- Waardering
- 8.335
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren gevraagd en misschien dit jaar wat bankjes 
Ik zie wel dat je weinig kracht gerichte dagen hebt(denk hierbij aan 5x5, 5x3, 3x3 etc.)
Helemaal omdat je basis kracht nog niet zo hoog is, zou ik met name daar hard aan gaan werken door middel van 2-3 power dagen. Daarnaast kan je natuurlijk nog aan je conditie werken.
Dit is een beetje het pijnlijke punt bij de meeste boxes imo. Weinig tot geen periodizatie. Het ligt er natuurlijk een beetje aan wat je wil bereiken met crossfit. Maar heb je als doel competetief te zijn dan is een goede basis kracht hetgeen waar mee begonnen moet worden in de vroege CF carriere.
Het is een beetje jack of all trades master of none met crossfit. Dat er in ieder geval over nagedacht word is al een goed teken. Begrijp me niet verkeerd ik ben echt groot voorstander van crossfit. Maar periodizeren is iets anders dan 6 weken SQ opbouwen en dat herhalen. Desalniettemin is crossfit zeker voor een groep moeilijk te periodizeren omdat je met verschillende niveaus te maken hebt.

Ga wel hierna nog even hardlopen en pull ups oefenen.