede pomp, maar zo hyper was ik toch zeker niet.

Ik snap niet dat je zo blijft reageren op no- xplode, ik had het vorige week 2 weken niet gebruikt en nam een shitload. Effect was nihil, timing en voeding verder goed.. De eerste keer gaf het wel een heerlijke training en pomp btw :D

Goede training ook! Mooie BOR's en deadlifts!

dude ik heb die shit dus met crack he, ik zeg dit soort shit niet snel maar ik word er bijna emotioneel van :S het is echt rare shit, zou dat door de cafaine komen?

Ik blijf echt goed gaan op die no-xplode.
Ik neem het echter wel met tussenpozen; vorige week bijvoorbeeld niet genomen. En ik neem het alleen op benen en/of rugdag, dat zijn voor mij de zwaarste trainingen; op borst of schouders heb ik het echt niet nodig.
Ik neem expres met mate omdat ik bang ben voor gewenning.
Ik neem rond de 2 scoops, 3 is echt teveel voor mij.
Ik blijf echt enthousiast erover; nogmaals m'n interesse werd gewekt omdat een aantal andere big boys (anabolenspuiterds) ook enthousiast erover waren, ze vonden het heftig spul. Daardoor ben ik het gaan proberen (ik geloof er normaal nooit zo in). Maar zonder twijfel;
30 min voor de training innemen (niet direct na het eten), ff agressieverhogende audiovisuele shit opzetten (Hatebreed, bb of vechtfilmpjes, whatever works for you), en dan naar de gym en knallen maar. Als je altijd als een p*ssy traint dan merk je er waarschijnlijk weinig van, maar als je altijd aan het pushen bent dan merk je zeker verschil. k zet echt brute trainingen neer; ik word er niet veel sterker van, geen asociale pomp, maar veel meer gefocussed, ik kan maar door blijven gaan. Normaal na zware deads of squats moet ik mezelf echt pushen om de rest van de training door te blijven gaan; met no-xplode sta ik gewoon te popelen voor de volgende oefening, ik heb echt zin om pijn te lijden.
Maar zo goed als ik er op reageer, zo goed merk ik ook de sides na de training. Ik heb ff gegoogled;

As for the warning, my guess is that it is because of the possible emotional extremes that you feel while using it.
When I used NOXplode, it would give me big burst of energy. I felt a little jittery and a little euphoric, and then,
about a half-hour later, I would crash.

It felt like I ran out of gas. I would be dragging my feet around the gym and I had to force myself to finish a workout that began with lots of energy. Naturally, this would affect my mood. Was it depression?
I don't know, probably not. But I was definitely in the opposite mood that I was at the beginning of my workout.

So, people with sensitivity to up/down mood swings may be adversely affected to the effects of NOXplode
.

+1, ik heb precies hetzelfde. Ik "crash" na de training, als ik in de auto naar huis rijd.
**** it, hoort erbij. Makes you feel alive.

Goeie training man met je gappie ;)

Ik maakte me bijna ongerust over je plotselinge emotionele uitbarsting (die je overigens goed in de kiem smoort :D)

hahaha vandaag ben ik weer gewoon "de oude" hoor.

Al dat gedoe voor 180kg deadlift.. ;) Dikke BOR's, die ze niet na jonge. :D

hahaha ja maar jij bent de deadlift koning natuurlijk he.:bow:
Maar je hebt geluk dat tiger4evah en ik "af en toe" ff deadliften in ons schema, als we zouden geilen op 1rm's dan had je minder respect van me gekregen.

Laatst bewerkt:
Doe je dan altijd reppen met hetzelfde gewicht bij deadlift?

• #7.135
zo hé kerel, dat zijn aardige gewichten wat je plots uit je mouw schudt.

• #7.139
De krachtstoename is inderdaad wel verdacht...

Van 100 naar 180kg deadlift in een maand.
Van 80 naar 110 bench in een maand.
Van 80 naar 120 squat in een maand.

en 5kg bw erbij in iets meer dan een maand...

go figure...

Jij bent toch een beest, he Loo!! Potverdorie, toch.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven