XXL Nutrition

Creatine en al die andere troep(?)

ducatistaaa

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
101kg
Nou, ik zie hier nog geen topic over staan. En bij deze, wat is creatine precies? Meeste zeggen dat dat voor uithoudingsvermogen is, klopt dit? Wat doet dit met je lichaam etc.? Raden jullie het mensen aan?
Het liefste wil ik alles zelf bereiken op eigen kracht, maar, ik hoor mensen praten dat als je niet meer verder kan, je even wat creatine moet nemen voor ca. 2 weken en dat je dan weer vooruit kan?
Ik weet niet of ik dit allemaal wel moet geloven. De dokter zal wel zeggen dat je hier nooit aan moet beginnen. Maar als het echt zou werken en het geen nadelige gevolgen heeft voor je lichaam, why not?!

Volgens een vriend van me, zit dit ook voor een groot gedeelte 'tussen je oren'. Dat het allicht een beetje zal helpen, oke dat geloof ik wel! Met bankdrukken bijvoorbeeld, als iemand jou gaat leiden of helpen, lijkt het soms ook alsof hij mee tilt, terwijl je het toch zelf doet. Dit zal wel komen omdat je bang bent dat je die stang niet meer omhoog krijgt maar als er iemand achter staat, hoef je daar niet meer bang voor te zijn en kan je drukken dat je een ons weegt!:D

njaa, ik ben zeer benieuwd naar wat jullie hierover te zeggen hebben!

Het feit dat je er hier geen topic over ziet staan, is omdat het niet in voeding thuis hoort, maar in "supplementen".

Moved.

Nou, nog niet lang genoeg om het te gebruiken. Ik train nu 3,5 maand en heb gehoord dat je minimaal 6 maanden moet trainen om dat te gebruiken. Of klopt dat niet?
van wie heb je dat gehoord?

Van mij part gebruik je het nu meteen, maar zonder goeie voedingsschema en trainingschema zal creatine helemaal niks doen ;)
Persoonlijk zou ik zeggen, gebruik het over een jaar eens.
Dan weet je ongeveer hoe je lichaam reageert op voeding en training en dan werkt de creatine ook goed en is het geen weggegooid geld

• Topic Starter Topic Starter
van wie heb je dat gehoord?

Van mij part gebruik je het nu meteen, maar zonder goeie voedingsschema en trainingschema zal creatine helemaal niks doen ;)
Persoonlijk zou ik zeggen, gebruik het over een jaar eens.
Dan weet je ongeveer hoe je lichaam reageert op voeding en training en dan werkt de creatine ook goed en is het geen weggegooid geld

Er wordt op dit moment een voedingsschema voor mij gemaakt!! Als het klaar is, zet ik hem meteen ff op dit forum, en dan hoor ik wel wat je ervan vindt.
Maar een vriend van me zei me dat en een man die daar al een aantal jaren traint. Zie je toch maar weer dat je iedereen niet meteen moet geloven...

Laatst bewerkt:
Voor mij doet het niets, blijkbaar voor vele andere mensen wel. Het beste is om het gewoon uit te proberen en kijken hoe jij erop reageert.

Beetje jammer van je popie jopie threadtitel om creatine te betitelen als 'troep'.

creatine = anaboluh!!1

pas ermee op!

Nu al gebruiken ?

Supplementen is slechts 15% van het gehele plaatje, de rest is goede voeding, rust en zware training.

zorg eerst dat je je voeding en je training op orde heb.
dan kan je altijd nog naar supps kijken.

even voor de duidelijkheid,
creatine is GEEN troep, zegt veel over je intellect als je een topic titel zo plaatst,
creatine heeft GEEN nadelen, gewoon omdat het anabool (spiergroei) is, wordt de link al snel overgebracht naar AAS (hormonen).
het is een heel natuurlijke stof en je lichaam doet er soms goed aan om het als supplement tegenover je normale voeding binnen te krijgen.

en zoals hierboven al gezegd, maak maar eerst dat je voeding in orde is, dan pas kunnen we spreken over supplementen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Voor mij doet het niets, blijkbaar voor vele andere mensen wel. Het beste is om het gewoon uit te proberen en kijken hoe jij erop reageert.

Beetje jammer van je popie jopie threadtitel om creatine te betitelen als 'troep'.

Creatine en al die andere troep(?). Sommige zeggen dat het niet werkt en troep is, sommige niet, vandaar dat vraagteken.
Ik zou het zelf niet weten, vandaar dat ik dit topic heb aangemaakt. En ik zeg dus niet dat creatine etc. troep is hiermee.

---------- Toegevoegd om 00:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:34 ----------

Ach ja heeft hij zeker gehoord van zijn vriend en daar weer een bekende neef van.
TS. waarom zal je iets gaan gebruiken als je het bestempeld als troep?

En nogmaals ik bestempel niks, lees mijn eerste berichtje ff, dat slaat weer terug op de titel! En er staat niet voor niets een vraagteken!

---------- Toegevoegd om 00:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:35 ----------

Jammer dat de meeste mensen niet goed lezen... Of niet willen lezen.
In mijn eerste berichtje staat DUIDELIJK dat sommige mensen voor en sommige mensen tegen het gebruik van creatine en andere middelen zijn.
Ik wil hier graag meer over weten (dat blijkt eveneens uit mijn eerste bericht).
En de titel 'Creatine en al die andere troep(?)' kan je hiermee combineren. Ik had dus graag geweten wat jullie mening over creatine enzo is. (De een zal er negatief op reageren, en de andere positief! Vandaar de titel!!)

Maar goed, gelukkig reageert niet iedereen negatief.:p

En bij deze biedt ik mijn excuses aan, jammer dat ik de titel niet kan veranderen.

Laatst bewerkt:
ja man
creatine staat gelijk aan steroiden
net als eiwitten, glutamine, beta alanine, arginine, caffeine, geranium olie, leucine, carnitine en al die andere anabolen!
Edit: En niet te vergeten: waxy maize starch EN NATUURLIJK chocolademelk!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven