MuscleMeat

Cut-log + foto's

romano1986

Advanced Bodybuilder
Waardering
5
Het is de tijd van het cutten voor de meeste, en ook ik ben momenteel aan het cutten om in de zomer er goed droog uit te zien en de spieren waar ik zolang voor heb moeten trainen eindelijk goed zichtbaar te maken :D

Ben op het moment al enige tijd aan het cutten.
en waarom nu pas een log bijhouden?
te druk met examens etc. bla bla bla
maar de laatste 6 weken voor ik op vakantie ga wil ik wel een log bijhouden en elke week foto's maken om de vorderingen te kunnen zien en niet alleen lezen ;)

even wat stats:

21 jaar
1.72 m
71 KG (VVM 63 KG)
Geschatte 9% vet
2 serieuze trainings jaren (+ 2 jaar aankloten)
geen kuren achter de rug, all natural baby!

ben nu bezig met een split schema:
ma: borst, biceps, buik
wo: benen, schouders, onderarmen, kuiten
Vr: rug, triceps, buik

Cardio:
Ma: 300 kcal (+- 30 min)
di: 600 kcal (+- 60 min)
wo: 300 kcal (+- 30 min)
do: 600 kcal (+- 60 min)
vr: 300 kcal (+- 30 min)
za: 600 kcal (+- 60 min)
zo: 600 kcal (+- 60 min)

de cardio ga ik langzaam nog tikje opschroeven tot 800 kcal op niet trainingsdagen en 400 op trainingsdagen.

heb een uitgebalanceerd voedingsschema van 2300 kcal (onderhoud)
E/K/V verhouding: 30/45/25

Supplementen:
Whey van Be-fit
Performance 80%
Expand energized
Nitrix
performance Hi-Vites

1 rm's:
BP: 90 kg
DL: 130 KG
SQ: 185 KG

heb net foto's proberen te maken maar als je dat zelf moet doen lukt dat niet zo goed.
Want doe het met mijn telefoon die maakt goede kwaliteit foto's omdat ik
geen digitale camera meer heb:(
zal de foto's die "gelukt" zijn toch even posten maar maak vrijdag nieuwe en wat duidelijkere foto's;)

heb geen zin om elke keer mijn hoofd weg te knippen dus ikw aarschuw alvast voor de rare gezichten die weleens tevoorschijn komen bij het poseren :P

4qx3rr6.jpg

68hry3q.jpg

DOEL:

Rond de 70 KG op 6% te staan binnen 6 weken

*EDIT*

hier is nog een filmpje van een biceptraining uit een ander topic van mij:

Laatst bewerkt:
Damn! al lang in de cut zeg! KNAP!

Ziet er netjes uit .. je fysiek. Maar je wil 3% omlaag en maar 1kg verliezen? Dat betekent dus dat je wil cutten en gainen tegelijk, nadat je al 2,5mnd in de cut zit. Dit is volgens mij geen realistisch doel, maar hoe dan ook .. SUCCES! :)

Heel puik van je dat je foto's post .. das gewoon een noodzaak bij een fatsoenlijk log.

• Topic Starter Topic Starter
Damn! al lang in de cut zeg! KNAP!

Ziet er netjes uit .. je fysiek. Maar je wil 3% omlaag en maar 1kg verliezen? Dat betekent dus dat je wil cutten en gainen tegelijk, nadat je al 2,5mnd in de cut zit. Dit is volgens mij geen realistisch doel, maar hoe dan ook .. SUCCES! :)

Heel puik van je dat je foto's post .. das gewoon een noodzaak bij een fatsoenlijk log.

ja ik ben pas over gestapt van cut-methode eet nu op onderhoud + cardio en ik denk dat het wel gaat lukken, maar er staat ook rond de 70 dus 68 zou ik ook al tevreden mee zijn als het in de spiegel ook maar :thumbs: uitziet.

wel bedankt voor de reactie

succes met het behalen vanje doel maar 1kg missen op 3a4% is veel en kan niet maar zoals je zegt 68 kg is genoeg . als je toto 68 gaat kan je zeker die 6% halen

suc6 met je log romano, mooi gevormde biceps. mooi droog ook al

Misschien een domm opmerking, maar kan je niet beter clean bulken. Je ziet er aardig droog uit. Echte ripped look zou ik pas voor gaan als je echt huge bent.

Misschien een domm opmerking, maar kan je niet beter clean bulken. Je ziet er aardig droog uit. Echte ripped look zou ik pas voor gaan als je echt huge bent.

ja ik zie er aardig droog uit omdat ik al tijdje aan het cutten ben :rolleyes:
ma wil nu gewoon ripped zijn en ben op de goede weg dus ga ook door ermee want het beginnen met cutten is het moeilijkste.

bedankt voor de reacties :thumbs:

Laatst bewerkt:
:eek: :eek: jij bent GEK!!!

cutten man waarom je weegt minder als ik en ik ben graten***huis

:eek: :eek: jij bent GEK!!!

cutten man waarom je weegt minder als ik en ik ben graten***huis

ben klein daarom weeg ik zo weinig en ik heb zoiets van ben pas 21 dus heb nog genoeg jaren om massa te pakken, en doe bodybuilding omdat ik er goed uit wil zien dus wil ik zo droog mogelijk zijn in de zomer :)

*UPDATE*

vandaag foto's laten maken door mijn trainingsmaat

66dz1pe.jpg

4puphu0.jpg

vanmorgen even foto van mijn arm gemaakt gewoon koud is die 40 cm

539jxoh.jpg

verder deze week geen foto's gemaakt.

en vanaf volgende week ga ik over op dit trainingsschema:

Maandag:
Rug (2 oefeningen)
Borst
Benen
Schouders
Buik

Woensdag:
Triceps (2 oefeningen)
Biceps (2 oefeningen)
Onderarmen
Kuiten
Nek

Vrijdag:
Rug (2 oefeningen)
Borst
Benen
Schouders
Buik

De oefeningen verschillen natuurlijk altijd weer en voor de reps hou ik aan: 3 x 10

op de maandag en vrijdag komen de grote spiergroepen aan de beurt en wordt er door allerlei compound oefeningen dus ook lekker veel energie verbrand wat natuulijk altijd goed is in de cut.
heb geen last van weinig energie dus dat zal geen probleem worden.
de armen ga ik isoleren zodat ze er goed gepiekt uit komen te zien.

cardio doe ik elke dag, op trainingsdagen verbrand ik hiermee 300 kcal en op niet trainingsdagen 600 kcal (wou eigenlijk 700 kcal aanhouden ma dat voelt niet goed aan en 600 werkt nog altijd dus laten we het zo).

het laatste beetje vet vooral onder op de buik gaat er moeilijk af maar dat gaat hopelijk vanzelf als ik zo door blijf gaan:)

Foto's zien er goed uit kerel!!

Succes met het cutten, ben benieuwd naar de benen.

Terug
Naar boven