XXL Nutrition

Craze - Driven Sports [body&fitshop - feedback gevraagd]

... geruchten omtrent het spiken van Craze met een metamfetamine-analoog. Volgens Driven Sports. ... werkzame Craze de legitieme versie

morgen trek ik weer een pot los van een ander batchnr., denk dat het slappe troep is, maar je weet maar nooit he

de knettersterke potten hebben extra kleine lettertjes die erg makkelijk weg te vegen zijn, de andere potten heb ik nogmaals mee lopen krassen, en het gaat wel degelijk weg, alleen de letters zijn iets groter en de inkt zit iets vaster. Driven sports waarschuwde in december al dat de vervalsers de fouten van hun van die potten er uit zullen gaan halen in de toekomst. Dat is dus nu het geval. De valse potten hebben nu ook echte inkt. Je merkt dat het vals is omdat het niet werkt. Het is craze, maar sterk verdunt met een ander goedje, het poeder is meer fluffy als proteine poeder en ruikt minder scherp, het geeft haast geen stofwolkje als je je lepel met een plof leegt. Craze komt met een zegel die moeilijk na te maken is zodat we zeker weten dat het echte craze is, maar dat duurt nog een tijdje. Tot die tijd blijft het dus geld weggooien en wie weet wat je inneemt voor stoffen. Of, craze liegt, en ze hebben toch de formule veranderd. Of, de formule is veranderd zonder hun weten, bijv. verontreinigde grondstoffen uit china verwerkt en zo een tijd lang deze designerdrug achtige potjes verkocht zonder kwaad te willen.

Het blijft een feit dat veel mensen een 2e pot craze kopen, 2 scoops nemen, en vervolgens nul komma nul effect hebben ineens. Het niet uitwisbare stempel is al oud nieuws. Dat is knalroze craze met een dop op de pot die wit is aan de binnenkant.

Deze heb ik en werkt voor mijn gevoel goed!
Niet kunnen slapen als ik hem savonds inneem, enorme focus enz enz
Bij mij dus een tegenvaller, vergeleken met mijn andere craze. Maar ik ga die morgen ochtend nogmaals proberen voordat ik zeg dat ie echt niet werkt. Je bent de 3e op het forum dan met dit nr., paar berichten hieronder staat dat ie nauwelijks werkt bij iemand, weet niet of diegene eerder craze heeft gehad. Als je eerder een pot hebt gehad kun je beter oordelen denk ik.

Zondag ochtend ga ik 1301468 01/16 proberen.

Zou het zelfs per potje verschillen die hetzelfde batchnr. hebben dan? Heb je het potje eerst goed doorgeroerd? Schijnt te moeten omdat de sterke stofjes kunnen zakken naar de bodem.

Laatst bewerkt:
Bij mij dus een tegenvaller, vergeleken met mijn andere craze. Maar ik ga die morgen ochtend nogmaals proberen voordat ik zeg dat ie echt niet werkt. Je bent de 3e op het forum dan met dit nr., paar berichten hieronder staat dat ie nauwelijks werkt bij iemand, weet niet of diegene eerder craze heeft gehad. Als je eerder een pot hebt gehad kun je beter oordelen denk ik.

Maandag ga ik 1301468 01/16 proberen.

Zou het zelfs per potje verschillen die hetzelfde batchnr. hebben dan? Heb je het potje eerst goed doorgeroerd? Schijnt te moeten omdat de sterke stofjes kunnen zakken naar de bodem.

Ik weet niet hoe de productie van craze in elkaar zit maar met andere pre workouts (Wake the freak bijv.) zakte de werkzame stof ook naar beneden in de pot en bleef de kleur- en smaakstof bovenin zitten.
Als dit in een potje kan gebeuren zonder er rare bewegingen mee te maken kan dit naar mijn inziens ook in de productie ergens gebeuren.

De pot met batch nummer 1301468 EXP:01/16 met uitwisbare letters ''Berry Lemonade'' voor de 3e keer geprobeerd vanmorgen. Dit keer 5 scoops (met nog 3 mokken koffie er na). Helemaal niks geen werking. Ook nu weer niet. Nul komma nul. Ook geen droge mond gevoel. Niet het 'king of the world' gevoel. Heeft niks met tolerantie opbouw te maken. Want als ik morgen mijn andere pot craze gebruik voel ik hem 1 uur na inname weer heel sterk werken (2 scoops). Mijn andere pot werkt elke dag weer goed en sterk, mentale energie, pomp is duidelijk aanwezig in het gehele lichaam, urenlang. Bij tolerantie ga je meer nemen en voel je de werking afnemen na een tijdje. Dat is bij die andere pot niet zo, 2 scoops is zeer krachtig, voel niet dat het minder wordt nu ik het 30 keer genomen heb, elke dag werkt deze weer even sterk. De honderden berichten overal op forums over dat craze veel minder sterk is geworden ineens zijn er niet voor niets. Pot is van zelfde webshop. Paar maand later gekocht. Lettertype van exp is wel ineens iets groter. Heb het idee dat potten met extra kleine lettertjes van het stempel EXP op de pot de sterke versies zijn.

1296131 EXP: 06/15     Ruikt bijna niet, wit poederig goedje. Bij men vorige craze lag ik nachten wakker en kon ik niet eten lol
---------- Post toegevoegd 12 May 2013 om 07:49 ----------
Weer iemand die zegt dat het veranderd is. Het wordt toch wel duidelijk dat er gerommeld is met de potten van craze. Of er zat eerst 1,3 dim in en nu niet meer. Dan zou ik dus alleen een klein beetje 1,3 dim bij mijn slappe potten craze kunnen nemen en dan werkt het goed. Heel veel pre workouts hebben hun 1,3 er uit gehaald en werkten stukken minder daarna, das dus niets vreemds.

7 van mijn 11 potten werken goed zoals het nu lijkt, 4 niet, dus 120 euro weg gegooid, 2 zou ik nog kunnen terug sturen, wat me 6,90 gaat kosten. Vreemd dat je als op internet iets koopt dat je niet het product krijgt wat je wilt, en dat je dan gewoon je geld kwijt bent. Ik dacht dat je wettelijk goed beschermd bent als je iets koopt op internet? Je zou dus gewoon je geld terug moeten krijgen bij zo iets.

Laatst bewerkt:
Ik zal ook even mijn nummers posten:

1204131 EXP 04/15 - Candy Grape (XXL) - oude pot maar enorm effectief (nu leeg), 'king of the world' gevoel en gruwelijke focus - geen crash wel nog uren rusteloos

1208400 EXP 08/15 - Berry Lemonade (B&F) - niet zo gek lang geleden gekocht maar veel minder effectief, eerder een (erg) milde versie van wat ik gewoon ben bij Craze te ervaren - geen crash maar ook niet echt rusteloos. Het poeder ruikt ook niet echt, is veel fijner en schuimt niet bij het shaken. Ik heb zwaar mijn twijfels of dit wel genuine Craze is...

Edit: beide potten gecheckt met de foto's van www.getds.com en beide blijken OK: logo klopt, nummers uitkrasbaar...
Enige verschil is dat bij de sterke pot (Candy Grape) 1 scoop 5.3 gram (totaal 238.5 gram) is, bij de slappe (Berry) 5.8 gram (totaal 261 gram). Beiden hebben Creatine Monohydrate als eerste ingrediënt.

Laatst bewerkt:
De pot met batch nummer 1301468 EXP:01/16 Berry Lemonade voor de 3e keer geprobeerd vanmorgen. Dit keer 5 scoops (met nog 3 mokken koffie er na). Helemaal niks geen werking. Ook nu weer niet. Nul komma nul. Ook geen droge mond gevoel. Heeft niks met tolerantie opbouw te maken. Want als ik morgen mijn andere pot craze gebruik voel ik hem 1 uur na inname weer heel sterk werken (2 scoops). Mijn andere pot werkt elke dag weer goed en sterk, mentale energie, pomp is duidelijk aanwezig in het gehele lichaam, urenlang. Bij tolerantie ga je meer nemen en voel je de werking afnemen. Dat is bij die andere pot niet, 2 scoops is zeer krachtig, voel niet dat het minder wordt nu ik het 30 keer genomen heb, elke dag werkt deze weer even sterk. De honderden berichten overal op forums over dat craze veel minder sterk is geworden ineens zijn er niet voor niets. Pot is van zelfde webshop. Paar maand later gekocht. Lettertype van exp is wel ineens iets groter. Heb het idee dat potten met extra kleine lettertjes van het stempel EXP op de pot de sterke versies zijn.

---------- Post toegevoegd 12 May 2013 om 07:49 ----------
Weer iemand die zegt dat het veranderd is. Het wordt toch wel duidelijk dat er gerommeld is met de potten van craze. Of er zat eerst 1,3 dim in en nu niet meer. Dan zou ik dus alleen een klein beetje 1,3 dim bij mijn slappe potten craze kunnen nemen en dan werkt het goed. Heel veel pre workouts hebben hun 1,3 er uit gehaald en werkten stukken minder daarna dus niets vreemds.

Bedankt voor het testen van deze pot. Ook bedankt namens ceexex een maat van mij.
Ik heb hem destijds samen met mijn maat ceexex besteld.
Echter heb ik niet meer dan 2 scoops genomen, omdat ik dacht van "ach het zal wel, als het niet werkt bij 2 scoops is het troep.".
Heel erg jammer dit allemaal, ik had een hoop verwacht van deze pre-workout.
Dit was mijn 1e PWO en ik ben zeer teleurgesteld evenals mijn maat, en daar heb je dan voor betaald.. :(

Achterkant : http://i42.tinypic.com/315ekar.jpg
315ekar.jpg

Voorkant/bovenkant: http://i41.tinypic.com/348o7wp.jpg
348o7wp.jpg

Op de foto kan je zien dat ik cijfertje 0 wel kon wegkrassen.
Waardoor het toch 100% real moet zijn?
Al met al denk ik gewoon een hele dure pot creatine gekocht te hebben.. :( jammer

... teleurgesteld ... dure pot creatine ... :( jammer
Ik ook. 5 Potjes dure creatine. :( Maar ik probeer het te vergeten en het rotgevoel kwijt te raken en naar mijn 7 goede potten te kijken en hier aan te denken dan. (Waar er 3 van op zijn gegaan afgelopen maanden, met volle tevredenheid). En er zuinig op de zijn. Ze komen nooit meer terug. De echte Craze is geschiedenis.

Ik zal ook even mijn nummers posten:

1204131 EXP 04/15 - Candy Grape (XXL) - oude pot maar enorm effectief (nu leeg), 'king of the world' gevoel en gruwelijke focus - geen crash wel nog uren rusteloos

1208400 EXP 08/15 - Berry Lemonade (B&F) - niet zo gek lang geleden gekocht maar veel minder effectief, eerder een (erg) milde versie van wat ik gewoon ben bij Craze te ervaren - geen crash maar ook niet echt rusteloos. Het poeder ruikt ook niet echt, is veel fijner en schuimt niet bij het shaken. Ik heb zwaar mijn twijfels of dit wel genuine Craze is...

Edit: beide potten gecheckt met de foto's van www.getds.com en beide blijken OK: logo klopt, nummers uitkrasbaar...
Enige verschil is dat bij de sterke pot (Candy Grape) 1 scoop 5.3 gram (totaal 238.5 gram) is, bij de slappe (Berry) 5.8 gram (totaal 261 gram). Beiden hebben Creatine Monohydrate als eerste ingrediënt.

Hetzelfde hier. Zou heel content zijn te weten of het B&F spul nep is. Het is een feit dat zij vroeger niet via predator dealten. Schijnbaar komen de nieuwe potjes nu van predator.

Hmm, ik zal geen craze meer kopen en voila.

Laatst bewerkt:
predator IS DE enige importeur van craze voor nederland heb ik gehoorD, MAAR GOED, in amerika regent het ook klachten en die potjes komen denk ik van Driven Sports New York. Ik snap er niks van. ???

Ja, Predator is de enige importeur, maar B&F hebben de oude potjes van een andere "distributor" besteld. Dat is een feit.

De nieuwe lading die b&f heeft, is dat nu the real deal of niet? Iemand die hem gaat proberen?

De nieuwe lading die b&f heeft, is dat nu the real deal of niet? Iemand die hem gaat proberen?

Onze Craze komt rechtstreeks van Predator UK:) Zit je altijd goed mee dus.:)

---------- Post toegevoegd 14 May 2013 om 20:49 ----------

Ja, Predator is de enige importeur, maar B&F hebben de oude potjes van een andere "distributor" besteld. Dat is een feit.

We hebben voorheen wel eens wat potjes uit de US gehad dus ook 100% " real deal" overigens .

---------- Post toegevoegd 14 May 2013 om 20:49 ----------

---------- Post toegevoegd 14 May 2013 om 20:51 ----------

Wij importeren de Craze bij Predator UK, 100% veilig dus! Bij ons weet je altijd wat je koopt, bij elk product.

Ralf

---------- Post toegevoegd 14 May 2013 om 20:52 ----------

predator IS DE enige importeur van craze voor nederland heb ik gehoorD, MAAR GOED, in amerika regent het ook klachten en die potjes komen denk ik van Driven Sports New York. Ik snap er niks van. ???

Predator is de officiele importeur voor Europa inderdaad:)

Laatst bewerkt:
Goed nieuws guys, B&F heeft Craze van Predator UK, wat volgens DS officiele en enige distribiteur van echte Craze is in EU.
Mijn potje komt morgen binnen, ik zal een eerlijke review hier zetten.
Heb net ook mailtje gehad van Predator UK, waarin dit staat:

Hello sir

We can confirm that Bodyenfit recently purchased Craze from us.

Reggie
Managing Director
Predator Nutrition | Unit 1 | Triangle Business Park | Oakwell Way | Birstall | WF17 9LU
Telephone 01924 428420 | Fax 01924 425757
Join our community to discuss training, diet and supplements

http://forum.predatornutrition.com/
http://www.facebook.com/prednutrition
http://www.twitter.com/prednutrition

Goed nieuws guys, B&F heeft Craze van Predator UK, wat volgens DS officiele en enige distribiteur van echte Craze is in EU.
Mijn potje komt morgen binnen, ik zal een eerlijke review hier zetten.
Heb net ook mailtje gehad van Predator UK, waarin dit staat:

Hello sir

We can confirm that Bodyenfit recently purchased Craze from us.

Reggie
Managing Director
Predator Nutrition | Unit 1 | Triangle Business Park | Oakwell Way | Birstall | WF17 9LU
Telephone 01924 428420 | Fax 01924 425757
Join our community to discuss training, diet and supplements

http://forum.predatornutrition.com/
http://www.facebook.com/prednutrition
http://www.twitter.com/prednutrition

Potje besteld bij B&F?

Je hebt wel snel een antwoord gekregen van Predator nadat B&F bericht hier heeft geplaatst.
Ik wacht je review af man, ik ben zeer benieuwd.

Potje besteld bij B&F?

Je hebt wel snel een antwoord gekregen van Predator nadat B&F bericht hier heeft geplaatst.
Ik wacht je review af man, ik ben zeer benieuwd.

Ik had dat bericht al VOORDAT B&F had iets gepost.

Info (Info@predatornutrition.com)
Add to contacts
6:52 PM

Kan naar jou die e-mail forwarden als je wil, Predator heeft mij binnen half uur een antwoord gestuurd.

Terug
Naar boven