AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Volgens mij is Loo flat gewoon wat sterker in verhouding.. Als die met incline DB press begint perst die er ook nog een paar keer 120kg uit op de vlakke bank.

Vind die flyes eerder echt belachelijk sterk :D

Het fructose word volgens mij ook gewoon omgezet naar gluycose en dat haalt het lichaam uit de lever.
Heb me niet verdiept in het lichaamsproces, maar energie van welk soort dan ook word omgezet naar glucose.

Vitamine zijn anti-oxidanten, denk aan vitamine C, E enzo.
Klopt, maar na de trainining wil je dat de KH zo snel mogelijk aankomen zonder dat het eerst omgezet moet worden toch? fruit is dan not done.

Wat zijn je bevindingen van "Crack" Loo, vandaag heb ik mij er ook aan gewaagd maar buiten veel energie en een euforisch gevoel had ik er meer van verwacht.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.588
weak incline vergeleken met je regular bench

Vind het ook wel meevallen inderdaad. Helemaal omdat ie incline na zijn regular doet.

120 bench is wel erg nice trouwens!

Volgens mij is Loo flat gewoon wat sterker in verhouding.. Als die met incline DB press begint perst die er ook nog een paar keer 120kg uit op de vlakke bank.

Vind die flyes eerder echt belachelijk sterk :D

Nou....het gekke is dat ik altijd relatief sterk ben geweest in incline presses.
Alleen de incline bench in de gym waar ik nu train ligt me simpelweg niet. (en met mij vele anderen niet). Ik denk dat de hoek net ff schuiner staat dan een reguliere schuine bench; ik vind dat niemand echt indrukwekkende inclines doet op die bench (in vergelijking met plat benchen).
Ik zou eigenlijk wel zelf 10 x 90 moeten benchen in verhouding, maar nogmaals die bench ligt me niet echt. Het is net of ik een extreem lange slag moet maken waardoor m'n triceps gaan verzuren.
Schuindrukken met dumbbells ben ik ook veel sterker.

120 drukken en 32 fly's zijn wel heel nice Loo.
Heb je iets tegen groente eigenlijk?

Ook geen fruit zie ik alles uit een pilletje, waarom neem je neit fruit na je training, ideaal?

Klopt ik eet te weinig groente, dat is de grote misser in m'n dieet.
Kan de discipline niet opbrengen om groente te koken, en ik zie de meerwaarde t.o.v het werk er niet echt van in aangezien ik ook supplementen neem voor de vitamines en mineralen.

Fruit bestaat voor groot gedeelte uit fructose en dat kan alleen door de lever worden gebruikt als energiebron. En vitamine moet je ook niet rond de training nemen, want dat gaat de anti-oxidanten tegen die je juist zo hard nodig hebt.

:orly: bron?

Ook geen vitamine C zowel voor als na de training....

is juist wel goed.

Klopt, maar na de trainining wil je dat de KH zo snel mogelijk aankomen zonder dat het eerst omgezet moet worden toch? fruit is dan not done.

Kh moeten ook omgezet worden in glucose voordat het bruikbaar is voor het lichaam.

dextrose is in dat geval de snelst opneembare suiker.

Wat zijn je bevindingen van "Crack" Loo, vandaag heb ik mij er ook aan gewaagd maar buiten veel energie en een euforisch gevoel had ik er meer van verwacht.

Tja....ik vind NO-xplode beter. Ik had ten aanzien van de verhalen meer verwacht van Crack. Het doet wel z'n werk; je hebt iets meer energie ervan, maar de echte focus die ik van NO-xplode heb is bij Crack gewoon wat minder bij gelijke dosering (2 scoops). Daar komt bij dat ik van Crack erg misselijk wordt na de training; kokhalzen en een gevoel alsof ik stoned ben.
En gek genoeg gaat m'n gezicht tintelen van Crack.
Crack is een goed product, maar NO-xplode is gewoon net ff wat beter.
En dat heb ik toch wel van wat meer ervaren sporters gehoord.
Overigens wordt je van geen van de producten echt sterker, het enige wat het doet is je een mentale oppepper geven.

Ja, die misselijkheid komt mij ook erg bekend voor met Crack. Verder geen no-xplode geprobeert... ik heb nu andere sapjes :eyebrow:

Vendetta en unleash proberen Loo, daar merk ik wel krachttoename van.
Toen ik Vendetta de eerste keer gebruikte was ik echt verbaast, later wend het.

Ja BB voeding kost al veel tijd en dan denk je eerst aan je eiwitten koolhydraten en vetten ipv groente en fruit.

Je kan ook sla in een bak doen met wat tomaat en komkommer bijv, zo klaar!
Hou het simpel, maar sluit wel een compromie, ik voel me iig beter als ik veel groente eet.

Ach ja, ik heb het ook niet zo voor die Crack ... heb nog een half potje staan en dan komt
er weer iets anders in de plaats. Maar mijn NOxplode, blijf ik gewoon wel lekker kopen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.592
Vendetta en unleash proberen Loo, daar merk ik wel krachttoename van.
Toen ik Vendetta de eerste keer gebruikte was ik echt verbaast, later wend het.

Ja BB voeding kost al veel tijd en dan denk je eerst aan je eiwitten koolhydraten en vetten ipv groente en fruit.

Je kan ook sla in een bak doen met wat tomaat en komkommer bijv, zo klaar!
Hou het simpel, maar sluit wel een compromie, ik voel me iig beter als ik veel groente eet.

Maar wat is er nou zo gezond aan sla en komkommer...?

Dat is toch gewoon "loze" voeding?

Kan de discipline niet opbrengen om groente te koken, en ik zie de meerwaarde t.o.v het werk er niet echt van in aangezien ik ook supplementen neem voor de vitamines en mineralen.

Het is belangrijk groentes te eten om de zuurtegraad van je lichaam op peil te houden. Granen, vlees en melkproducten (en nog veel meer dingen die in een BB dieet voorkomen) verzuren je lichaam, en je moet dat compenseren door veel ontzurende (alkalische) dingen te eten zoals broccoli etc

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik eet zelf trouwens ook te weinig groente. Ik koop af en toe wel een broccoli ofzo, maar die ligt vaak 2 weken weg te rotten in mn koelkast :o Ik doe wel wat groente door mn rijstmaaltijden heen, maar voor een goeie balans moet je wel twee keer zoveel groente als eiwitten binnenkrijgen.

Ik eet ook totaal geen groente en/of fruit...is alleen maar extra opvulling voor je maag die je beter kan benutten met eiwit, kh en goede vetten :D

Haal qua vitamines en mineralen ook alles uit supplementen...bloedtesten ed zijn nog altijd perfect geweest, krijg al mn vitamines netjes binnen door het te supplementeren.

Goede trainingen trouwens :thumb:

Maar wat is er nou zo gezond aan sla en komkommer...?

Dat is toch gewoon "loze" voeding?

Is makkelijk te maken en zo krijg je toch je groente binnen, is beter dan niets toch?
Hoe gezond komkommer en sla is weet ik verder niet, maar als ik helemaal geen groente neem merk ik dat toch.

Hoef je verder natuurlijk niet uit te leggen dat er in groente en fruit vitamine en mineralen zitten. :P

---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

Het is belangrijk groentes te eten om de zuurtegraad van je lichaam op peil te houden. Granen, vlees en melkproducten (en nog veel meer dingen die in een BB dieet voorkomen) verzuren je lichaam, en je moet dat compenseren door veel ontzurende (alkalische) dingen te eten zoals broccoli etc

Idd en hoort gewoon bij een BBer waarvan het lichaam een hoop te verduren krijgt.

Ik eet op zich wel groente maar lang niet genoeg. Maar **** it, ik prop zoveel supps in me donder, dat je me met gemak een half jaar op de maan kan neerpleuren :rolleyes:

Verder niet zo boeiend...

Vanzelfsprekend is groente erg goed gewoon minimaal 4 ons per dag.
Brocolli, Bloemkool, Wortelen, Spinazie etc.

jij ook succes big loo

Laatst bewerkt:
Vanzelfsprekend is groente erg goed gewoon minimaal 4 ons per dag.
Brocolli, Bloemkool, Wortelen, Spinazie etc.

Juist, is te kortzichtig te denken dat alleen eiwit/koolhydraten/vetten voldoende is, BB is zoveel meer.
En beginners die dan het advies krijgen "meer vreten".....alsof het alleen daar om draait.

Tomaat of beter verwerkte tomaten, zoals pure of tomatensaus hoort erook absoluut in thuis en heeft vele gezonde eigenschappen.

wat gaan groentes je voor extra brengen in de BB wereld, puur nieuwsgierigheid.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven