XXL Nutrition

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
DSC_1061.JPG

67 kg

Ik kan nu 8 muscle ups, ik film dit later want ik heb nu een blessure aan mijn rechter arm.

Ik ben aangekomen, paar dagen terug 7000 calorieen op en gister... 12500 calorieen... Ja...
72 kg.
Ik ben nu aan het vasten voor 3 of 4 dagen. Koffie en suikervrije energy drink fast. Lol

Refeedje

Dit is een heel goed boek, de informatie daarvan kun je ook op vetverbranding toepassen
Het gaat over de hermetische principes. Er zijn 7 wetten, 1 wet daarvan is dat alles op en neer gaat.
Bijvoorbeeld als je in die goede zwaai zit van vetverbranding, en dan begin je weer achteruit te zwaaien. Wat er in dat boek staat wat je kan toepassen is, je gaat met je ego hoger trillen dan waar die achteruitse zwaai zich plaats vind.

Ik zat in die achterwaardse zwaai, maar ik heb het nu geneutraliseerd zoals het daar staat in dat boek. Ik ben nu weer af aan het vallen.

Doel voor nu is 66-68 kg bereiken en dan aanhouden.

Nou ik kom eindelijk van de antipsychotica af. Hoe ik dat geflikt heb met een zorgmachtiging ga ik nu vertellen. Dus ik ben methylfenidaat gaan gebruiken, dit is een vorm van ritalin, medicatie die normaal word gebruikt voor ADHD.
Antipsychotica heeft als hoofdwerking als ik het goed heb de afbraak van dopamine in het hoofd versnellen.
Wat doet methylfenidaat? Toevallig precies het tegenovergestelde. Dus ik ben die shit gaan gebruiken en ik functioneer 100x beter, dat heb ik die fl**kers heel eerlijk laten weten. Nu zijn ze de antipsychotica dus af aan het bouwen.
Ik heb ze dus afgedwongen. Op de zelfde manier hoe ze mij afgedwongen hebben.

Ben aangekomen, nu 75 kg. Op een of andere manier heb ik wel een slankere kop, mensen schrikken er soms van.

• #1.000
Lijkt wel of mijn kop in 3 maanden tijd er 10 jaar ouder uit is gaan uitzien. Want dat is ook zo

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven