AndroidHealthClinic

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
k ik heb gister royaal verkloot. Had wiet gerookt en ging volop bingen.
Ik denk dat ik vandaag gewoon 0 kcal eet.
Hier ook mn huidige trainingschema en lichaam.

Screenshot_20210408-140915~2.png
Screenshot_20210408-140831~2.png
Screenshot_20210408-140851~2.png
Voor het eerst een acceptabele shape. Wat Chrash al zei, alleen op een bodybuilding forum kan je kritiek krijgen op deze shape, hebt nog wel een beetje vet, maar veel betere spieren dan een gemiddeld persoon.

Je kan lachen met hem wat je wilt, maar hij cut sneller en efficiënter dan de meeste hier. En heeft dan nog is redelijke kracht stats.
drugsgebruik maakt je wel wat insane in the brain, maar goed zo is het bij iedereen wel iets.

Je kan lachen met hem wat je wilt, maar hij cut sneller en efficiënter dan de meeste hier. En heeft dan nog is redelijke kracht stats.
drugsgebruik maakt je wel wat insane in the brain, maar goed zo is het bij iedereen wel iets.
Die pullups zijn anders ook insane. En de cut is inderdaad haast legendarisch.

• Topic Starter Topic Starter
Ik voel me fking gestressed
Ben nu vaak aan het gamen met huisgenoot van me. En ik heb altijd dat ik emoties van anderen absorbeer. Dus ik heb zijn stress geabsorbeerd en kan nu geen rust vinden

Ik voel me fking gestressed
Ben nu vaak aan het gamen met huisgenoot van me. En ik heb altijd dat ik emoties van anderen absorbeer. Dus ik heb zijn stress geabsorbeerd en kan nu geen rust vinden
Probeer een chill, spelletje zoals,,rollercoaster, klinkt kinderachtig maar wel rust gevend en dood de tijd

• Topic Starter Topic Starter
Ben nu geloof ik 10-11%. Ik ga even kijken hoe droog ik kan worden.
Die kracht log kan gesloten worden want ik train puur met gymnastiek ringen en lichaamsgewicht.
Huidige phyisque:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven