XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ongeldig Topic opgegeven. Als je een link volgde, meld het de [Link niet meer beschikbaar].

Fail.

Gisteren ging het wel ;)

Ik vind 8 keer 44 kg in ieder geval bijzonder sterk, maar ik geloof Loo wel. Als iets niet goed uitgevoerd is ofzo, vermeldt hij het er altijd bij en ook zijn andere schouderoefeningen zijn buiten proportie, dus het zou best mogelijk kunnen zijn ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.282
jongens, zo bijzonder is dat toch niet? als loo zegt dat ie dat drukt...liegen op t net is zo 2005.

Ik heb hier niet verkondigd dat ik 8 x 44 heb gepakt de laatste tijd, kijk m'n laatste schoudertrainingen maar na (elke vrijdag).
Xtralarge heeft er 2, 3 reps extra bij verzonnen om de spanning wat op te voeren. Maar maakt niet uit, i'll try or die.

Dat topic heb ik niet laten verwijderen trouwens, maar Big T voorzag al een ongekende populariteit daarom heeft ie het zelf verwijderd denk ik.

• #7.283
DONDERDAG

Ik merk echt dat ik toe ben aan een deload-weekje, kan niet wachten tot volgende week. Moe, slecht herstel (ke*ker spierpijn in m'n benen), minder drive. Maakt niet uit, deload stond allemaal in " het grote groeiplan". I love it when a plan comes together.
Deadlift overgeslagen ivm pijn in glutes/hams, verder toch wel een aardige training, maar dat is logisch als je niet deadlift. De rest is peanuts.

Rug

Wide grip pull ups
4 * 8 * bw

BOR's
8 * 70
8 * 100
8 * 120
8 * 120
8 * 100

Small grip pulldowns
8 * 60
8 * 80
6 * 100
6 * 100
8 * 80

Traps

Barbell shrugs
10 * 60
10 * 100
10 * 140
10 * 160
10 * 100 (2sec hold)

Dumbbell shrugs
10 * 32
10 * 40
10 * 48

Voeding

10.00 bord brinta + whey shake
13.00 4 boterhammen + 200gram makreel (biergist + vit C + multi + 2kiwi's)
16.30 125gram zilvervliesrijst + 200gram kip
17.30 TRAINEN
pwo; AA + creatine + whey shake
20.00 bord pasta + 200gram tonijn (biergist + vit E + visolie)
23.30 handje noten + 500gram kwark

De groeten van Mario Makreel;
dwsvw0.jpg

Snoei harde Barbell row :)

Hey ik ben je riem kwijt man, je krijgt een nieuwe van me. Nette BOR, maar wel weinig oefeningen voor rug liefje.

Groeten terug aan Mario:D

Nice Loo, je hebt me ge-owned vandaag :( hehe..

Nu al een deload? WTF??

Nais going Loo, zoals ik in tigah z'n log ook al tetterde :p

Wat een schattig handje. Is die van jou?

Ik heb hier niet verkondigd dat ik 8 x 44 heb gepakt de laatste tijd, kijk m'n laatste schoudertrainingen maar na (elke vrijdag).
Xtralarge heeft er 2, 3 reps extra bij verzonnen om de spanning wat op te voeren. Maar maakt niet uit, i'll try or die.

Dat topic heb ik niet laten verwijderen trouwens, maar Big T voorzag al een ongekende populariteit daarom heeft ie het zelf verwijderd denk ik.
Dat meen je niet. Censuur viert hoogtij.

Die bor is wel sick bro!

Ik ken het, pijn als een mother****er is hamstrings!

als ik t zo zie, zal het een rugtraining worden in Utrecht in December ouwe!

deloadje kan geen kwaad

die BOR is echt enorm bruut bro, zeer netjes.

Netjes !

• #7.297
thanks bro's!:thumb:

Hey ik ben je riem kwijt man, je krijgt een
nieuwe van me. Nette BOR, maar wel weinig oefeningen voor rug liefje.

Die riem daar zit 100.000 euro emotionele waarde aan, dus ik zou maar vast als gigolo gaan werken want met dat schamele ib-groep zakcentje kom je er niet vanaf. Er kon inderdaad wel een oefening bij voor rug, maar ik wil traps tot m'n oren dus ik heb daar wat meer aandacht aan besteedt.

Wat een schattig handje. Is die van jou?

Mooi he, klein handje; dunne pols, dat is nog het enige bewijs dat ik geboren ben als ecto.

Je hebt het telkens over die 8 reps op 44kg Loo, maar ik las dat xtralarge verkondigde ook genoegen te nemen met 6 reps zolang ze niet partial zijn.. Nuttin but peanuts ;)

• #7.299
VRIJDAG

Redelijke training, dp presses sterker dan vorige week, maar die 8 reps worden nog wel afgekeurd door de arbeidsinspectie; 1 rep spot + kamikaze uitvoering. Maargoed in ieder geval ballen getoond, ik hoop volgende week iets in mezelf te vinden dat ik 8 decent pak; get big or die trying.
Godzijdank volgende week deload, ben er aan toe, voel me brak.

Schouders

Seated db press
6 * 32
6 * 40
8 * 44 (1spot)
8 * 40

Standing front raises
6 * 16
6 * 20
6 * 24
6 * 26

Standing side raises
6 * 12
6 * 16
6 * 20
6 * 20

Cable side raises
12 * 7,5
12 * 10

Triceps

Skull crushers (gewicht ex.stang)
14 * 20
12 * 30
8 * 40 (1spot)
6 * 40

C.G.B.P
8 * 50
8 * 70
6 * 90
20 * 50

One arm cable extensions
12 * 10
12 * 12,5
12 * 15

Crack review;
Dosering; eerste keer crack; 1 3/4 scoop.
Smaak; beter dan no-xplode, lijkt wat "gezonder" ook.
Op weg naar de gym; tintelingen in m''n gezicht, warm (ramen naar beneden). Paar keer kotsneigingen. Iets opgefokt (minder dan no-xplode).
Training; redelijk, iets meer focus (minder dan no-xplode). Misschien iets sterker dan normaal; het voelde lekker om zwaar te gaan, maar ik kan niet zeggen of dit te danken is aan crack of placebo-effect. Wat wel overduidelijk was; veel zweten, al tijdens de eerste oefening, druppels liepen van m'n voorhoofd.
Na de training; effect ebt sneller weg dan no-xplode. Geen crash. Geen overdreven misselijkheid na training.
Conclusie; ik kan wel zeggen dat ik "iets" ervan heb gemerkt; overduidelijk tintelingen en overmatig zweten + een "lekkere" training, maar de "moodswing" is minder extreem dan no-xplode, na de training minder "crashen" en het effect lijkt sneller op de achtergrond te verdwijnen.
Over 2 weken eens + 2 scoops pakken, ik denk dat het dan heftiger is.
Voorlopig; no-xplode; 1-0.

Weekend preview;
Players on tour, ik kan niets anders zijn dan tevreden over m'n progressie de afgelopen weken, m'n rehab-plan verloopt zoals gepland, dus de week deload moet met sT gevierd worden. Tijd om de vriendinnetjes thuis te laten en vies te doen op de beats van housequake. Tijdje geleden dat ik een feestje heb gepakt. Het weekend review gaat er niet komen, de laatste keer dat ik samen met tiger4evah naar een party ben gegaan en hier het verslag heb gepost ging m'n (vorige) relatie bijna naar de sodemieter, dus helaas. hahaha nee hoor ik ga niet buiten de deur eten, ik heb het thuis nog goed.
Ik ben in ieder geval van plan relatief nuchter te blijven, ik heb er niet zo'n behoefte aan om total los te gaan. (lieve heer sta me bij morgen :rolleyes:)
Fijn weekend players.

http://www.youtube.com/watch?v=M1uk...FE85935D8&playnext=1&playnext_from=PL&index=5

zonde dat je je weekend reviews niet meer doet :(

die verhalen waren erg vermakelijk :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven