AndroidHealthClinic

Review Crazy Pre-Workout - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Crazy Pre-Workout is een Pre-Workout zonder poespas. Crazy Pre-Workout bevat werkzame stoffen voor spiergroei, explosieve energie, optimale vetverbranding, uithouding en volle spiermassa. 1 schepje voor de training is al voldoende!

Crazy Pre-Workout kenmerken:
    -Werkt in 15 minuten!
    -Vollere, harde spiermassa
    -Vetverlies en vasculariteit
    -Knallende energie
    -Ideaal om training plateaus te doorbreken
    -Explosieve spierkracht
    -Spierpomps tijdens de training
    -Meer uithouding
    -Perfect voor krachtsport en bodybuilding
    -De 6 top pre-workout ingredienten
    -Geen aspartaam
    -Lekker zwaar trainen met meer resultaat!
    -37 knaltrainingen per verpakking
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Ik had Orange, en moet zeggen dat het lekker smaakt. Niet te zoet en zeker een sinaasappel smaak/geur aanwezig. Door bepaalde ingrediënten is er een bitterheid aanwezig, maar absoluut niet storend! Vind de smaak t.o.v. andere PWO's het lekkerst.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? BodyenFitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Voor 22.00 besteld, morgen in huis
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €12,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut, zolang de prijs aantrekkelijk blijft.

Mijn review:

De waardes van de ingrediënten zijn niet zo achterlijk hoog als bepaalde PWO's. Gewoon simpel zonder allerlei poespas.

Koolhydraten: 46,61gr per 100gr
Kcal: 187 per 100gr

Per dosis:
KH - 5,13
Kcal - 20,57

- Creatine monohydraat 1500 mg

- L arginine alpha ketoglutaraat 1000 mg

- Taurine 500 mg

- Beta alanine 500 mg

- L-citruline malaat 2:1 500 mg

- Cafeïne anhydrous 250 mg

Het resultaat van Crazy verdeel ik onder per spiergroep die ik heb getraind:

Borsten: Geen vooruitgang.
Triceps: Normaal gesproken ga ik 0.5 tot 1kg hoger in gewicht per week/2weken, ik had deze keer misschien wel 2kg kunnen doen. De sets waren veel te makkelijk geworden, minder verzuring en mijn triceps hielden het veel langer uit. Zeker een vooruitgang.

Schouders: Mijn schouders waren altijd gesloopt na 2 oefeningen, was toch een zwak punt bij mij. Echter heb ik nu wel 4 oefeningen kunnen doen, iets wat ik nog nooit had kunnen uitvoeren.

Benen: Minder verzuring, ik trilde niet zo erg meer op mijn benen na een oefening als voorheen.

Biceps: Ik had een stuk meer kracht om de dumbbells met 1kg meer t.o.v. vorige week op te tillen. Meer uithoudingsvermogen.

Rug heb ik niet kunnen trainen door een pijn in mijn onderrug/wervelkolom die nog niet helemaal over was.

Pomp: Vooral in mijn biceps had ik een goede pomp. Heel eerlijk, heb nog niet eerder zo een pomp gehad na mijn trainingsessie.

Energie: Ik kreeg niet voor elkaar om na krachttraining nog 30min cardio te doen, nu doe ik het zonder enig probleem en tegenzin.

Mijn tip aan B&F: houd de prijs laag, wat denk ik makkelijk kan omdat er niet al te veel ingrediënten in zitten, en dit wordt een nr.1 selling PWO!

20130701_182406.jpg

Ik gebruik nu een aantal weken de Crazy. Krijg er enorm veel energie van en kan echt voluit presteren, dus wat dat betreft zeker een aanrader!
Het enige punt is dat ik sinds ik de crazy gebruik in gewicht ben toegenomen, terwijl ik meer train en clean eet. Toch lijkt het me niet alleen spieren te zijn, maar ook vocht. Is er nog iemand die dit ervaart? Kan dit door de creatine komen, ondanks de relatief lage dosis?
Crazy Pre-workout is inderdaad een goede pre-workout :) Het kan door de creatine inderdaad dat je vocht vast houd. Dit kan van één tot meerdere kilo's zijn. Dat is persoonlijk per persoon. De een houd iets meer vast dan de ander.

Crazy! nu extra voordelig!
Van 12.90 voor 11.65!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gebruik de laatste tijd soms een halve schep van Crazy voor wat cafeïne en smaak.
Daarbij doe ik dan wel een schep Beta-Alanine en Citruline Malaat bij (ook van B&F) als pre workout enhancer.
Goedkoop, doet wat het moet doen en geen overdosis cafeïne. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik de Raspberry smaak even wennen vond.
Uiteindelijk viel ook deze wel mee en is goed te drinken.
Alles bij elkaar kost het net €0,35 per dosering wat in vergelijking tot de andere pre workouts op de markt erg weinig is.

Gebruik de laatste tijd soms een halve schep van Crazy voor wat cafeïne en smaak.
Daarbij doe ik dan wel een schep Beta-Alanine en Citruline Malaat bij (ook van B&F) als pre workout enhancer.
Goedkoop, doet wat het moet doen en geen overdosis cafeïne. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik de Raspberry smaak even wennen vond.
Uiteindelijk viel ook deze wel mee en is goed te drinken.
Alles bij elkaar kost het net €0,35 per dosering wat in vergelijking tot de andere pre workouts op de markt erg weinig is.
Bedankt voor je review! :thumbs: Crazy geeft net dat extra energie, uithoudingsvermogen en kracht. De smaken van pre-workouts zijn vaak even wennen, maar is erg goed te doen!

Ralf

Ralf,

Hoe kan je het beste Crazy gebruiken. Op een lege maag of maakt dat niet uit. Ik heb beide geprobeerd maar merk er weinig van.
De smaak lijkt heel veel op die van NO Xplode (alleen minder sterk). Het heeft iig ook niet de nare bijwerkingen van NO Xplode (diaree, opgefokt en trillen)

Ik vind hem niet heel geweldig om eerlijk te zijn, merkte het vandaag wel heel goed. Maar ook 2 scoops gebruikt dusja.. 2 potten heb ik nog volgende wordt een andere, unleash van XXL of advanced..

Ik heb hem nu ongeveer 5 trainingen gebruikt. Hij bevalt goed, het is mijn eerste PWO. ik merk dat ik veel meer uithouding heb en meer kilo's druk. Ik ben alleen de laatste twee keer erg duizelig na een set, dan moet ik echt rustig aan doen om niet om te vallen of misselijk te worden... Komt dat door de Preworkout? Zo ja, gaat dit over? Het traint gewoon niet prettig. Ik houd de normale dosering aan. (1 scoop)

Ralf,

Hoe kan je het beste Crazy gebruiken. Op een lege maag of maakt dat niet uit. Ik heb beide geprobeerd maar merk er weinig van.

Op lege maag worden de stimulerende stoffen eerder opgenomen / zul je eerder verschil merken.
Persoonlijk wacht ik dan ook altijd anderhalf tot twee uur na een maaltijd alvorens een dergelijk product te nemen.

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

Komt dat door de Preworkout? Zo ja, gaat dit over? Het traint gewoon niet prettig. Ik houd de normale dosering aan. (1 scoop)

Wellicht te weinig koolhydraten gegeten (lage bloedsuiker resulteert in duizeligheid), of te slecht geslapen?
Kan met van alles te maken hebben namelijk...
Als reactie op een pre workout is ook mogelijk inderdaad, maar die kans schat ik kleiner in als bijvoorbeeld bovenstaande.

Half schepje (eerste keer iets met beta-a :D) geeft al een aardig effect. Zeker meer energie en willpower. Moet wel zeggen dat ik er relatief meer door transpireer. Het tintelende gevoel van de beta-a lijkt een beetje op een lichte 'versie' van de tintelingen die je krijgt wanneer je een ledemaat weer wakker maakt als je er te lang op hebt gelegen. Niet een akelig gevoel, voelt wel prettig. Gewichten voelden ietwat lichter aan dan normaal, maar zal de volgende training wel weer checken.

ik heb die insane pre workout gekocht,
fruit sensation smaak.
kvind em ni te zuipen ! voelde me echt lusteloos tijdens de training en achteraf veel buikpijn.
iemand dezelfde problemen?

Ik ben blij met de lemon. De blauwe variant was veel te chemisch van smaak en je rook het door de hele kamer. Heeft wel effect. Ik vind het een prima pwo. Ook lekker voor op kantoor ;-)

Ik ben blij met me cola smaakje. Vind t een top smaak. Niets mis mee!

Voeldw vandaag voor het eerst wat tinteling in de vingers van Crazy! Lekker gevoel

Helaas werkt crazy voor mij ook niet ideaal, ga wat hogere doseringen proberen wellicht dat dit helpt! (Nu 1 scoop)

Helaas werkt crazy voor mij ook niet ideaal, ga wat hogere doseringen proberen wellicht dat dit helpt! (Nu 1 scoop)
De dosering iets verhogen kan natuurlijk altijd. Wij zijn benieuwd naar je ervaring. Laat je het ons weten? :)
Heb nu wel dat ik 2 scoops gebruik dat ik vaker last heb van buikpijn..
Het kan komen dat je het op een té nuchtere maag neemt. Waardoor het misschien wat te zwaar valt? Het is altijd een beetje speling met de dosering wat voor jou het beste werkt.

Ralf

Ja soms train ik wel op een lege maag ja, kan wel daar door komen we gaan het zien

voor mij is het jaren geleden geweest dat ik gebruik heb gemaakt van een PWO product. Vroeger gebruikte ik regelmatig NO-Xplode, Revenge of Vendetta als PWO.

Bij mijn bestelling Magnificent gelijk maar een potje Crazy erbij besteld.

Over Crazy ben ik zeer tevreden nadat ik dit een aantal keren heb geprobeerd. De eerste 2 keer gemengd met de weinig water waardoor het niet lekker weg dronk maar met iets meer water prima te drinken. Merk dat ik qua kracht iets meer kan pakken, maar bij mij is de voornaamste werking dat ik gedurende mijn hele training bijna Non-stop door kan gaan.

Conclusie: iets meer krachttoename, minder rust tijdens setjes nodig, verhoogd mijn concentratieniveau, geen onrustig gevoel en kan hiermee de intensiteit van mijn trainingssessie verhogen. Voor iets meer dan 10 euro een prima product!

Ik moest ervan spugen en merkte er geen reet van :roflol:

Wouldnotbuyagain/10

Terug
Naar boven