MuscleMeat

Creatine en al die andere troep(?)

Creatine is een lichaamseigen energiesoort die gebruikt wordt bij krachtinspanning. Niks raars/fancy aan dus.

---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

Volgens een vriend van me, zit dit ook voor een groot gedeelte 'tussen je oren'QUOTE]

Je moet inderdaad ook je centraal zenuwstelsel trainen om sterker te worden.

Ik zou supps 0% geven. Als je voeding spot-on is heb je in principe geen supps nodig, je zal er niet minder door groeien door ze niet te nemen :)

ga je extra creatine uit je voeding halen?
en bij hoeveel zou hun voeding spot-on zijn?

ik zeg niet dat je meer supps moet nemen dan voeding maar enkele zijn toch echt handig..

crea,whey,amino's, (omega 3) maar hier zijn al eindeloos veel topic over :p

ieder zijn mening ;)

• Topic Starter Topic Starter
Samengevat vinden de meeste mensen dus dat creatine niet echt nodig is, dus met voldoende rust, zware trainingen en natuurlijk een goed voedingsschema kom je al een heel end.
Ik zeg niet dat ik het niet ga gebruiken, maar ik denk dat ik dit jaar zoiezo door train zoals ik trainde, alleen dan met een voedingsschema en daarna kan ik alsnog overwegen of ik creatine zou nemen of iets anders. Of niet dan:p

Zeggen dat creatine nutteloos is... Dat is zo'n beetje vergelijkbaar met zeggen dat koolhydraten nutteloos zijn..

Creatine bevordert prestaties, is bewezen.

Creatine zijn dikke anabolen man, niet aan beginnen die troep, word je kaal van en krimpt je zaakie van hoor! Niet aan beginnen...

Samengevat vinden de meeste mensen dus dat creatine niet echt nodig is, dus met voldoende rust, zware trainingen en natuurlijk een goed voedingsschema kom je al een heel end.
Ik zeg niet dat ik het niet ga gebruiken, maar ik denk dat ik dit jaar zoiezo door train zoals ik trainde, alleen dan met een voedingsschema en daarna kan ik alsnog overwegen of ik creatine zou nemen of iets anders. Of niet dan:p

as ik van u was, zou ik beginnen met whey-shake heb ik ook gedaan en ben er alleen maar positief over, later kan je ng altijd over creatine denken

• Topic Starter Topic Starter
Creatine zijn dikke anabolen man, niet aan beginnen die troep, word je kaal van en krimpt je zaakie van hoor! Niet aan beginnen...

ehh, ik heb wat gegoogled en het valt niet onder anabolen. Ze vallen ook niet onder doping omdat creatine in vlees zit etc. en het dus gewoon onder voeding valt.
Dus of je zaakje er van krimpt dat lijkt mij van niet?
Maar ik kan het niet weten, iemand last ervan? :o

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------

as ik van u was, zou ik beginnen met whey-shake heb ik ook gedaan en ben er alleen maar positief over, later kan je ng altijd over creatine denken

Wat is precies het verschil tussen whey-shake en creatine dan? En qua prestaties?

Zeggen dat creatine nutteloos is... Dat is zo'n beetje vergelijkbaar met zeggen dat koolhydraten nutteloos zijn..

Creatine bevordert prestaties, is bewezen.

is waar, eigenlijk is er geen reden om het niet te nemen ...

ehh, ik heb wat gegoogled en het valt niet onder anabolen. Ze vallen ook niet onder doping omdat creatine in vlees zit etc. en het dus gewoon onder voeding valt.
Dus of je zaakje er van krimpt dat lijkt mij van niet?
Maar ik kan het niet weten, iemand last ervan? :o

kerel, hij was sarcastisch ... en omdat mensen er zo op reageren wil zeggen dat je veronderstellingen fout zijn,
nog maals : creatine heeft GEEN nadelen

Wat is precies het verschil tussen whey-shake en creatine dan? En qua prestaties?

whey is gewoon snel verteerbare eiwitten,
creatine is gewoon creatine,

dat zijn appels en peren vergelijken

Terug
Naar boven