Fitness Seller

Review Crazy Pre-Workout - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Crazy Pre-Workout is een Pre-Workout zonder poespas. Crazy Pre-Workout bevat werkzame stoffen voor spiergroei, explosieve energie, optimale vetverbranding, uithouding en volle spiermassa. 1 schepje voor de training is al voldoende!

Crazy Pre-Workout kenmerken:
    -Werkt in 15 minuten!
    -Vollere, harde spiermassa
    -Vetverlies en vasculariteit
    -Knallende energie
    -Ideaal om training plateaus te doorbreken
    -Explosieve spierkracht
    -Spierpomps tijdens de training
    -Meer uithouding
    -Perfect voor krachtsport en bodybuilding
    -De 6 top pre-workout ingredienten
    -Geen aspartaam
    -Lekker zwaar trainen met meer resultaat!
    -37 knaltrainingen per verpakking
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Ik had Orange, en moet zeggen dat het lekker smaakt. Niet te zoet en zeker een sinaasappel smaak/geur aanwezig. Door bepaalde ingrediënten is er een bitterheid aanwezig, maar absoluut niet storend! Vind de smaak t.o.v. andere PWO's het lekkerst.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? BodyenFitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Voor 22.00 besteld, morgen in huis
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €12,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut, zolang de prijs aantrekkelijk blijft.

Mijn review:

De waardes van de ingrediënten zijn niet zo achterlijk hoog als bepaalde PWO's. Gewoon simpel zonder allerlei poespas.

Koolhydraten: 46,61gr per 100gr
Kcal: 187 per 100gr

Per dosis:
KH - 5,13
Kcal - 20,57

- Creatine monohydraat 1500 mg

- L arginine alpha ketoglutaraat 1000 mg

- Taurine 500 mg

- Beta alanine 500 mg

- L-citruline malaat 2:1 500 mg

- Cafeïne anhydrous 250 mg

Het resultaat van Crazy verdeel ik onder per spiergroep die ik heb getraind:

Borsten: Geen vooruitgang.
Triceps: Normaal gesproken ga ik 0.5 tot 1kg hoger in gewicht per week/2weken, ik had deze keer misschien wel 2kg kunnen doen. De sets waren veel te makkelijk geworden, minder verzuring en mijn triceps hielden het veel langer uit. Zeker een vooruitgang.

Schouders: Mijn schouders waren altijd gesloopt na 2 oefeningen, was toch een zwak punt bij mij. Echter heb ik nu wel 4 oefeningen kunnen doen, iets wat ik nog nooit had kunnen uitvoeren.

Benen: Minder verzuring, ik trilde niet zo erg meer op mijn benen na een oefening als voorheen.

Biceps: Ik had een stuk meer kracht om de dumbbells met 1kg meer t.o.v. vorige week op te tillen. Meer uithoudingsvermogen.

Rug heb ik niet kunnen trainen door een pijn in mijn onderrug/wervelkolom die nog niet helemaal over was.

Pomp: Vooral in mijn biceps had ik een goede pomp. Heel eerlijk, heb nog niet eerder zo een pomp gehad na mijn trainingsessie.

Energie: Ik kreeg niet voor elkaar om na krachttraining nog 30min cardio te doen, nu doe ik het zonder enig probleem en tegenzin.

Mijn tip aan B&F: houd de prijs laag, wat denk ik makkelijk kan omdat er niet al te veel ingrediënten in zitten, en dit wordt een nr.1 selling PWO!

20130701_182406.jpg

vin het een fijne pre workout, heb er meerdere gebruikt maar kom toch vaak bij deze terug.
smaak is oke en krijg geen buikpijn.

vin het een fijne pre workout, heb er meerdere gebruikt maar kom toch vaak bij deze terug.
smaak is oke en krijg geen buikpijn.
Bedankt voor je review. Crazy pre-workout is géén gekke pre-workout zonder "vage" stofjes, waardoor het doet, wat we beloven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Crazy Pre-Workout kenmerken:
- Werkt in 15 minuten!
- Knallende energie
- Ideaal om training plateaus te doorbreken
- Explosief
- Perfect voor krachtsport en bodybuilding
- De 6 top pre-workout ingrediënten
- Geen aspartaam
- 37 knaltrainingen per verpakking

Hey Ralf, Misschien iets om erbij te vermelden.
Mensen met ADHD worden juist rustig van oppeppende spullen (XTC oa). Dit is ook de conclusie die ik trek uit mijn gebruik van de preworkout spullen in mijn verleden!

Dus het heeft voor deze groep mensen weinig tot geen effect (dus zonde).

Hey Ralf, Misschien iets om erbij te vermelden.
Mensen met ADHD worden juist rustig van oppeppende spullen (XTC oa). Dit is ook de conclusie die ik trek uit mijn gebruik van de preworkout spullen in mijn verleden!

Dus het heeft voor deze groep mensen weinig tot geen effect (dus zonde).
Bedankt voor je tip! Ik ga deze doorgeven aan mijn collega's die de website beheren :thumbs:

Ralf

Heel apart, omdat ik echt zo vaak pre-workouts neem bouw ik snel resistentie op.
Maar omdat crazy heel veel taurine en caffeine bevat ga ik op deze altijd wel goed :D

Voor het omkleden op de sportschool opdrinken. Binnen 5 minuten loop je te stuiteren :D

Prijs is goedkoop voor de goede werking maar de smaak viel een beetje tegen: te bitter van de caffeine.

Vond deze beter dan Insane tot nu toe, vrijdag insane maar eens 1,5 dosering nemen anders deze gewoon weer gebruiken.

Vond deze beter dan Insane tot nu toe, vrijdag insane maar eens 1,5 dosering nemen anders deze gewoon weer gebruiken.

Dit is de opvolger he ook ik vind deze stukken beter dan de oude pre-workout :)

Goeie naam trouwens haha PrisonBreak :cool:

Wat Stefanovic zegt, Crazy is de grote broer van Insane! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Whatt! Crazy is al verkrijgbaar voor slechts 12,90! :eek:
Ik koop zelf gelijk ook maar even een potje :haha:

Bart

Goeie dosis caffeine en wat lichte extra stimulanten blijft altijd fijn!

Gebruik deze ook geregeld als caffeine en smaak aanvulling.
Dan gooi ik beta-alanine, citrulline malaat en agmatine bij elkaar (eventueel ook creatine voor het gemak).
Half schepje Crazy erbij en de PWO is compleet (en cheap) :)

De voel wanneer iedereen goed gaat op Crazy, en ik het 4x genomen heb, en 3x overgegeven heb :o

Ik wilde na Crazy toch Insane proberen, maar Crazy is toch beter volgens meerderen hier?
Ik merk wel dat ik steeds minder ervaar nu ik langer Crazy gebruik.
En met nog 2/3e erin is alles wat in het potje zit klonterig van de vocht terwijl dit altijd droog opgeslagen is bij de rest wat niet vochtig wordt.

Ik wilde na Crazy toch Insane proberen, maar Crazy is toch beter volgens meerderen hier?
Ik merk wel dat ik steeds minder ervaar nu ik langer Crazy gebruik.
En met nog 2/3e erin is alles wat in het potje zit klonterig van de vocht terwijl dit altijd droog opgeslagen is bij de rest wat niet vochtig wordt.

Je ervaart altijd minder als je het vaak gebruikt, ik neem nooit 2 dagen achter elkaar pre work out. Soms paar dagen rust en soms een week rust. Ik neem het vooral als ik het echt nodig heb. Vond Crazy wel beter en lekkerder, maar vandaag 1,5 scoop Insane genomen en ik ging aardig lekker.:D Denk dat ik Crazy er weer bij bestel en beetje afwissel. Hij is ook nog in de weekaanbieding deze week geloof ik. Zit ook te twijfelen om Unstopble te kopen..

Je ervaart altijd minder als je het vaak gebruikt, ik neem nooit 2 dagen achter elkaar pre work out. Soms paar dagen rust en soms een week rust. Ik neem het vooral als ik het echt nodig heb. Vond Crazy wel beter en lekkerder, maar vandaag 1,5 scoop Insane genomen en ik ging aardig lekker.:D Denk dat ik Crazy er weer bij bestel en beetje afwissel. Hij is ook nog in de weekaanbieding deze week geloof ik. Zit ook te twijfelen om Unstopble te kopen..

Bij elkaar ingooien is ook lekker ;)
Maar idd een slimme oplossing om het vooral te nemen als je het echt nodig hebt

Ik heb vd week ook crazy geprobeerd (heb nog niet eerder een pwo gebruikt ) en op 1 scoop merkte ik niks, de dag erna 2 scoops genomen en toen ging ik lekker in de sportschool , goede concentratie en energie , vd pomp merkte ik niks en meer gewicht kunnen pakken ook niet maar heb dat ook met creatine maar het gaat mij ook meer om de energie.

Alleen als ik 2 scoops neem dan is dat 500mg cafeïne kan dat geen kwaad?? Is er een max wat je aan cafeïne binnen mag krijgen??

Ik heb vd week ook crazy geprobeerd (heb nog niet eerder een pwo gebruikt ) en op 1 scoop merkte ik niks, de dag erna 2 scoops genomen en toen ging ik lekker in de sportschool , goede concentratie en energie , vd pomp merkte ik niks en meer gewicht kunnen pakken ook niet maar heb dat ook met creatine maar het gaat mij ook meer om de energie.

Alleen als ik 2 scoops neem dan is dat 500mg cafeïne kan dat geen kwaad?? Is er een max wat je aan cafeïne binnen mag krijgen??

Had je niet teveel gegeten met die ene scoop. Ik probeer altijd op een lege maag te nemen. Of minimaal 1,5 uur niks gegeten te hebben. Scheelt een hoop..

Terug
Naar boven