XXL Nutrition

Crazy Pre-Workout - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Crazy Pre-Workout is een Pre-Workout zonder poespas. Crazy Pre-Workout bevat werkzame stoffen voor spiergroei, explosieve energie, optimale vetverbranding, uithouding en volle spiermassa. 1 schepje voor de training is al voldoende!

    Crazy Pre-Workout kenmerken:
    -Werkt in 15 minuten!
    -Vollere, harde spiermassa
    -Vetverlies en vasculariteit
    -Knallende energie
    -Ideaal om training plateaus te doorbreken
    -Explosieve spierkracht
    -Spierpomps tijdens de training
    -Meer uithouding
    -Perfect voor krachtsport en bodybuilding
    -De 6 top pre-workout ingredienten
    -Geen aspartaam
    -Lekker zwaar trainen met meer resultaat!
    -37 knaltrainingen per verpakking
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Ik had Orange, en moet zeggen dat het lekker smaakt. Niet te zoet en zeker een sinaasappel smaak/geur aanwezig. Door bepaalde ingrediënten is er een bitterheid aanwezig, maar absoluut niet storend! Vind de smaak t.o.v. andere PWO's het lekkerst.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? BodyenFitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Voor 22.00 besteld, morgen in huis
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €12,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut, zolang de prijs aantrekkelijk blijft.

Mijn review:

De waardes van de ingrediënten zijn niet zo achterlijk hoog als bepaalde PWO's. Gewoon simpel zonder allerlei poespas.

Koolhydraten: 46,61gr per 100gr
Kcal: 187 per 100gr

Per dosis:
KH - 5,13
Kcal - 20,57

- Creatine monohydraat 1500 mg

- L arginine alpha ketoglutaraat 1000 mg

- Taurine 500 mg

- Beta alanine 500 mg

- L-citruline malaat 2:1 500 mg

- Cafeïne anhydrous 250 mg

Het resultaat van Crazy verdeel ik onder per spiergroep die ik heb getraind:

Borsten: Geen vooruitgang.
Triceps: Normaal gesproken ga ik 0.5 tot 1kg hoger in gewicht per week/2weken, ik had deze keer misschien wel 2kg kunnen doen. De sets waren veel te makkelijk geworden, minder verzuring en mijn triceps hielden het veel langer uit. Zeker een vooruitgang.

Schouders: Mijn schouders waren altijd gesloopt na 2 oefeningen, was toch een zwak punt bij mij. Echter heb ik nu wel 4 oefeningen kunnen doen, iets wat ik nog nooit had kunnen uitvoeren.

Benen: Minder verzuring, ik trilde niet zo erg meer op mijn benen na een oefening als voorheen.

Biceps: Ik had een stuk meer kracht om de dumbbells met 1kg meer t.o.v. vorige week op te tillen. Meer uithoudingsvermogen.

Rug heb ik niet kunnen trainen door een pijn in mijn onderrug/wervelkolom die nog niet helemaal over was.

Pomp: Vooral in mijn biceps had ik een goede pomp. Heel eerlijk, heb nog niet eerder zo een pomp gehad na mijn trainingsessie.

Energie: Ik kreeg niet voor elkaar om na krachttraining nog 30min cardio te doen, nu doe ik het zonder enig probleem en tegenzin.

Mijn tip aan B&F: houd de prijs laag, wat denk ik makkelijk kan omdat er niet al te veel ingrediënten in zitten, en dit wordt een nr.1 selling PWO!

20130701_182406.jpg
 
Nee had het na m'n ochtenddienst genomen om 14:45 en me laatste maaltijd was om 11:30 en had ong. 500 calorieën gegeten (6:00 tot 11:30)
 
Had je niet teveel gegeten met die ene scoop. Ik probeer altijd op een lege maag te nemen. Of minimaal 1,5 uur niks gegeten te hebben. Scheelt een hoop..

Als ik t op 'nuchtere' maag neem word ik alleen maar beroerd naderhand. De dip is dan groter.
 
En op nuchtere maag heb ik ook nog te weinig energie om fatsoenlijk te kunnen trainen.
 
Als je 1,5/2 uur wacht na een maaltijd voor dat je gaat trainen train je echt niet 'op een nuchtere maag' hoor.
 
Als je 1,5/2 uur wacht na een maaltijd voor dat je gaat trainen train je echt niet 'op een nuchtere maag' hoor.

Klopt, na ongeveer 3 uur is je maag leeg.
Als je elke 2 a 3 uur eet ga je trainen wanneer je net aan je volgende maaltijd toe bent. Dan voelt het wel als trainen op een nuchtere maag ;)
 
Heb ook de crazy pre workout sinds een paar dagen.
Smaak vindt ik goed te doen ( orange )
Merk niet denderend veel maar net genoeg. Hoef ook geen hartkloppingen te krijgen, heb van mezelf al een snelle hartslag !
 
Heb ook de crazy pre workout sinds een paar dagen. Smaak vindt ik goed te doen ( orange ) Merk niet denderend veel maar net genoeg. Hoef ook geen hartkloppingen te krijgen, heb van mezelf al een snelle hartslag !

Crazy is inderdaad een pre-workout die een extra zetje in de rug geeft, zonder dat je 'te hard' uit de startblokken vliegt en zonder vervelende crash :) Het nadeel van PWO's zijn vaak de smaak, bij Crazy is dit geen nadeel te noemen inderdaad :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En dat voor slechts 12,90!
 
Ach, je ziet telkens vaker dat mensen terug gaan naar Caffeine tabs voor de training nemen.
Valt gewoon wat relaxter op dagelijk gebruik.

De drive van Crazy komt ook voornamelijk uit caffeine, alleen zit hier meteen alle andere stofjes in die je eigenlijk ook wel tijdens je training wilt hebben....
 
Hoe zit het met de crash bij deze pwo?
 
Persoonlijk geen last van, hoewel het nog wel eens persoonsgebonden zou kunnen zijn.
Er zit vrij veel cafene in een servering, ik pak meestal ook maar een halve voor de smaak en wat cafene.
Voor de rest doe ik er losse ingredinten erbij (Beta-Alanine, Citrulline, Agmatine).
 
Persoonlijk geen last van, hoewel het nog wel eens persoonsgebonden zou kunnen zijn.
Er zit vrij veel cafene in een servering, ik pak meestal ook maar een halve voor de smaak en wat cafene.
Voor de rest doe ik er losse ingredinten erbij (Beta-Alanine, Citrulline, Agmatine).
Crazy is perfect ervoor om extra stimulernede middelen bij te nemen. Het is perfect gedosseerd, maar voor degene die wat extra's wil toevoegen als Agmatine, kun je er zelf nog meer hardcore pre-workout van maken :wl:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf
 
Hey Ralf, Misschien iets om erbij te vermelden.
Mensen met ADHD worden juist rustig van oppeppende spullen (XTC oa). Dit is ook de conclusie die ik trek uit mijn gebruik van de preworkout spullen in mijn verleden!

Dus het heeft voor deze groep mensen weinig tot geen effect (dus zonde).


Dit is bij mij toch niet het geval. Van echte medicatie wel (concerta) maar preworkout krijg ik toch nog altijd die drive en boost. Enkel heb ik een enorme dip na het gebruik, en dit heb ik bij zo goed als elke pre workout..
 
Heel apart, omdat ik echt zo vaak pre-workouts neem bouw ik snel resistentie op.
Maar omdat crazy heel veel taurine en caffeine bevat ga ik op deze altijd wel goed :D

Voor het omkleden op de sportschool opdrinken. Binnen 5 minuten loop je te stuiteren :D


Mooi. Ik ben benieuwd. Zojuist besteld.

Mijn motivatie is de laatste tijd namelijk ver te zoeken als ik thuis kom van werk.
Goeie pre workout is altijd een goede schop onder mijn kont geweest onder het mom van 'ik moet wel gaan want straks sta ik te stuiteren in de woonkamer'.

Als ik er eenmaal ben heb ik het niet nodig, maar altijd lekker :D
 
Mooi. Ik ben benieuwd. Zojuist besteld.

Mijn motivatie is de laatste tijd namelijk ver te zoeken als ik thuis kom van werk.
Goeie pre workout is altijd een goede schop onder mijn kont geweest onder het mom van 'ik moet wel gaan want straks sta ik te stuiteren in de woonkamer'.

Als ik er eenmaal ben heb ik het niet nodig, maar altijd lekker :D
Bedankt voor je bestelling. Crazy gaat je echt wel het extra geven om hard te knallen in de gym :wl:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Is deze te combineren met 1 maatschep creapure creatine?

Jazeker. Creatine en PWO zijn verschillende producten, dus het zal niet 'teveel van het goede' worden en daarnaast beperken ze elkaar niet in werking wanneer ze tegelijk worden ingenomen. Kortom, kan prima! :)
Scheelt je weer een shake per dag :p

Bart
 
Momenteel is de CRAZY in de weekdeal!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Al verkrijgbaar voor 11,50!
 
Ik ben hiér toch een partij misselijk van geworden!
 
Ik ben hiér toch een partij misselijk van geworden!

Halve tot 3/4 scoop gebruiken... Als je niet goed tegen cafeïne kunt is 250mg vrij veel om mee te beginnen.
 
Merkte helaas helemaal niks van deze PWO, behalve dat ik wat buikpijn kreeg tijdens mijn training.
Voor de smaak hoef je het naar mijn mening ook niet te doen.. Wel benieuwd naar de Insane van B&F, benieuwd of deze beter gaat bevallen.
 
Back
Naar boven