Yo DBB'ers,
Sinds kort begin ik me wat meer in voeding te verdiepen en heb nu een voedingsschema opgesteld. Het is vrij lastig aan de goede voedingsstoffen en -verhoudingen te komen.. ik eet namelijk vegetarisch en heb een aantal voedselallergieën en -intoleranties. Daar zal ik jullie verder niet mee vermoeien
.
Om mijn vetpercentage te meten heb ik gebruik gemaakt van deze methode: http://www.dietenlijst.nl/vetpercentage/ Dit is uiteraard een schatting, maar alsnog wel een richtlijn. Volgens deze meting heb ik in de afgelopen 2 weken ook 1% van m'n vet verloren. Er is 2cm van mijn taille af. Mijn gewicht is hetzelfde gebleven.
Mijn doel is uiteraard vetverlies, maar tegelijkertijd -how obvious- geen spierafbraak. Hopelijk ga ik van de 22% naar ongeveer 18%.
Ter suppletie van de eiwitten wil ik misschien nog whey-isolaat gaan gebruiken.
Voor een gemiddeld dagschema; zie .xls'je hieronder. De lege velden waar wel kcal/e/k/v ingevuld staan is brood wat niet in de dropdownlist stond. Verder drink ik alleen water en gebruik ik soms olie voor bereiding wat ik niet meegerekend heb.

Sinds kort begin ik me wat meer in voeding te verdiepen en heb nu een voedingsschema opgesteld. Het is vrij lastig aan de goede voedingsstoffen en -verhoudingen te komen.. ik eet namelijk vegetarisch en heb een aantal voedselallergieën en -intoleranties. Daar zal ik jullie verder niet mee vermoeien
.Om mijn vetpercentage te meten heb ik gebruik gemaakt van deze methode: http://www.dietenlijst.nl/vetpercentage/ Dit is uiteraard een schatting, maar alsnog wel een richtlijn. Volgens deze meting heb ik in de afgelopen 2 weken ook 1% van m'n vet verloren. Er is 2cm van mijn taille af. Mijn gewicht is hetzelfde gebleven.
Mijn doel is uiteraard vetverlies, maar tegelijkertijd -how obvious- geen spierafbraak. Hopelijk ga ik van de 22% naar ongeveer 18%.
Ter suppletie van de eiwitten wil ik misschien nog whey-isolaat gaan gebruiken.
Voor een gemiddeld dagschema; zie .xls'je hieronder. De lege velden waar wel kcal/e/k/v ingevuld staan is brood wat niet in de dropdownlist stond. Verder drink ik alleen water en gebruik ik soms olie voor bereiding wat ik niet meegerekend heb.

Bijlagen
Laatst bewerkt:

.
")... Tegelijkertijd wil ik te snel (wie niet - en daardoor ook wat vermoeider denk ik). Vooral te snel resultaat zién.
... Eens zien wat ik ga doen...
.