XXL Nutrition

crx tunen

Tot de 100 inderdaad :o

koop een golf 1...hoef je ook niks uit te bouwen of wat ook maar..die zijn standaard al vet.

ik heb een mclaren F1, kom maar op! :D :D :D

Ik heb ook een crx gehad,model 87tot91 gewone 16v.En ik moet zeggen dat ze standaart al erg hard gaan en de motor is bijna onverwoestbaar.

Ik heb er 4 jaar mee gereden en geen problemen mee gehad (45 km per dag)en hij was toch al 11jaar oud.Alleen jammer dat ze snel roesten.

Laatst bewerkt:
Leviathan zei:
BMW's zijn mooie bakken meestal, helaas rijden dr bij ons in de regio meestal alleen 'stoere' Turken in.

En is daar iets mis mee?? Ik ben geen Turk (Bosnier :cool: ) maar rijd wel een BMW en dat zijn toch echt wel de beste auto's die er zijn!! Alleen mooie velgjes eronder en beetje verlagen en je bent klaar.
Ik vind die uitgebouwde Honda's trouwens net rijdende zeepkisten maar dat is maar mijn mening!! ;)

waarom geen v-tec? Btw waarom uitbouwen? Zo'n oude wagen. Bewaar dat geld voor een nieuwe wagen ofzo. vind het zonde...

• Topic Starter Topic Starter
nasty^PhysIc zei:
waarom geen v-tec? Btw waarom uitbouwen? Zo'n oude wagen. Bewaar dat geld voor een nieuwe wagen ofzo. vind het zonde...

wat de 1 zonde vind dat vind de ander prachtig..over smaak valt niet te twisten :) en dit is een unieke wagen..perfecte staat om uit te bouwen.

Moen zei:
De oude 2e generatie Vtec 1.6 Crx kan zelfs de huidige Bmw M3 bijhouden tot de 100 dus daar sta je dan met je lekker dure "Pimp-beemer" die niet vooruitgaat

Haha die gaan echt STANDAARD niet in 4,7 naar de 100. Maar netalsof het alleen om snelheid gaat Moen. Je gaat een M3 toch niet vergelijken met een CRX ???

crx vtec gaat in 7,2 sec naar de 100 volgens fabriekants waarden en zonder toerenbegrenzer 9000 a 10000 toeren per minuut. topsnelheid is 230 km/h . oftewel een golf Vr6 of BWM 325 trek je er wel uit in het begin

Zit wel even een verschil in ja, een m3 of een crx,
Maar ik denk dat Moen wil aangeven dat je niet per se 90 D euri hoeft uit te geven om snel te wezen

Juriaan zei:
Haha die gaan echt STANDAARD niet in 4,7 naar de 100. Maar netalsof het alleen om snelheid gaat Moen. Je gaat een M3 toch niet vergelijken met een CRX ???

:rolleyes: moet je eens een ritje in een civic type R maken...Dan praat je wel anders over honda's.

ERNESTO M. zei:
En is daar iets mis mee?? Ik ben geen Turk (Bosnier :cool: ) maar rijd wel een BMW en dat zijn toch echt wel de beste auto's die er zijn!! Alleen mooie velgjes eronder en beetje verlagen en je bent klaar.
Ik vind die uitgebouwde Honda's trouwens net rijdende zeepkisten maar dat is maar mijn mening!! ;)

rob12345 zei:
Zit wel even een verschil in ja, een m3 of een crx,
Maar ik denk dat Moen wil aangeven dat je niet per se 90 D euri hoeft uit te geven om snel te wezen

Nee dat zeker niet als je alleen gek bent op snelheid zou ik al student ook een crx of dergelijk iets kopen.

ERNESTO M. zei:

Ieder zn meug! Geef mij maar Audi als je dan toch met sT wil rijden.Ik zou nog geen BMW willen hebben al kreeg ik m voor niks. Mn Hondaatje komt prima vooruit. Met n top van iets boven 220 mag ik niet klagen. En wat sommigen ook mogen zeggen: N Honda zuipt alleen wanneer je m wilt laten zuipen.

remember "it's not the car you drive it's the arm hanging out of the window!"

marc181982 zei:
crx vtec gaat in 7,2 sec naar de 100 volgens fabriekants waarden en zonder toerenbegrenzer 9000 a 10000 toeren per minuut. topsnelheid is 230 km/h . oftewel een golf Vr6 of BWM 325 trek je er wel uit in het begin

Ja vind ik ook altijd komisch tegen die wagens rijden.
Zitten ze eerst arrogant te kijken met waarom ik met mijn op het oog standaard wagentje links bij het stoplicht langs ze ga staan en dan schieten ze mooi in hun lach :D Die kijken daarna zo leuk boos als ze eruit worden getrokken :p

PS heb mijn 309 vorige week gechipt en zit nu op 180 pk bij 948 kilo
Heeft wel voordelen het chippen, snellere reactie op het gas en met name onderin sneller en de toerenbegrenzer is verlegd ;)

ik ben met m'n crx er een keer vol uitgereden door een fiat uno met een hele vage gast erin ik heb me dood gelachen........

Ik vond een crx altijd een mooie auto, totdat ik er in ging zitten jezus wat zijn die dingen klein. Ik was blij dat hij een schuifdakkie had anders kon ik niet recht op zitten :D
Het is nog steeds wel een mooie auto alleen verre van praktisch voor iemand van mijn postuur.

the_ur zei:
ik ben met m'n crx er een keer vol uitgereden door een fiat uno met een hele vage gast erin ik heb me dood gelachen........

Leuk he dat er een turboversie van de fiat uno bestaat :D

Wat ik eigenlijk bedoelde is dat ik uitbouwen belachelijk vind als je auto ook niet wat vooruitgaat, niks belachelijker als een spoiler van hier tot in Tokyo en er vervolgens door een bestelwagen uit getrokken worden :)

In die optiek vind ik het dus eerder ok om een snelle Crx Vtec uit te bouwen als bvb een Bmw 3-reeks die tenzij je in een hele zware motorisatiereeks zit niet echt vooruitgaat.

En bovendien heeft niet iedereen geld voor een Bmw + dat een Bmw in onderhoud stukken van mensen kost

voor de prijs van een bmw M3 zet ik liever een turbo-setup op een vtec dan zit ie met de 4 sec op de honderd, dan kun je nog wel fff een wedstrijdje wagen met een M3 ;-)

Terug
Naar boven