de leeuw
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leviathan zei:BMW's zijn mooie bakken meestal, helaas rijden dr bij ons in de regio meestal alleen 'stoere' Turken in.
) maar rijd wel een BMW en dat zijn toch echt wel de beste auto's die er zijn!! Alleen mooie velgjes eronder en beetje verlagen en je bent klaar.
nasty^PhysIc zei:waarom geen v-tec? Btw waarom uitbouwen? Zo'n oude wagen. Bewaar dat geld voor een nieuwe wagen ofzo. vind het zonde...
en dit is een unieke wagen..perfecte staat om uit te bouwen.Moen zei:De oude 2e generatie Vtec 1.6 Crx kan zelfs de huidige Bmw M3 bijhouden tot de 100 dus daar sta je dan met je lekker dure "Pimp-beemer" die niet vooruitgaat

Juriaan zei:Haha die gaan echt STANDAARD niet in 4,7 naar de 100. Maar netalsof het alleen om snelheid gaat Moen. Je gaat een M3 toch niet vergelijken met een CRX![]()
moet je eens een ritje in een civic type R maken...Dan praat je wel anders over honda's.ERNESTO M. zei:En is daar iets mis mee?? Ik ben geen Turk (Bosnier) maar rijd wel een BMW en dat zijn toch echt wel de beste auto's die er zijn!! Alleen mooie velgjes eronder en beetje verlagen en je bent klaar.
Ik vind die uitgebouwde Honda's trouwens net rijdende zeepkisten maar dat is maar mijn mening!!![]()
rob12345 zei:Zit wel even een verschil in ja, een m3 of een crx,
Maar ik denk dat Moen wil aangeven dat je niet per se 90 D euri hoeft uit te geven om snel te wezen
ERNESTO M. zei:En is daar iets mis mee?? Ik ben geen Turk (Bosnier) maar rijd wel een BMW en dat zijn toch echt wel de beste auto's die er zijn!! Alleen mooie velgjes eronder en beetje verlagen en je bent klaar.
Ik vind die uitgebouwde Honda's trouwens net rijdende zeepkisten maar dat is maar mijn mening!!![]()
marc181982 zei:crx vtec gaat in 7,2 sec naar de 100 volgens fabriekants waarden en zonder toerenbegrenzer 9000 a 10000 toeren per minuut. topsnelheid is 230 km/h . oftewel een golf Vr6 of BWM 325 trek je er wel uit in het begin
Die kijken daarna zo leuk boos als ze eruit worden getrokken

the_ur zei:ik ben met m'n crx er een keer vol uitgereden door een fiat uno met een hele vage gast erin ik heb me dood gelachen........