AndroidHealthClinic

Custom Advanced Natural Test Stack (CANTS)

  • Topic starter Shugga
  • Startdatum
  • Reacties 50
  • Weergaven 20K
  • Volgers 11

Bezoekers in dit topic

Haha, 400 euro ben ik puur aan alleen voeding al kwijt, zonder supps! Ik zou trouwens wat minder amino-troep kopen en het gewoon bij whey houden. Heb ik altijd de beste resultaten mee behaald als je het hebt over herstel, spierpijn voorkomen etc.
 
En hoe gaat het hier?
 
Stack is je fataal geworden?
 
Stack is je fataal geworden?

Yep hij is helaas overleden. Niet direct door de stack zelf, maar door de hoge verwachtingen heeft hij te veel gewicht gepakt en heeft daardoor een ernstig ongeluk gehad, en was met opslag dood. R.I.P. :(
 
Mijn excuses voor het onderbreken van mijn log.
Ik moest voor werk naar het buitenland de afgelopen maand, en moest dus zowel het log ALS mijn stack onderbreken.

Morgen komt er een grote update over de bevindingen die ik heb gehad in de 4 weken dat ik de stack heb gebruikt.
 
Yep hij is helaas overleden. Niet direct door de stack zelf, maar door de hoge verwachtingen heeft hij te veel gewicht gepakt en heeft daardoor een ernstig ongeluk gehad, en was met opslag dood. R.I.P. :(

Mijn excuses voor het onderbreken van mijn log.
Ik moest voor werk naar het buitenland de afgelopen maand, en moest dus zowel het log ALS mijn stack onderbreken.

Morgen komt er een grote update over de bevindingen die ik heb gehad in de 4 weken dat ik de stack heb gebruikt.

Wtf? Dat bestaat niet. Je bent uit de dood herrezen? Iemand heeft je account gehackt of het is je broertje. ;)
 
Wtf? Dat bestaat niet. Je bent uit de dood herrezen? Iemand heeft je account gehackt of het is je broertje. ;)

Nee heur, maar herrijzen uit de dood zit in mijn familie, ik wil niet name-droppen, maar mijn broertje is nogal een big deal in het 'ressurectie-wereldje' ;) :D:D:D:D:D
 
Morgen komt er een grote update over de bevindingen die ik heb gehad in de 4 weken dat ik de stack heb gebruikt.

Bij deze kunnen we - met zekerheid - vaststellen dat zijn stack hem fataal is geworden (op Sat 19 Jan 2013 14:09), we zijn immers twee maanden verder, en meneer heeft niks van zich laten horen dus slotjuhhh. :D
 
Ziet er goed uit, meer info over die geldrippende stack? :D
 
Als ik t zo hoor ben je dus aan t cutten, niet aan het clean bulken aangezien je droger word en je ripped neemt? Je weet wel dat massa pakken nog steeds vrijwel onmogelijk is zonder calorie overschot.
 
Als ik t zo hoor ben je dus aan t cutten, niet aan het clean bulken aangezien je droger word en je ripped neemt? Je weet wel dat massa pakken nog steeds vrijwel onmogelijk is zonder calorie overschot.

Je weet wel dat we het hier over een extreem testosteronverhogende stack hebben he, als je maar genoeg roids spuit kan je ook vet verliezen en massa gainen, dat zal hier ook van toepassing zijn.

:roflol:

Maar TS heeft al ruime tijd niet meer gereageerd, dus we vrezen het ergste. Zijn stack zal hem fataal geworden zijn. RIP TS
 
Back
Naar boven