- Waardering
- 410
Vind het ook wel meevallen inderdaad. Helemaal omdat ie incline na zijn regular doet.
120 bench is wel erg nice trouwens!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, maar na de trainining wil je dat de KH zo snel mogelijk aankomen zonder dat het eerst omgezet moet worden toch? fruit is dan not done.Het fructose word volgens mij ook gewoon omgezet naar gluycose en dat haalt het lichaam uit de lever.
Heb me niet verdiept in het lichaamsproces, maar energie van welk soort dan ook word omgezet naar glucose.
Vitamine zijn anti-oxidanten, denk aan vitamine C, E enzo.
Klopt, maar na de trainining wil je dat de KH zo snel mogelijk aankomen zonder dat het eerst omgezet moet worden toch? fruit is dan not done.
Wat zijn je bevindingen van "Crack" Loo, vandaag heb ik mij er ook aan gewaagd maar buiten veel energie en een euforisch gevoel had ik er meer van verwacht.

Vind het ook wel meevallen inderdaad. Helemaal omdat ie incline na zijn regular doet.
120 bench is wel erg nice trouwens!
Volgens mij is Loo flat gewoon wat sterker in verhouding.. Als die met incline DB press begint perst die er ook nog een paar keer 120kg uit op de vlakke bank.
Vind die flyes eerder echt belachelijk sterk![]()
120 drukken en 32 fly's zijn wel heel nice Loo.
Heb je iets tegen groente eigenlijk?
Ook geen fruit zie ik alles uit een pilletje, waarom neem je neit fruit na je training, ideaal?
Fruit bestaat voor groot gedeelte uit fructose en dat kan alleen door de lever worden gebruikt als energiebron. En vitamine moet je ook niet rond de training nemen, want dat gaat de anti-oxidanten tegen die je juist zo hard nodig hebt.
bron?Ook geen vitamine C zowel voor als na de training....
Klopt, maar na de trainining wil je dat de KH zo snel mogelijk aankomen zonder dat het eerst omgezet moet worden toch? fruit is dan not done.
Kh moeten ook omgezet worden in glucose voordat het bruikbaar is voor het lichaam.
Wat zijn je bevindingen van "Crack" Loo, vandaag heb ik mij er ook aan gewaagd maar buiten veel energie en een euforisch gevoel had ik er meer van verwacht.
Vendetta en unleash proberen Loo, daar merk ik wel krachttoename van.
Toen ik Vendetta de eerste keer gebruikte was ik echt verbaast, later wend het.
Ja BB voeding kost al veel tijd en dan denk je eerst aan je eiwitten koolhydraten en vetten ipv groente en fruit.
Je kan ook sla in een bak doen met wat tomaat en komkommer bijv, zo klaar!
Hou het simpel, maar sluit wel een compromie, ik voel me iig beter als ik veel groente eet.
Klopt ik eet te weinig groente, dat is de grote misser in m'n dieet.
Kan de discipline niet opbrengen om groente te koken, en ik zie de meerwaarde t.o.v het werk er niet echt van in aangezien ik ook supplementen neem voor de vitamines en mineralen.
Ik doe wel wat groente door mn rijstmaaltijden heen, maar voor een goeie balans moet je wel twee keer zoveel groente als eiwitten binnenkrijgen.Klopt ik eet te weinig groente, dat is de grote misser in m'n dieet.
Kan de discipline niet opbrengen om groente te koken, en ik zie de meerwaarde t.o.v het werk er niet echt van in aangezien ik ook supplementen neem voor de vitamines en mineralen.

Maar wat is er nou zo gezond aan sla en komkommer...?
Dat is toch gewoon "loze" voeding?

Het is belangrijk groentes te eten om de zuurtegraad van je lichaam op peil te houden. Granen, vlees en melkproducten (en nog veel meer dingen die in een BB dieet voorkomen) verzuren je lichaam, en je moet dat compenseren door veel ontzurende (alkalische) dingen te eten zoals broccoli etc
Vanzelfsprekend is groente erg goed gewoon minimaal 4 ons per dag.
Brocolli, Bloemkool, Wortelen, Spinazie etc.